***IKM UKE 46***

Liker ikke at tr kommer hos deg, men liker at du utnytter de små positive tingene ved å ikke være gravid :) Jeg skal teste på lørdag (dagen for ikm), og er det blendahvit da blir det vinkveld hos ei venninne! Har fått sterk positiv test dagen før ikm før så regner med alt håp er ute da isåfall (og sannsynligvis er jeg allerede i gang med spotting da å).

Prøver så godt jeg kan;-) men skal til legen på mandag.. Og skal da spørre om blant annet kort lutealfase og litt sånn:-P orker ikke mensen så mye mange ganger til, så det må skje noe raskt!!:-P har helt enorme menssmerter og blødninger.. Så hell No!

Gleder meg til å se om du får positiv test imorgen da;)

Er det ikke en evighet siden? ;) vurderer også å kjøpe meg termometer. Kan jo være likt med deg og andre her som ikke har hatt troa som testet positivt nå :) ønsker jo du skal få positivt, men samtidig håper jeg vi skal gå samtidig igjen :)
Minst en evighet! Ja, jeg er litt ambivalent på det jeg å! Hadde vært kjempearti om det klaffa samtidig!!
Har ikke satt meg inn i temping jeg da - har du?

Prøver så godt jeg kan;-) men skal til legen på mandag.. Og skal da spørre om blant annet kort lutealfase og litt sånn:p orker ikke mensen så mye mange ganger til, så det må skje noe raskt!!:p har helt enorme menssmerter og blødninger.. Så hell No!

Gleder meg til å se om du får positiv test imorgen da;)
Det er plenty menssmerter her å, pga dem jeg har brukt p-piller siden jeg var 15. Noen sier det kan bli bedre etter svangerskap, men det har ikke slått til her. Nå strekker det i ks-arret i tillegg. Naproxen funker litt da - prøvd det?

Venter med å teste til lørdag, gidder ikke bli skuffa så mange ganger :)

Det er plenty menssmerter her å, pga dem jeg har brukt p-piller siden jeg var 15. Noen sier det kan bli bedre etter svangerskap, men det har ikke slått til her. Nå strekker det i ks-arret i tillegg. Naproxen funker litt da - prøvd det?

Venter med å teste til lørdag, gidder ikke bli skuffa så mange ganger :)

Ja begynte med nAproxen forrige mens..det funket litt.. Hehe.. Men er blødningene som er verst nesten..men får håpe jeg slipper neste mens da:-) Hihi..så får jeg nyte rødvinen en mnd til!:) nyte julebordsesongen;-) hihi..

Ser den!! Jeg tenker å teste lørdag om mensen ikke er komt til da..:-)

Minst en evighet! Ja, jeg er litt ambivalent på det jeg å! Hadde vært kjempearti om det klaffa samtidig!!
Har ikke satt meg inn i temping jeg da - har du?
Har sett litt snakk om det her å der så jeg har plukket opp at du må ha minst 4 timers søvn og taes til samme tid hver dag. Helst før du står opp.. for å få mest korrekt måling. Lykkeliten er ekspert på dette. M&m har vel også tempet denne mnd.. kanskje de kan svare litt. Hvis ikke får vi se på de viktigste trådene. Står helt sikkert noe der. Er en rabatkode på billigtester som også er lurt å benytte :) 10billigtester mener jeg om jeg ikke husker helt feil :)

Ja begynte med nAproxen forrige mens..det funket litt.. Hehe.. Men er blødningene som er verst nesten..men får håpe jeg slipper neste mens da:) Hihi..så får jeg nyte rødvinen en mnd til!:) nyte julebordsesongen;-) hihi..

Ser den!! Jeg tenker å teste lørdag om mensen ikke er komt til da..:)
Jepp, ikke bare dumt å ikke være gravid i julebordmåneden :) Håper på en trivelig førjulsnyhet da :)

Ja begynte med nAproxen forrige mens..det funket litt.. Hehe.. Men er blødningene som er verst nesten..men får håpe jeg slipper neste mens da:-) Hihi..så får jeg nyte rødvinen en mnd til!:) nyte julebordsesongen;-) hihi..

Ser den!! Jeg tenker å teste lørdag om mensen ikke er komt til da..:-)
Skal på julebord lørdag før el så her skal det nytes litt vin :D å håpe det er den siste vinen jeg trenger på en goood stund.

Skal på julebord lørdag før el så her skal det nytes litt vin :D å håpe det er den siste vinen jeg trenger på en goood stund.
Man må nyte det mens man kan :)

Jeg vet forresten ikke om neste ikm blir uke 50 eller 51 jeg.. Men vil henge med dere på uke 50 uansett ;)

Man må nyte det mens man kan :)

Jeg vet forresten ikke om neste ikm blir uke 50 eller 51 jeg.. Men vil henge med dere på uke 50 uansett ;)
Er ikke sikker på om det blir 50 eller 49 her men blir på 50 uansett... gidder ikke bytte om el er søndag istede for mandag.

Ikm i dag:
Lille Piken, pp2 ♡
m&m mini, pp15, pp2 etter SA ♡
Svirremor

Hvordan går det med dere?
For min del går det bra, og jeg har bestilt tidlig UL som jeg har tenkt å bruke som julegave til Svigerfamilien:)

Har det skjedd noe mer hos dere som har passert IKM?
Snartmammatil2?
Kernaw
Trillian87
Rosie
Klokka16

Her går det fint. Lang dag på jobb og uggen/kvalm hele formiddagen. Men ellers fin form. Snakka med de nærmeste kollegaene i dag siden kvalmen er på plass. Sånn i tilfelle jeg trenger litt hensyn.
Siste test i hus ble også tatt :D og sterkere ble den.
ImageUploadedByBV Forum1415914308.903212.jpg

Får se om jeg kjøper en cbd til uka. Vil gjerne ha den 3+ før jeg slutter å teste og flytter helt til juli.

Her går det fint. Lang dag på jobb og uggen/kvalm hele formiddagen. Men ellers fin form. Snakka med de nærmeste kollegaene i dag siden kvalmen er på plass. Sånn i tilfelle jeg trenger litt hensyn.
Siste test i hus ble også tatt :D og sterkere ble den. Vis vedlegget 88480
Får se om jeg kjøper en cbd til uka. Vil gjerne ha den 3+ før jeg slutter å teste og flytter helt til juli.
Kjempe fin og sterk test. Tror jeg bare har sett folk ha svake tester på denne typen test :)

Da har jeg kost meg med ett glass rødvin og rått kjøtt for å feire at jeg er ferdigutdannet.. Begynte å få brun utflod ikveld så da kommer nok mensen til helgen... :-(

Æsj :(
Kos deg med med vin du og gratulerer som ferdigutedannet;)

Har sett litt snakk om det her å der så jeg har plukket opp at du må ha minst 4 timers søvn og taes til samme tid hver dag. Helst før du står opp.. for å få mest korrekt måling. Lykkeliten er ekspert på dette. M&m har vel også tempet denne mnd.. kanskje de kan svare litt. Hvis ikke får vi se på de viktigste trådene. Står helt sikkert noe der. Er en rabatkode på billigtester som også er lurt å benytte :) 10billigtester mener jeg om jeg ikke husker helt feil :)

Står masse infor om temping i begynnelsen av tempetråden ;) er nok bedre å lese den enn at jeg forklarer :p hehe
Veldig kjekt i forhold til å vite når EL har vært :)

Ikm i dag:
Lille Piken, pp2 ♡
m&m mini, pp15, pp2 etter SA ♡
Svirremor

Hvordan går det med dere?
For min del går det bra, og jeg har bestilt tidlig UL som jeg har tenkt å bruke som julegave til Svigerfamilien:)

Har det skjedd noe mer hos dere som har passert IKM?
Snartmammatil2?
Kernaw
Trillian87
Rosie
Klokka16
Skjer fortsatt ingenting her, tar en test i morgen eller iløpet av helgen ;)

Gratulere alle med positiv test!! Så kjekt! :D
Her er de ingen forandring,ingen tr enda...men har ikkje tatt test idag. Prøøøøveeeee å vente til i mårra.. :p
Tenkte også å teste i morgen, lykke til med testing :D

Back
Topp