Trillian87
Forelsket i forumet
Noen andre tegn på kroppen på at EL er snart?![]()
Jeg kjenner ikke så veldig til EL tegnene mine.. Gått på pillen så lenge og sluttet på den for 5 mnd siden.. Men begynte ikke å prøve før forrige syklus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre tegn på kroppen på at EL er snart?![]()
hei
Jeg blir med her, ikm mandag 10.11 pp 8
Nei, da er det ikke så lett å mene noe om detJeg kjenner ikke så veldig til EL tegnene mine.. Gått på pillen så lenge og sluttet på den for 5 mnd siden.. Men begynte ikke å prøve før forrige syklus..
Bildet snudde seg men den helt til høyre er dagens test.. Som er sterkere enn de to forrige.. Så skjønner ikke så mye jeg.. Er på dag 20 nå med en syklus på 33/34 dager. Og ifølge syklus kalenderen min skal Eggløsning være idag.. Men ikke ifølge testen.. :-S
Jeg føler det samme! Har ikke tatt en eneste el-test enda og begynte ikke med tempmåling før i går. Er cd12 i dag.Skjønner. Merkelig nok er jeg egentlig ikke i slik testehumør denne mnd? De andre mnd gledet jeg meg og tok test til samme til hver dag? Men denne mnd er jeg litt sånn gi f**n?
Jeg føler det samme! Har ikke tatt en eneste el-test enda og begynte ikke med tempmåling før i går. Er cd12 i dag.
Trur ikke det er meningen at jeg skal teste denne mnd jeg? Ugyldig test i dag å!![]()
det syns jeg virket fryktelig kort ja :/skjønner ingenting. ser ut til at TR kom i dag :S er jo egentlig CD 14 . er vell ikke mulig å ha en syklus på 14 dager?
Ser det er deres 1pp, du har hatt bortfallsblødning etter pilleslutt eller annen prevensjon?skjønner ingenting. ser ut til at TR kom i dag :S er jo egentlig CD 14 . er vell ikke mulig å ha en syklus på 14 dager?
Hadde første blødning 16 oktober etter p pille slutt. Men gikk på p sprøyta før p piller , så har egentlig ikke hatt normal syklus siden før fødselen. Men da er det sikkert syklusen som er veldig ustabil. Takk for svar !Ser det er deres 1pp, du har hatt bortfallsblødning etter pilleslutt eller annen prevensjon?
14 dager var veldig kort, men det er jo ikke uvanlig at syklusen er ustabil rett etter slutt på hormonell prevensjon
Min første pp var 18 dager kort![]()
Okei, skjønner! Det er kjipt, med 14 dager har jo egentlig ikke sjangs til å bli gravid på, men det kan raskt bli bedre altsåHadde første blødning 16 oktober etter p pille slutt. Men gikk på p sprøyta før p piller , så har egentlig ikke hatt normal syklus siden før fødselen. Men da er det sikkert syklusen som er veldig ustabil. Takk for svar !![]()
Skjønner ingenting av detHm...merkelig. dårlig sending?![]()