Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker kjørrrr nå!!! Og 2dager frem i tid.Glemte å legge ved bilde![]()

Jeg har lært en yogaøvelse som ifølge instruktøren skulle framskynde eggløsning. Du ligger i child's pose med knyttnevene på hver eggstokk klemt mellom lår og mage. Skal visstnok øke blodsirkulasjonen til eggstokkene. Kan bare være tull, men skader vel ikke å prøve!Så i dag tidlig har vi lagt aksjer, og nå får det gå som det går! Ikke noe mer jeg kan gjøre nå annet enn å prøve og ikke stresse for mye, og prøve å få litt aktivitet for å holde blodsirkulasjonen i gang ved livmor. Tror egget vil slippe fra venstre eggleder denne gangenKjenner litt pulsering derfra.
Og for de som ikke vet så er venstre den beste egglederen som egget kam slippe fra for meg. Myomet mitt ligger mellom livmor og høyre eggleder, så tror egget har mer fri ferdsel fra venstre eggleder. Var iallfall venstre eggleder jeg ble gravid fra forrige gang daHeia spermen som må leve i 5 dager nå
![]()
EL imorgen, og endelig dpo-land på fredag

Hææ det tar jo ikke så lang tid da! Han må jo ofre deg noen minutter! Skjønner veldig godt at du er utrolig skuffet. Du har ikke noe fint undertøy eller noe sånt noe du kan bruke for å tease litt da? EL for deg er jo kanskje i morgen, så da er jo i kveld aller beste dagen.Samboer gidder ikke å legge aksjer.. han gadd heller ikke igår. Sitter bare og spiller og sier "senere, etterpå", det betyr alltid at det ikke kommer til å skje, for senere er han for "sliten". Fyfaen jeg er så sykt skuffa nå, og så sykt sykt skuffa over han![]()
Hva! Næææi!Samboer gidder ikke å legge aksjer.. han gadd heller ikke igår. Sitter bare og spiller og sier "senere, etterpå", det betyr alltid at det ikke kommer til å skje, for senere er han for "sliten". Fyfaen jeg er så sykt skuffa nå, og så sykt sykt skuffa over han![]()

Ingenting hjelper.. Prøver å forklare det til han, men får bare det samme svaret igjen og igjen. Fyfaen jeg er så lei meg nå, sitter bare og gråter. Nå er han som jeg visste, "for sliten". Han vet at jeg har ønska meg nr 2 lenge, og når han for 1-2 mnd siden sa han også ønska nr 2 og ville begynne å prøve, så visste han hvor mye dette betyr for meg. Men det gir han tydeligvis fHææ det tar jo ikke så lang tid da! Han må jo ofre deg noen minutter! Skjønner veldig godt at du er utrolig skuffet. Du har ikke noe fint undertøy eller noe sånt noe du kan bruke for å tease litt da? EL for deg er jo kanskje i morgen, så da er jo i kveld aller beste dagen.

hsn skjønte godt hvorfor jeg da hadde reagert som jeg gjorde, og beklaga seg for detÅåå, da hadde jeg tatt en tur på hotell alene kjenner jegSamboer gidder ikke å legge aksjer.. han gadd heller ikke igår. Sitter bare og spiller og sier "senere, etterpå", det betyr alltid at det ikke kommer til å skje, for senere er han for "sliten". Fyfaen jeg er så sykt skuffa nå, og så sykt sykt skuffa over han![]()
men fikk beskjed av fertilitetsklinikken at hvis el - testene ikke blir pos innen i morgen ska jeg ta elsprøyte i morgen også får vi hjelp med inseminering for første gang på fredag 

krysser fingrene for at vi nå kan lykkes i pp 13 
Ååå så braHerregud, vet ikke mannfolk noe som helst om syklus, eller er det bare min som er veldig uvitende?? Han spurte meg hvorfor jeg var så lei meg. Så jeg forklarte at idag er dagen med størst sjanse for å lykkes osv, og at jeg var så innstilt på det og har testa meg for å finne den beste dagen. Han presterer deretter å si at han mente det var like stor sjans "hele tiden", hvertfall 1 gang per uke, asså HVA?? Han er egnetlig en ganske lur mann, men nå var han rett og slett heeelt på bærtur. Han fikk helt sjokk når jeg sa at det kun er mulighet 1 gang i mnd. Så jeg har nå forklart han kvinners syklus, og hvorfor jeg reagerte så sterkt. Da ville han legge aksjer likevelhsn skjønte godt hvorfor jeg da hadde reagert som jeg gjorde, og beklaga seg for det
Bra at han tar følelsene dine på alvor også 
Sånn sett greit å være offshore og jobbe lange dager. Ser ingen tester og har lite tid alene til å tenke på testerFått tester i posten idag, kjenner det blir ei laaang uke før testinga kan begynne
Vis vedlegget 472543
Hjemme ville jeg kjent meg veldig godt igjen i dem her haha