IKM Uke 43

7dpo og blenda test nå på morgenen! Våknet opp SKRUBBSULTEN litt før 7, noe som er veldig uvanlig meg med mindre jeg ikke spiste kvelden før. Men spiste en stooor kveldsmat 11 i gårkveld..
Våknet også halv 6 og måtte veldig på do, noe som heller ikke pleier å skje. Hvis jeg må på do på natta er det gjerne i 1 tiden :hilarious:

Nå har jeg vært lur å ikke tatt med meg 10 tester i veska på jobb som jeg har brukt å hatt, for da vet jeg at det fort forsvinner 1-3 tester til i arbeidsdagen:hilarious: skal prøve å ikke ta neste før i morgen, selv om jeg tror det frister å ta ikveld.
Å jeg er så glad jeg ikke er aleine om å være litt «tullete» i denna fasen :laughing002
Jeg er bare 4/5 dpo og det klør skikkelig i testefoten allerede:smiley-ashamed004

7dpo, og har klart å holde meg unna testinga selv om det rykker i testefoten :laughing002
Fortsatt ømme bryster, og de begynner å bli større til mannens store glede (og min for er utrolig fascinerende:hilarious:). Kjennes ut som jeg er litt øm i livmora, og nå i skrivende stund har jeg litt stikking/dragninger på venstre siden!

7dpo, og har klart å holde meg unna testinga selv om det rykker i testefoten :laughing002
Fortsatt ømme bryster, og de begynner å bli større til mannens store glede (og min for er utrolig fascinerende:hilarious:). Kjennes ut som jeg er litt øm i livmora, og nå i skrivende stund har jeg litt stikking/dragninger på venstre siden!
"Gode" symptomer da virker det som:love017
Og jeg skjønner godt det rykker i testefoten!!

Så spennende!! Håper det er spire! :wav

oi for en dropp! :woot:
Droppet med med 1.04 på 4 timer :oops:
IMG_2385.jpeg

Back
Topp