IKM uke 45 2019

Endelig positiv el test! Første pp jeg tester, men to dager etter antatt. Ville dere regnet 1 dpo i morgen eller dagen etterpå?
Så bra:) lykke til! Jeg er nok ikke den beste til å svare, men leste DOP er dager etter eggløsning, vil anta din eggløsning er nå innen 24 timer en gang og DOP dagen etter der?

HJELP! jeg oppdaget nå at jeg har fått brun utflod med litt blod.. skal ha eggløsning rundt på denne tiden? Er det noen av dere som har opplevd dette? :s Begynner å bli bekymret her.. :nailbiting::nailbiting:

HJELP! jeg oppdaget nå at jeg har fått brun utflod med litt blod.. skal ha eggløsning rundt på denne tiden? Er det noen av dere som har opplevd dette? :s Begynner å bli bekymret her.. :nailbiting::nailbiting:

Normalt at noen kan få en bitteliten blødning under eggløsning. Den blander seg med utfloden og dermed blir den brunaktig i farge, =)

Normalt at noen kan få en bitteliten blødning under eggløsning. Den blander seg med utfloden og dermed blir den brunaktig i farge, =)
Aaah! så det er ingenting å bekymre seg for? :D

Endelig 2 dager uten spotting etter MA, tenker vi kan kjøre på da?
Graviditetstesten er fortsatt positiv, så vanskelig å finne ut om når eggløsning er..

Hei. Jeg er også i gang igjen etter MA. Legene på sykehuset sa at så lenge jeg hadde sluttet å blø for minst to døgn siden, og jeg var psykisk klar for det, var det bare å sette i gang. Så her startet vi opp på dag 3 uten blødning og har hatt sex annenhver til hver dag siden. Det tok en uke før jeg merket tidlige tegn til at eggløsning er på tur.

Håper det klaffer for oss og at det går bra denne gangen
:love7

Fikk positiv EL-test i går og vi la inn aksjer. Kjenner det murrer i magen, det skjer ikke hver gang rundt EL. Men ikke noe slim å finne...

Positiv EL-test i ettermiddag:)

... og den var positiv i dag også, men svakere enn i går, vil jeg si? Den øverste fra i går ettermiddag, den nederste fra i morges.

Så da satser jeg på at EL er i kveld, og at jeg er 1 DPO i morgen.

Vedlegg

• CD30809D-2145-407E-9439-F3643FF1B65E.jpeg
    CD30809D-2145-407E-9439-F3643FF1B65E.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 87
  • 728282A0-CD6F-485F-BADE-6BFF9E1BC8E0.jpeg
    728282A0-CD6F-485F-BADE-6BFF9E1BC8E0.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 85
Juuhuuu fikk tester i posten i dag, men aner jo ikke syklusen, lurer på om jeg da skal gidde å teste etter el?

Hei. Jeg er også i gang igjen etter MA. Legene på sykehuset sa at så lenge jeg hadde sluttet å blø for minst to døgn siden, og jeg var psykisk klar for det, var det bare å sette i gang. Så her startet vi opp på dag 3 uten blødning og har hatt sex annenhver til hver dag siden. Det tok en uke før jeg merket tidlige tegn til at eggløsning er på tur.

Håper det klaffer for oss og at det går bra denne gangen
:love7

takk, det var slik jeg også forstod det:) vi starter på så får jeg bare teste om noen dager om G-test er positiv før jeg starter med EL tester. Vi får bare se hvordan det kan klaffe denne syklusen. Noe med det om det var aldri så lite planlagt så hadde hode nå stilt seg inn på April neste år. Nå er det tidligste vi kan ha August neste år.. vi krysser fingrene
Lykke til for dere også:)

takk, det var slik jeg også forstod det:) vi starter på så får jeg bare teste om noen dager om G-test er positiv før jeg starter med EL tester. Vi får bare se hvordan det kan klaffe denne syklusen. Noe med det om det var aldri så lite planlagt så hadde hode nå stilt seg inn på April neste år. Nå er det tidligste vi kan ha August neste år.. vi krysser fingrene

Ja hodet var helt innstilt på en april/mai baby her og. Det var også grusomt å vite at kusinen min lå i fødsel samtidig som jeg lå med cytotec og fikk ut min... I tillegg har jeg fått vite at to stykk jeg kjenner er gravide, like langt som jeg skulle vært:( så det er tungt for psyken. Håper så inderlig at det klaffer nå og at jeg får en nydelig liten baby i armene mine i løpet av Juli:smiley-angelic001

Ja hodet var helt innstilt på en april/mai baby her og. Det var også grusomt å vite at kusinen min lå i fødsel samtidig som jeg lå med cytotec og fikk ut min... I tillegg har jeg fått vite at to stykk jeg kjenner er gravide, like langt som jeg skulle vært:( så det er tungt for psyken. Håper så inderlig at det klaffer nå og at jeg får en nydelig liten baby i armene mine i løpet av Juli:smiley-angelic001

Jeg hørte også egentlig til i april. Vanskelig å stille om i hodet og er redd for at det ikke skal klaffe på lang tid igjen. Krysser fingrene for oss alle og håper på julispirer eller augustspirer :Heartred

2 dpo og jeg har menssmerter og vondt i korsryggen. Er jo ikke fysisk mulig å kjenne noe så tidlig vel? Helt sjukt hva kroppen klarer å trylle frem av symptomer i så fall. Blir noen lange dager frem til testing merker jeg:hilarious:

2 dpo og jeg har menssmerter og vondt i korsryggen. Er jo ikke fysisk mulig å kjenne noe så tidlig vel? Helt sjukt hva kroppen klarer å trylle frem av symptomer i så fall. Blir noen lange dager frem til testing merker jeg:hilarious:
3 dpo og akkurat det samme her :hilarious:

Jeg var så kvalm og uvel tidligere i dag at jeg fikk flashbacks til sist graviditet hyperemisis til uke 22. Men tror egentlig det kun skyldes alt for lite søvn etter nattevakt, og ingenting annet :hilarious::hilarious::hilarious:

Enten så har el vært pga smertene jeg har hatt, eller så er det på vei

fikk testene først i dag

Vedlegg

• D3871712-2B18-448A-B597-8786EE70FD91.jpeg
    D3871712-2B18-448A-B597-8786EE70FD91.jpeg
    40,8 KB · Visninger: 93
Back
Topp