Jeg skal gjøre det denne syklusen faktisk! SpennendeHar andre her tatt blodprøve for å sjekke om de har hatt EL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal gjøre det denne syklusen faktisk! SpennendeHar andre her tatt blodprøve for å sjekke om de har hatt EL?
Åh jeg kjenner meg igjen! Tok et par dager før jeg skjønte hvorfor jeg var så utrolig gretten mot mannenAltså jeg sliter skikkelig om dagen, fordi jeg vanligvis snuser, men bestemte meg for å frastå fra snus frem til IKM i tilfelle det påvirker fertiliteten.....men guud det er vanskelig!![]()
Så fort jeg får positiv graviditetstest er det liksom null problem å slutte (gjort det før)![]()
Spennende å se hvordan det blir videre. 3 dager til første test rykerHvor mange dpo er du idag?Har vært bittelitt småøm på brystene i går og i dag, noe jeg normalt sett ikke har kjent før. Trenger ikke bety noe siden jeg får litt PMS symptomer 1 ule før IKM. Men dette var litt vel tidlig for PMSSpennende å se hvordan det blir videre. 3 dager til første test ryker
![]()
Ca 4-5 dpoHvor mange dpo er du idag?![]()
Jo man skal teste etter el når man går på letrozol men aldri MENS man tar tabletteneVurderer å gjøre det nå, skal egentlig gjøre det siden jeg har gått på letrozol denne pp, fikk ikke utført UL pga gyno hadde ferie. Og siden EL testene var så merkelige og jeg ga opp testingen (har fått høre at man ikke skal teste etter EL når man går på letrozol, for kan vist slå ut feil og være misvisende) så kanskje greit å se om el har vært![]()
Åja det var ny informasjon for meg, jeg har nemlig fått beskjed om at jeg ikke skal teste etter EL når man har tatt letrozol altså etter endt kur runde.Jo man skal teste etter el når man går på letrozol men aldri MENS man tar tablettenedvs man skal elteste fra cd 11 eller 12 er anbefalt. Egget pleier slippe mellom 5 og 10 dager etter siste letrozol pille.
Hvis du eltester tidlig , dvs Mens du enda spiser letrozol eller bare et par dager etter du har stoppet med kuren vil testene uansett vise feilaktig positiv.
Men anbefaler blodprøve for det er jo veldig greit å vite Om egget slapp ja![]()
Da begynner jeg å miste håpet, selv om jeg vet at det egentlig ikke trenger å bety noe..Haaha godt det ikke bare er meg!Åh jeg kjenner meg igjen! Tok et par dager før jeg skjønte hvorfor jeg var så utrolig gretten mot mannenmen tror kanskje det er snusen altså..
Ekstra vanskelig siden han snuser- og nekter å slutte i sympati med meg
Jeg har begynt å regne på hvor mye jeg sparer da- så jeg har unnskyldning til å bruke penger på meg selv senere

Min droppet også på 5-6 dpoTempen droppa skikkelig i dag, og det gjør at jeg egentlig mista håpet denne runden. Men tenker kanskje festedipp? Kanskje et håp alilevell?
Vis vedlegget 390901
Jeg hadde ikke klart å vente4DPO, og mannen skal ha oval weekend på jakt. Han vil gjerne at jeg venter med å teste til han er hjemme igjen. Det er jo veldig hyggelig, men har er ikke hjemme før kvelden 9DPO. Vurderer å ta en test på morgenen 9DPO, men ikke lese den av. Vet man skal lese av innen fem minutter, men har aldri opplevd strek etter det ved negativ. Hvor krise er det å lese av 10 timer senere?![]()