Så braEndelig positiv el test! Første pp jeg tester, men to dager etter antatt. Ville dere regnet 1 dpo i morgen eller dagen etterpå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braEndelig positiv el test! Første pp jeg tester, men to dager etter antatt. Ville dere regnet 1 dpo i morgen eller dagen etterpå?
HJELP! jeg oppdaget nå at jeg har fått brun utflod med litt blod.. skal ha eggløsning rundt på denne tiden? Er det noen av dere som har opplevd dette? :s Begynner å bli bekymret her..![]()
Aaah! så det er ingenting å bekymre seg for?Normalt at noen kan få en bitteliten blødning under eggløsning. Den blander seg med utfloden og dermed blir den brunaktig i farge, =)
Du må regne 1dpo dagen etter at el testen har blitt negativ igjenEndelig positiv el test! Første pp jeg tester, men to dager etter antatt. Ville dere regnet 1 dpo i morgen eller dagen etterpå?
Jeg har også hørt at det kan bety at du er ekstra fruktbarHJELP! jeg oppdaget nå at jeg har fått brun utflod med litt blod.. skal ha eggløsning rundt på denne tiden? Er det noen av dere som har opplevd dette? :s Begynner å bli bekymret her..![]()
Aaah! så det er ingenting å bekymre seg for?![]()
Håper det!Jeg har også hørt at det kan bety at du er ekstra fruktbar![]()
Takk for svaar!Mest sannsynlig ikke, hvis du er rundt eggløsning nå =)
Endelig 2 dager uten spotting etter MA, tenker vi kan kjøre på da?
Graviditetstesten er fortsatt positiv, så vanskelig å finne ut om når eggløsning er..

Positiv EL-test i ettermiddag![]()
Hei. Jeg er også i gang igjen etter MA. Legene på sykehuset sa at så lenge jeg hadde sluttet å blø for minst to døgn siden, og jeg var psykisk klar for det, var det bare å sette i gang. Så her startet vi opp på dag 3 uten blødning og har hatt sex annenhver til hver dag siden. Det tok en uke før jeg merket tidlige tegn til at eggløsning er på tur.
Håper det klaffer for oss og at det går bra denne gangen
![]()
takk, det var slik jeg også forstod detvi starter på så får jeg bare teste om noen dager om G-test er positiv før jeg starter med EL tester. Vi får bare se hvordan det kan klaffe denne syklusen. Noe med det om det var aldri så lite planlagt så hadde hode nå stilt seg inn på April neste år. Nå er det tidligste vi kan ha August neste år.. vi krysser fingrene
Lykke til for dere også![]()

Ja hodet var helt innstilt på en april/mai baby her og. Det var også grusomt å vite at kusinen min lå i fødsel samtidig som jeg lå med cytotec og fikk ut min... I tillegg har jeg fått vite at to stykk jeg kjenner er gravide, like langt som jeg skulle værtså det er tungt for psyken. Håper så inderlig at det klaffer nå og at jeg får en nydelig liten baby i armene mine i løpet av Juli
![]()
takk, det var slik jeg også forstod detvi starter på så får jeg bare teste om noen dager om G-test er positiv før jeg starter med EL tester. Vi får bare se hvordan det kan klaffe denne syklusen. Noe med det om det var aldri så lite planlagt så hadde hode nå stilt seg inn på April neste år. Nå er det tidligste vi kan ha August neste år.. vi krysser fingrene
Lykke til for dere også![]()

3 dpo og akkurat det samme her2 dpo og jeg har menssmerter og vondt i korsryggen. Er jo ikke fysisk mulig å kjenne noe så tidlig vel? Helt sjukt hva kroppen klarer å trylle frem av symptomer i så fall. Blir noen lange dager frem til testing merker jeg![]()

2 dpo og jeg har menssmerter og vondt i korsryggen. Er jo ikke fysisk mulig å kjenne noe så tidlig vel? Helt sjukt hva kroppen klarer å trylle frem av symptomer i så fall. Blir noen lange dager frem til testing merker jeg![]()