IKM uke 45 2019

Råd?
Har en CB test med følsomhet på 10 mlu (den mest følsomme), men når teste?
  • Mest sannsynlig 11DPO imorgen, CD26.
  • IKM fredag, altså 4 dager fra imorgen, CD30.
  • Begynte å spotte (mellomblødning? Festeblødning?) på fredag rett før leggetid, da 8DPO
  • Spotter enda. Trenger ikke innlegg og det er helt mørkt i farge.
  • Med første barn testa jeg 2 dager etter IKM - i den syklusen CD30 og fikk 2-3 uker på CB-digital, kunne med andre ord testa flere dager tidligere.
Er det vits i å teste imorgen? Ser at syklusen min tilsynelatende er en dag eller to lengre enn før baby1. Har egentlig ikke troen på klaff nå. Var overbevist for ett par dager siden, men nå er jeg absolutt ikke det.

Men med veldig positiv test på CD30 sist, så bør det vel være mulig å få en potensiell strek på en supersensitiv test på CD26?

The struggle is real :schocked028

Tror jeg hadde testa i morgen eller tirsdag med tanke på det du skriver, også siden den har en følsomhet på 10. :happy:
Kommer selv til å teste tirsdag med CB tidlig, da jeg er litt usikker på om EL var onsdagen eller lørdagen. :happy:

Herregud! Er det mogleg?!? :banghead: Kva sa mannen din om episoden? Alt folk klarer å lira av seg og attpåtil svigermor...

Vi er vandt med henne, men jeg er LITT følsom akkurat nå etter MA i september. Så han sa når vi kom hjem at det var rimelig bra han fikk det med seg og fikk distrahert henne for jeg hadde bitt hode av henne. Jeg hadde eksplodert og det hadde ikke blitt pent:smiley-angry007:laughing021 Hehehe

Tror jeg hadde testa i morgen eller tirsdag med tanke på det du skriver, også siden den har en følsomhet på 10. :happy:
Kommer selv til å teste tirsdag med CB tidlig, da jeg er litt usikker på om EL var onsdagen eller lørdagen. :happy:

Takk for svar! Jeg tror kanskje jeg hadde EL torsdag, men usikker. Får se hva jeg husker på imorgen tidlig, går litt på autopilot om morgenen. Masse lykke til til deg! Spennende!

Ja, bilde ligger lenger opp her en plass. Har ikke helt troa, men håpe kan man jo alltids =) når skal du teste ? =)

imorgen eller tirsdag tror jeg. Skrev en lengre post om det rett før jeg svarte deg hvor jeg ber om råd for lureste tidspunkt. Det er vel alltids best å vente, men man vil gjerne vite asap :angelic:
Dette blir spennende :cat:

Takk for svar! Jeg tror kanskje jeg hadde EL torsdag, men usikker. Får se hva jeg husker på imorgen tidlig, går litt på autopilot om morgenen. Masse lykke til til deg! Spennende!

Tusen takk for det! Og masse lykke til til deg og! :D
Ja, blir veldig spennendes!

9 DPO idag og synes jeg ser strek! (Sterkere i virkeligheten enn på bilde syns jeg). Symptom: større, lett ømme pupper og småkvalme. Skal teste igjen i morgen :D

Vedlegg

• 20191104_054259.jpg
    20191104_054259.jpg
    10 KB · Visninger: 152
12 dpo og blenda. Da er hodet godt på vei over i pp 5 kjenner jeg ;)

Vedlegg

• 2EDF9317-A222-4EA4-907D-BF21780762AC.jpeg
    2EDF9317-A222-4EA4-907D-BF21780762AC.jpeg
    17 KB · Visninger: 104
Blir ikke mer testing her.. 14DPO og håper mensen kommer snart så det går kjappere til ny prøving..

14 dpo og blank test. Dersom TR ikke dukker opp så tester jeg igjen på onsdag, men har ikke helt troen nå kjenner jeg.. Er litt frustrert over den spottingen jeg har holdt på med siden fredag, er så unormalt kroppen min :arghh:

12 dpo og kunne skimte en skygge i visse vinkler, var bok bare der teststreken ville vært :) bare å vente på TR

Murringer nederst i magen nå og løs mage:banghead: da er det vel tr som melder sin ankomst snart tror jeg

Er vel sjeldent at egget fester seg så sent som 11-12 DPO?

9 DPO idag og synes jeg ser strek! (Sterkere i virkeligheten enn på bilde syns jeg). Symptom: større, lett ømme pupper og småkvalme. Skal teste igjen i morgen :D
Det der er strek :D

Ikm i dag, fortsatt blank test i går. Følger spent med på alle dere før jeg hopper videre i neste ikm-gruppe:happy:

Nå klarte jeg ikke å holde meg lenger! Rødlig slim i går på morgenen og litt brunt slim på ettermiddagen. Mulig ikm nå på onsdag. Ca. 10 dpo. For første gang på 10 mnd så syns jeg at jeg skimter en strek!!! :smiley-ashamed004 Er det noe der?:anyone Vanlig A1-test
20191104_101747.jpg

Screenshot_20191104-103740_Negative Image - Image Negative Scanner.jpg

Last edited:
Back
Topp