IKM uke 44

Andre som føler seg litt "Utenfor" om dagen?
Jeg føler jeg ikke klarer å tenke helt klart, og at kroppen min er helt i harnisk haha, masse luftsmerter, hodepine og småsvimmel.
Kan dette være symptom? Jeg er jo bare 4-5 dpo :hilarious:
Kanskje jeg holder på å bli syk...

Jeg hadde ikke klart å vente :p Hadde sikkert tatt en og latet som ingenting :p xp
For å si det sånn - har tenkt tanken! Men jeg er så sykt følelsesmenneske, så hvis den er positiv hadde jeg ikke klart å skjule det. Og så etter å ha prøvd en god stund nå, så forventer jeg på en måte negativ. Og da er det fint å ha mannen der som støtte :)

4DPO, og mannen skal ha oval weekend på jakt. Han vil gjerne at jeg venter med å teste til han er hjemme igjen. Det er jo veldig hyggelig, men har er ikke hjemme før kvelden 9DPO. Vurderer å ta en test på morgenen 9DPO, men ikke lese den av. Vet man skal lese av innen fem minutter, men har aldri opplevd strek etter det ved negativ. Hvor krise er det å lese av 10 timer senere? :p
Bare pass på at du ikke blir «lurt», og får en fordampningslinje som kan oppstå etter at urinen tørker. Skjedde med meg forrige pp :( tittet på testen etter den var tørket, og trodde jeg hadde fått positiv.
137C8201-84D9-4D0D-8A33-BF27283D0148.jpeg

Koalabjørn- 26 - B2 - PP1 - 26/10 - 03/11

Sniker meg inn her en liten tur! Har egentlig ikke begynt å prøve igjen enda, for guttungen er bare 8 måneder. Det tok 11 måneder + spontanabort å produsere han pga kort luttealfase og mistenkt progesteronsvikt så jeg tracker syklus nå for å være klar til prøving til sommeren. MEN jeg går ikke på hormonel prevensjon og har gått på en smell to dager på rad rundt EL, så vi får se om det blir til noe :wideyed: hadde selvfølgelig vært en stor glede! Men også litt skummelt. Fikk positiv EL test i går og tempen økte i dag. Gikk på "smellen" i går og i dag, mistenker nesten at vi begge eeeegentlig ønsker å begynne på neste nå siden vi var så uforsiktige :hilarious:

Koalabjørn- 26 - B2 - PP1 - 26/10 - 03/11

Sniker meg inn her en liten tur! Har egentlig ikke begynt å prøve igjen enda, for guttungen er bare 8 måneder. Det tok 11 måneder + spontanabort å produsere han pga kort luttealfase og mistenkt progesteronsvikt så jeg tracker syklus nå for å være klar til prøving til sommeren. MEN jeg går ikke på hormonel prevensjon og har gått på en smell to dager på rad rundt EL, så vi får se om det blir til noe :wideyed: hadde selvfølgelig vært en stor glede! Men også litt skummelt. Fikk positiv EL test i går og tempen økte i dag. Gikk på "smellen" i går og i dag, mistenker nesten at vi begge eeeegentlig ønsker å begynne på neste nå siden vi var så uforsiktige :hilarious:
Spennende! Jeg opplever nesten at det kan være fint å si til seg selv at man egentlig venter til en eksakt tid, for da stresser man ikke så mye med det :knegg:

Hvilke symptomer har dere kjent på idag? :) Gjerne skriv hvor mange dpo også. Gøy å se hvilke som viser seg å være pga graviditet eller mensen.

Jeg er 5-6 dpo, har kjent litt på svake murringer som kommer og går (gjerne med litt luft), thats it.

Åja det var ny informasjon for meg, jeg har nemlig fått beskjed om at jeg ikke skal teste etter EL når man har tatt letrozol altså etter endt kur runde.
Pussig :) er jo veldig praktisk å kunne finne el da. Jeg fikk beskjed om å teste som normalt (Men Etter endt kur) og de har virket helt normale her. Veldig svake inntil de blir positive og el kommer :)

Hvilke symptomer har dere kjent på idag? :) Gjerne skriv hvor mange dpo også. Gøy å se hvilke som viser seg å være pga graviditet eller mensen.

Jeg er 5-6 dpo, har kjent litt på svake murringer som kommer og går (gjerne med litt luft), thats it.
6-7 dpo her! Jeg har hatt en del murringer i mage/ rygg i dag faktisk og litt stikkinger. Spent på hva testen sier de neste dagene :happy:

Pussig :) er jo veldig praktisk å kunne finne el da. Jeg fikk beskjed om å teste som normalt (Men Etter endt kur) og de har virket helt normale her. Veldig svake inntil de blir positive og el kommer :)
Ja det er snodig det der hvordan de gir ut forskjellig informasjon. Jeg gikk tom for tester og fant ut at jeg rett og slett ikke gadd å kjøpe flere tester. Så blir spennende å se når jeg evt skal begynne med g-testene :) Hvis jeg skal gå ut fra ikm dato så kan jeg vel i grunn begynne smått å teste til fredag/lørdag. Har mye symptomer så håper det går veien:) hvordan har det gått for deg denne pp?

Noen som har erfaring med positiv EL test i DPO-land? I dag fikk jeg veldig positiv EL test (Ikke spør meg hvorfor jeg prøvde :bag::hilarious:) og er 7 dpo. Leser at noen har fått det før positiv g-test, men leser også at g-testen blir positiv lenge før EL testen slår ut og at noen har fått positiv EL test i dpo uten at det har betydd noe selvfølgelig.

Noen som har erfaring med positiv EL test i DPO-land? I dag fikk jeg veldig positiv EL test (Ikke spør meg hvorfor jeg prøvde :bag::hilarious:) og er 7 dpo. Leser at noen har fått det før positiv g-test, men leser også at g-testen blir positiv lenge før EL testen slår ut og at noen har fått positiv EL test i dpo uten at det har betydd noe selvfølgelig.
Mest sansynlig slapp ikke egget ved første positive test:) det vet du jo ikke om du ikke har tempet:) men jeg vil tro du har el nå eller at kroppen prøver på nytt. Så du får hoppe i høyet ❤️

Mest sansynlig slapp ikke egget ved første positive test:) det vet du jo ikke om du ikke har tempet:) men jeg vil tro du har el nå eller at kroppen prøver på nytt. Så du får hoppe i høyet ❤️
Jeg temper, og synes det ser ut som egget slapp :happy: Men ellers så hadde jeg nok tenkt det samme:)

8C5BDB8E-F2A5-4CDF-AA54-BF9E5D1707DE.jpeg

Da kan du utelukke det hvertfall ☺️ Da har jeg ingen svar til deg. Men var testen positiv? Sånn typ test strek sterkere enn kontroll? Syns det er veldig rart:p
Meeeen jeg har faktisk sjæl fått positiv el test dager før tr. Sånn typ 1 , 2 dager.

Jaaa, veldig positiv! Prøvde med CB digital eggløsningstest også, for moro, og den viste «maksimal» :hilarious: Det er nok sikkert ingenting, men lov å ha et lite håp at det er noe positivt si

Jeg har faktisk kjent på litt såre/ømme brystvorter, noe jeg normalt ikke får før mensen kommer. Er nå 5-6 dpo :angelic: Får skikkelig testetrang, men skal prøve å vente til fredag

Jeg har ikke fått kartlagt el denne måneden, da jeg ikke har testet meg hver dag.. forventet el var 23/11, men negative tester den helgen.. i dag er jeg på CD 24 og sett noe el slim. De tre siste dagene har jeg hatt stikninger i eggstokkene av og til.. får ikke el tester før i morgen.. :/
(Forrige måned fikk jeg positiv el test på CD 24) Hva er deres erfaringer med symtomer på el? Kan man ha slike symtomer men at det likevell ikke er eggløsning i følge test? :)

8 dpo og synes jeg ser en supersvak strek (kanskje ønsketenkning). Ikke så lett å få med på bilder, litt lettere når det har gått en halvtimes tid (men da er den selvføgelig ugyldig). DET hadde vært en fin bursdagsgave til mannen den 2 nov om det er en babystrek, ååå håper det er noe :Heartred Men mulig det bare er jeg som har så lyst til å se noe (Den som er demontert er etter en halvtime)

1B34B86B-B097-41F7-B4AB-2D69B969F5AB.jpeg 19D71403-1025-4BD6-AC9E-B40888C07990.jpeg8A782403-DAB1-4874-A9AB-8F90E696E3F0.jpeg

Back
Topp