***IKM UKE 46***

Advarsel - her kommer det ei lita utblåsning!
El-symptomene er på plass - murring i ryggen og el-slim MEN jeg har hatt en megakrangel med samboeren i dag og vi er enda ikke helt på talefot... Er egentlig fremdeles skikkelig forbanna, samtidig som vi virkelig burde lagt inn aksjer! Føles veldig feil å skulle la alt gå for så å "smiske meg innpå" i kveld selv om jeg jo vet vi blir venner igjen, og jeg kommer til å irritere meg veldig pga dette om det ikke klaffer denne måneden.... Hater prøvetida innimellom!!
Jeg skjønner at det er frustrerende. Man legger mye følelser i det og når man vet at én måned, som kan føles sååå viktig, kan forsvinne pga en krangel så er det kjipt. Det er sånn jeg har det i dag fordi jeg er så sliten- har EL og burde egentlig legge inn aksjer. Samtidig tenker jeg at sex er ikke sex om det tvinges på i en situasjon som ikke er naturlig. Håper dere blir venner igjen og du får som du vil - uansett hva det måtte bli :)

El-symptomene er på plass - murring i ryggen og el-slim MEN jeg har hatt en megakrangel med samboeren i dag og vi er enda ikke helt på talefot... Er egentlig fremdeles skikkelig forbanna, samtidig som vi virkelig burde lagt inn aksjer! Føles veldig feil å skulle la alt gå for så å "smiske meg innpå" i kveld selv om jeg jo vet vi blir venner igjen, og jeg kommer til å irritere meg veldig pga dette om det ikke klaffer denne måneden.... Hater prøvetida innimellom!!
Utrolig lei timing da! Men er det helt kritisk at det blir aksjelegging i dag? De sier jo at annenhver dag er mer enn bra nok? ;) Er det lov å håpe at mannen tar til vettet og dere kan ha "make-up-sex" :P

Utrolig lei timing da! Men er det helt kritisk at det blir aksjelegging i dag? De sier jo at annenhver dag er mer enn bra nok? ;) Er det lov å håpe at mannen tar til vettet og dere kan ha "make-up-sex" :p
Helt kritisk er det kanskje ikke, jeg vet jo ikke akkurat når egget slipper... Men kjenner på at vi absolutt burde gjort et forsøk selv om jeg ikke vet om jeg gidder! Spørs om han må legge inn en innsats ja, da skal jeg være særdeles medgjørlig. :p

Jeg skjønner at det er frustrerende. Man legger mye følelser i det og når man vet at én måned, som kan føles sååå viktig, kan forsvinne pga en krangel så er det kjipt. Det er sånn jeg har det i dag fordi jeg er så sliten- har EL og burde egentlig legge inn aksjer. Samtidig tenker jeg at sex er ikke sex om det tvinges på i en situasjon som ikke er naturlig. Håper dere blir venner igjen og du får som du vil - uansett hva det måtte bli :)
Helt enig, uansett hvorfor man egentlig ikke har lyst så føles det feil med pliktsex! Men har veldig lyst på en spire da...

Huff så kjedelig... skjønner deg godt. Hadde det slik forrige pp. Kanskje derfor det ikke klaffet. Ble ikke lagt inn så mange aksjeer som ønsket.. ikke den dagen vi burde i allefall.
Takk for forståelsen :) Ikke bare bare å være prøver med hormonene i sving...

Huff så kjedelig :(
Håper det ordner seg fort.
Klem ;)

Jeg var borti noe av det samme for et par mnd siden. Jeg var superfortvila, såret, forbanna og stressa, og hadde lyst til å ta det der og da, men det var el rett rundt hjørnet og kvelden før min søsters bryllup. Så jeg sa rett og slett: jeg er forbanna og lei meg, men jeg har ikke kapasitet til å ta dette nå. Vi må legge det fra oss, så får vi snakke om det når helga er over.

Vi klarte å ha det hyggelig hele helga, noe som gjorde det litt lettere med aksjeinnlegg ;) etter helga var vi begge roligere, jeg mindre hormonell og vi kunne snakke om det :)

Vet ikke om dette hjalp. Men ønsker deg ihvertfall masse lykke til og sender en stor empati-klem :)

Nei det er det ikke.. har også fryktelig lyst på spire... har du el tester?
Nei, har ikke tester. Jeg kjenner jo godt når el er i anmarsj, men hver gang den kommer tenker jeg står jeg gjerne skulle sett hvordan testene utviklet seg ift smerter/slim. Håper det ikke blir aktuelt, men får evt neste neste pp.

Jeg var borti noe av det samme for et par mnd siden. Jeg var superfortvila, såret, forbanna og stressa, og hadde lyst til å ta det der og da, men det var el rett rundt hjørnet og kvelden før min søsters bryllup. Så jeg sa rett og slett: jeg er forbanna og lei meg, men jeg har ikke kapasitet til å ta dette nå. Vi må legge det fra oss, så får vi snakke om det når helga er over.

Vi klarte å ha det hyggelig hele helga, noe som gjorde det litt lettere med aksjeinnlegg ;) etter helga var vi begge roligere, jeg mindre hormonell og vi kunne snakke om det :)

Vet ikke om dette hjalp. Men ønsker deg ihvertfall masse lykke til og sender en stor empati-klem :)
Jo, det er et godt innspill :) og takk for klemmen!

Hvordan går det med alle?
Er det noe EL i sikte? :)

Jeg fikk ENDELIG en litt sterkere strek i dag tidlig. Har også murring, så spennede å se på testen senere i dag/morgen om de kanskje blir positive :) men har murring på feil side ift igjenværende eggleder, så da klaffer det sikkert ikke denne mnd heller :( men tiden vil vise..
ImageUploadedByBV Forum1414569433.516361.jpg

Har ikke stått opp enda og ikke vært på do. Så ville dere ha testet el nå? Eller om 4 timer igjen? :)

Har ikke stått opp enda og ikke vært på do. Så ville dere ha testet el nå? Eller om 4 timer igjen? :)

Jeg har testet på morgenen, men har tempet ved siden av og.
Testene mine har ikke samarbeidet helt denne mnd, så vanskelig å si hva som lønner seg ;)

Om du venter 4 timer så er du innenfor det tidsrommet de anbefaler.
Om jeg tester tidligere får jeg egentlig ikke stor forskjell.
Om det var meg hadde jeg sikkert testet både nå og om 4 timer :P

Jeg har testet på morgenen, men har tempet ved siden av og.
Testene mine har ikke samarbeidet helt denne mnd, så vanskelig å si hva som lønner seg ;)

Skjønner. Merkelig nok er jeg egentlig ikke i slik testehumør denne mnd? De andre mnd gledet jeg meg og tok test til samme til hver dag? Men denne mnd er jeg litt sånn gi f**n?

Back
Topp