førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Haha ikkesant, det er alltid noe å se påFordelen med bp tidligtester er at de «aldri» er helt blenda![]()
Fikk en sånn evaporation line på test i går også, men den var grå!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ikkesant, det er alltid noe å se påFordelen med bp tidligtester er at de «aldri» er helt blenda![]()
Fikk en sånn evaporation line på test i går også, men den var grå!Jeg får bp tidligtester i posten i morgen og gleder meg til å få masse fine skygger å bli frustrert og håpløst forventningsfull avHaha ikkesant, det er alltid noe å se påFikk en sånn evaporation line på test i går også, men den var grå!

Det er bare å glede segJeg får bp tidligtester i posten i morgen og gleder meg til å få masse fine skygger å bli frustrert og håpløst forventningsfull av![]()
![]()

Tusen takkÅnei, så fæltmasse god bedring, håper det går over fort
![]()
Det var skikkelig kjipt å høre.. Skjønner deg veldig godt, sender en styrkeklemKveldens test var brått helt blank nå.. åh så dumt å gå med så høye forhåpninger hele dagen. Huff. Det var en stygg skygge i dag tidlig. Aldri fått en så sterk. Den kom jo innen tidsfristen og jeg synes liksom det så ut som det var farge på den og. Nå er jeg tom for tidligtester. Kommer iaf til å vente til i morgen kveld med å teste med vanlig babyplan strimmel. Men mista litt piffen nå kjente jeg. Har ikke lyst å teste noe igjen men jeg vet jo hvor fort det snur haha

Jeg ser!!Jeg tror jeg kan skimte verdens svaaaaakeste strek på testen jeg tok istafår ikke fanget den opp på kamera engang! Tror jeg må ta en til ikveld
Jeg skimter noe her! SpennendeJeg tror jeg kan skimte verdens svaaaaakeste strek på testen jeg tok istafår ikke fanget den opp på kamera engang! Tror jeg må ta en til ikveld
Ser!! Spennende!Jeg tror jeg kan skimte verdens svaaaaakeste strek på testen jeg tok istafår ikke fanget den opp på kamera engang! Tror jeg må ta en til ikveld
Hehey gratulere så masse!I dag har jeg hatt oppkjøring og besto! Så om det ikke ble baby denne runden ble det iaf førerkort haha![]()
GratulererI dag har jeg hatt oppkjøring og besto! Så om det ikke ble baby denne runden ble det iaf førerkort haha![]()

Spennende9Dpo: Stikking på høyre side vedvarer. Spennende at det er på samme sted hele tiden og kommer i «bølger». Kom også et snev av kvalm nå, etter frokost/middag, som ikke slipper taket. Usikker om det er pga nattvakter eller ikke. Symptomjakten fortsetter![]()
på den, vanligvis er den ganske mushyHer kom det en emoji midt i setningen, gitt, haha!Spennende
Ganske like symptomer vi to, haha! Stikking/murring i magen, mest på høyre side. Småkvalm i går og i dag, spesielt etter middag!
Nedre del av magen har også kjentes oppblåst og hard ut hvis jeg har trykt lettpå den, vanligvis er den ganske mushy