IKM Uke 43

Kveldens test var brått helt blank nå.. åh så dumt å gå med så høye forhåpninger hele dagen. Huff. Det var en stygg skygge i dag tidlig. Aldri fått en så sterk. Den kom jo innen tidsfristen og jeg synes liksom det så ut som det var farge på den og. Nå er jeg tom for tidligtester. Kommer iaf til å vente til i morgen kveld med å teste med vanlig babyplan strimmel. Men mista litt piffen nå kjente jeg. Har ikke lyst å teste noe igjen men jeg vet jo hvor fort det snur haha

Kveldens test var brått helt blank nå.. åh så dumt å gå med så høye forhåpninger hele dagen. Huff. Det var en stygg skygge i dag tidlig. Aldri fått en så sterk. Den kom jo innen tidsfristen og jeg synes liksom det så ut som det var farge på den og. Nå er jeg tom for tidligtester. Kommer iaf til å vente til i morgen kveld med å teste med vanlig babyplan strimmel. Men mista litt piffen nå kjente jeg. Har ikke lyst å teste noe igjen men jeg vet jo hvor fort det snur haha
Det var skikkelig kjipt å høre.. Skjønner deg veldig godt, sender en styrkeklem :Heartpink

9dpo, dagens tester!

Jeg våkna en gang i 2-3 tiden i natt av en ekstremt skarp smerte i livmorområdet som var litt av og på i kanskje 1-2 min! Får ikke til å beskrive smerten en gang, den var så rar :dead: :confused2

Vedlegg

• Screenshot_20251015_073253_Gallery.jpg
    Screenshot_20251015_073253_Gallery.jpg
    138,4 KB · Visninger: 52
  • Screenshot_20251015_073250_Gallery.jpg
    Screenshot_20251015_073250_Gallery.jpg
    607,8 KB · Visninger: 54
9Dpo: Stikking på høyre side vedvarer. Spennende at det er på samme sted hele tiden og kommer i «bølger». Kom også et snev av kvalm nå, etter frokost/middag, som ikke slipper taket. Usikker om det er pga nattvakter eller ikke. Symptomjakten fortsetter :laughing002
Spennende:D:D

Ganske like symptomer vi to, haha! Stikking/murring i magen, mest på høyre side. Småkvalm i går og i dag, spesielt etter middag!
Nedre del av magen har også kjentes oppblåst og hard ut hvis jeg har trykt lett :hilarious:på den, vanligvis er den ganske mushy

Back
Topp