IKM UKE 44

Glemte å legge ved bilde :schocked028

Vedlegg

• Screenshot_20251014_201757_Premom.jpg
    Screenshot_20251014_201757_Premom.jpg
    61,6 KB · Visninger: 43
Jeg slenger meg med her, jeg :)

Bkno8963770 (søkt om endring til Låvesvale) - 30 - B1 - PP1 - EL 12/10 - IKM 27/10

I dag er jeg på cd 8 og har en svaaak strek på EL-test. Så da blir det å komme i gang med å legge inn aksjer i dag. Stemmer også overens med egne kalkulasjoner. Det er ikke økning på Fertility Friend, enda.

Så i dag tidlig har vi lagt aksjer, og nå får det gå som det går! Ikke noe mer jeg kan gjøre nå annet enn å prøve og ikke stresse for mye, og prøve å få litt aktivitet for å holde blodsirkulasjonen i gang ved livmor. Tror egget vil slippe fra venstre eggleder denne gangen :happy: Kjenner litt pulsering derfra.

Og for de som ikke vet så er venstre den beste egglederen som egget kam slippe fra for meg. Myomet mitt ligger mellom livmor og høyre eggleder, så tror egget har mer fri ferdsel fra venstre eggleder. Var iallfall venstre eggleder jeg ble gravid fra forrige gang da :nailbiting: Heia spermen som må leve i 5 dager nå :hello2
Jeg har lært en yogaøvelse som ifølge instruktøren skulle framskynde eggløsning. Du ligger i child's pose med knyttnevene på hver eggstokk klemt mellom lår og mage. Skal visstnok øke blodsirkulasjonen til eggstokkene. Kan bare være tull, men skader vel ikke å prøve! :laughing002
Heia heia på gullegget!

Så gøy å følge med på her. Jeg bestemte meg for å droppe Letrozol og for å ikke ta regelmessige eggløsningstester denne prøvemåneden. Har vært noen tøffe mnd i det siste..(vært gjennom senabort av IVF-foster pga kromosmavvik, også begravelse av fosteret for 3 uker siden). Prøver å komme tilbake til der jeg var før jeg ble gravid, både fysisk og mentalt, men merker det tar tid. Prøver å roe ned stress, men er litt stressa med disse barnegreiene pga alder. Vet nå at jeg er i «fertil periode» så vi legger inn litt aksjer også ser vi hva som skjer

Samboer gidder ikke å legge aksjer.. han gadd heller ikke igår. Sitter bare og spiller og sier "senere, etterpå", det betyr alltid at det ikke kommer til å skje, for senere er han for "sliten". Fyfaen jeg er så sykt skuffa nå, og så sykt sykt skuffa over han:smiley-angry017

Samboer gidder ikke å legge aksjer.. han gadd heller ikke igår. Sitter bare og spiller og sier "senere, etterpå", det betyr alltid at det ikke kommer til å skje, for senere er han for "sliten". Fyfaen jeg er så sykt skuffa nå, og så sykt sykt skuffa over han:smiley-angry017
Hææ det tar jo ikke så lang tid da! Han må jo ofre deg noen minutter! Skjønner veldig godt at du er utrolig skuffet. Du har ikke noe fint undertøy eller noe sånt noe du kan bruke for å tease litt da? EL for deg er jo kanskje i morgen, så da er jo i kveld aller beste dagen.

Hææ det tar jo ikke så lang tid da! Han må jo ofre deg noen minutter! Skjønner veldig godt at du er utrolig skuffet. Du har ikke noe fint undertøy eller noe sånt noe du kan bruke for å tease litt da? EL for deg er jo kanskje i morgen, så da er jo i kveld aller beste dagen.
Ingenting hjelper.. Prøver å forklare det til han, men får bare det samme svaret igjen og igjen. Fyfaen jeg er så lei meg nå, sitter bare og gråter. Nå er han som jeg visste, "for sliten". Han vet at jeg har ønska meg nr 2 lenge, og når han for 1-2 mnd siden sa han også ønska nr 2 og ville begynne å prøve, så visste han hvor mye dette betyr for meg. Men det gir han tydeligvis f :smiley-angry017

Herregud, vet ikke mannfolk noe som helst om syklus, eller er det bare min som er veldig uvitende?? Han spurte meg hvorfor jeg var så lei meg. Så jeg forklarte at idag er dagen med størst sjanse for å lykkes osv, og at jeg var så innstilt på det og har testa meg for å finne den beste dagen. Han presterer deretter å si at han mente det var like stor sjans "hele tiden", hvertfall 1 gang per uke, asså HVA?? Han er egnetlig en ganske lur mann, men nå var han rett og slett heeelt på bærtur. Han fikk helt sjokk når jeg sa at det kun er mulighet 1 gang i mnd. Så jeg har nå forklart han kvinners syklus, og hvorfor jeg reagerte så sterkt. Da ville han legge aksjer likevel :laughing005hsn skjønte godt hvorfor jeg da hadde reagert som jeg gjorde, og beklaga seg for det

Ååå, da hadde jeg tatt en tur på hotell alene kjenner jeg

Herregud, vet ikke mannfolk noe som helst om syklus, eller er det bare min som er veldig uvitende?? Han spurte meg hvorfor jeg var så lei meg. Så jeg forklarte at idag er dagen med størst sjanse for å lykkes osv, og at jeg var så innstilt på det og har testa meg for å finne den beste dagen. Han presterer deretter å si at han mente det var like stor sjans "hele tiden", hvertfall 1 gang per uke, asså HVA?? Han er egnetlig en ganske lur mann, men nå var han rett og slett heeelt på bærtur. Han fikk helt sjokk når jeg sa at det kun er mulighet 1 gang i mnd. Så jeg har nå forklart han kvinners syklus, og hvorfor jeg reagerte så sterkt. Da ville han legge aksjer likevel :laughing005hsn skjønte godt hvorfor jeg da hadde reagert som jeg gjorde, og beklaga seg for det
Ååå så bra :love7 Bra at han tar følelsene dine på alvor også :happy:

Jeg melder meg inn her fordi med 12 dagers lutealfase og kort syklus denne runden tror jeg at det passer litt bedre med testing her inne hos dere. Det blir jo så innmari vanskelig å vente med testing når de i 43 har begynt å teste allerede og noen allerede er 9 og 10 dpo alt :hilarious: :smiley-ashamed004

Pippimor - 36 - 21 - PP 6 - EL 13/10 - IKM 26/27.10

Back
Topp