IKM Uke 43

Spennende:D:D

Ganske like symptomer vi to, haha! Stikking/murring i magen, mest på høyre side. Småkvalm i går og i dag, spesielt etter middag!
Nedre del av magen har også kjentes oppblåst og hard ut hvis jeg har trykt lett :hilarious:på den, vanligvis er den ganske mushy
Ja har lagt merke til det jeg også! Artig å kjøre like symptomer og se hva det blir av det :hilarious:
Prøver å ikke ha for store forhåpninger denne runden da jeg føler jeg har forskjellige symptomer hveeeer syklus :banghead:

Ja har lagt merke til det jeg også! Artig å kjøre like symptomer og se hva det blir av det :hilarious:
Prøver å ikke ha for store forhåpninger denne runden da jeg føler jeg har forskjellige symptomer hveeeer syklus :banghead:
Ja det blir fort litt altoppslukende å skulle tolke hvert et symptom :confused2

Her holder jeg på å tisse i buksa, skal kjøre jentungen på fotball nå klokken 5 så skal jeg ta en til test etter det:hilarious:

Er 8 dager dpo. Har lette symptomer som også er nokså like symptomer før mens. Har kjøpt make sure tidlige tester. Tenker å ta 1 test i morgen tidlig. Noens som også kar forventet mens 21/10?

Skjønner ikke hvorfor jeg tar vare på tester for å kunne analysere de etter 5 min, når jeg vet det blir mye tull med de da! :dead: jeg blir jo bare forvirret!

Tok denne nå, på 2 timers urin, ganske utvannet..
Den er tykkere enn en sånn evaporation line som jeg fikk i går, men samtidig føler jeg ikke den er tykk nok til å være ordentlig strek!
Kunne såvidt skimte noe innenfor tidsfristen! Tror jeg skal holde meg til morgenurin fremover:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20251015_173418_Gallery.jpg
    Screenshot_20251015_173418_Gallery.jpg
    255,6 KB · Visninger: 77
  • Screenshot_20251015_173400_Gallery.jpg
    Screenshot_20251015_173400_Gallery.jpg
    303,8 KB · Visninger: 75
  • Screenshot_20251015_173729_Gallery.jpg
    Screenshot_20251015_173729_Gallery.jpg
    168 KB · Visninger: 77
Skjønner ikke hvorfor jeg tar vare på tester for å kunne analysere de etter 5 min, når jeg vet det blir mye tull med de da! :dead: jeg blir jo bare forvirret!

Den er tykkere enn en sånn evaporation line som jeg fikk i går, men samtidig føler jeg ikke den er tykk nok til å være ordentlig strek!
Kunne såvidt skimte noe innenfor tidsfristen! Tror jeg skal holde meg til morgenurin fremover:hilarious:
Ææææ spennende uansett!! Du hadde jo ikke skygge etter tiden helt i starten? er nok lurt å holde seg til morgenurin men jeg kjenner jeg blir meget nysgjerrig på hvordan det vil se ut evt i kveld uansett :knegg:

Omg dette er så spennende!! Den så bredere ut enn den i går ja! Gleder meg til du skal teste i morgen :excited001

Er 8 dager dpo. Har lette symptomer som også er nokså like symptomer før mens. Har kjøpt make sure tidlige tester. Tenker å ta 1 test i morgen tidlig. Noens som også kar forventet mens 21/10?
Dere er fire stk som har ikm 21/10. Blir spennende å følge med på videre symptomer og testing :joyful:

Ææææ spennende uansett!! Du hadde jo ikke skygge etter tiden helt i starten? er nok lurt å holde seg til morgenurin men jeg kjenner jeg blir meget nysgjerrig på hvordan det vil se ut evt i kveld uansett :knegg:
Omg dette er så spennende!! Den så bredere ut enn den i går ja! Gleder meg til du skal teste i morgen :excited001
Har såå lyst å ta en til ikveld, men har ikke sjans å holde på tiss så lenge at det er vits :hilarious:
Har også bare 4 tidligtester igjen!! Wæh, skulle handla flere:crybaby2

Spennende! Ser jo noe på den innen tidsfristen også, så det kan jo love bra! Krysser alt jeg har :bag: :Heartred

Mange får jo sterkere test på kveldsurin sammenlignet med morgenurin! Så kan jo være sånn for deg også? :hilarious::angelic:

Mange får jo sterkere test på kveldsurin sammenlignet med morgenurin! Så kan jo være sånn for deg også? :hilarious::angelic:
Hurra!! Gratulerer!!
Tusen takk :love017

Ser dårlig ut her altså. Er jo tom for tidligtester. Prøvde en vanlig test i kveld, men hadde ikke veldig konsentrert urin. Den var blenda iaf. Håper det dukker opp en strek i morgen tidlig hoho

Mårn girls! Ble klink negative tester i dag tidlig og. Så tror nok ikke det ble noe denne gang. Testet positivt sist jeg ble gravid 10 dpo. Hadde noe stiklinger etc i helgen og et lite stikk mandag, men ingenting etter det. Kroppen føles helt stille på en måte. Venter til i morgen med å teste igjen (hvis jeg klarer haha). Den streken på tidligtesten på tirsdag fucka med hodet mitt.. usj

Back
Topp