***IKM UKE 46***

Jeg kjenner ikke så veldig til EL tegnene mine.. Gått på pillen så lenge og sluttet på den for 5 mnd siden.. Men begynte ikke å prøve før forrige syklus..
Nei, da er det ikke så lett å mene noe om det :P
Men det er ikke for sent å legge merke til/notere ned symptomer og tester, så ser du kanskje et mønster i syklusene dine etterhvert? :)

Bildet snudde seg men den helt til høyre er dagens test.. Som er sterkere enn de to forrige.. Så skjønner ikke så mye jeg.. Er på dag 20 nå med en syklus på 33/34 dager. Og ifølge syklus kalenderen min skal Eggløsning være idag.. Men ikke ifølge testen.. :-S

Min kalender tok også feil på EL og jeg fikk ikke pos test før et par dager senere enn antatt. Håper det er tilfelle hos deg også :-)

Skjønner. Merkelig nok er jeg egentlig ikke i slik testehumør denne mnd? De andre mnd gledet jeg meg og tok test til samme til hver dag? Men denne mnd er jeg litt sånn gi f**n?
Jeg føler det samme! Har ikke tatt en eneste el-test enda og begynte ikke med tempmåling før i går. Er cd12 i dag.

skjønner ingenting. ser ut til at TR kom i dag :S er jo egentlig CD 14 . er vell ikke mulig å ha en syklus på 14 dager?

2 dpo i dag :D om en 6 dagers tid kan jeg begynner å se etter symptomer og foreløpig bare overse de innbilte som har dukket opp i går :P

skjønner ingenting. ser ut til at TR kom i dag :S er jo egentlig CD 14 . er vell ikke mulig å ha en syklus på 14 dager?
Ser det er deres 1pp, du har hatt bortfallsblødning etter pilleslutt eller annen prevensjon?
14 dager var veldig kort, men det er jo ikke uvanlig at syklusen er ustabil rett etter slutt på hormonell prevensjon ;)
Min første pp var 18 dager kort ;)

Ser det er deres 1pp, du har hatt bortfallsblødning etter pilleslutt eller annen prevensjon?
14 dager var veldig kort, men det er jo ikke uvanlig at syklusen er ustabil rett etter slutt på hormonell prevensjon ;)
Min første pp var 18 dager kort ;)
Hadde første blødning 16 oktober etter p pille slutt. Men gikk på p sprøyta før p piller , så har egentlig ikke hatt normal syklus siden før fødselen. Men da er det sikkert syklusen som er veldig ustabil. Takk for svar !:)

Hadde første blødning 16 oktober etter p pille slutt. Men gikk på p sprøyta før p piller , så har egentlig ikke hatt normal syklus siden før fødselen. Men da er det sikkert syklusen som er veldig ustabil. Takk for svar !:)
Okei, skjønner! Det er kjipt, med 14 dager har jo egentlig ikke sjangs til å bli gravid på, men det kan raskt bli bedre altså ;) Her gikk jeg fra 18 til 30 dager og denne pp ser ut til å bli 35 dager lang. Ustabilt, men lengre ;)
Hamstre inn el-tester og start tidlig å teste? :)

Negativ EL-test i dag. Satser på at jeg er 1 dpo i morgen. :)

Back
Topp