Edm
Forelsket i forumet
Ikm var 23 okt. Trodde ikke vi skulle få det til denne 5. Pp etter 2 mnd pause pga konisering, men da satt den gitt!Når tr ikke kom presis som hun pleier tok jeg test i dag
Håper spira klorer seg fast <3
![]()
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm var 23 okt. Trodde ikke vi skulle få det til denne 5. Pp etter 2 mnd pause pga konisering, men da satt den gitt!Når tr ikke kom presis som hun pleier tok jeg test i dag
Håper spira klorer seg fast <3
![]()
Spennende! Når skal du teste?Gratulerer så myeIKM 23 her også, men ingen tr enda
![]()
Spennende! Når skal du teste?![]()
Skal krysse fingrene for deg!Har fått kjøpt en RFSU i kveld, men liker egentlig ikke de testene.. Er på jobb til 22:30, har ikke drukket siden 18:00, så mulig jeg tar en test med det samme jeg kommer hjem. Usikker på om jeg burde spart til morgenurin.. Men tenker jeg svir den av i kveld, så får jeg heller kjøpe CB i morgenHåååper det ikke er syklusen som tuller med meg nå...
Skal krysse fingrene for deg!Jeg holdt meg i 3-4 t og tok tesk ca kl 17
![]()
Tusen TakkLykke til i ny pp![]()
Tusen Takkkrysser fingrene for at dette er din PP
![]()
Hmmm ingen tegn til tanta i det hele tatt..... Hvor er ho? Skjer vel ikke at man får positiv test etter ikm vel? :s
Lykke til i ny pp![]()
Tusen takk ! Er ikke helt blitt kjent med syklusen min enda, så tror jeg skal bruke el tester denne gangen ☺
Håper du får positiv test![]()
Samme båt her, venta sia onsdag.. Men det har skjedd før og då kom ikkje TR før to veke etter tia.... Ein blir totalt koko av dette!!!! :-S ser svak strek, men det e meir skyggestrek, og ønskestrek, mistenker dette partiet med bt meir enn graviditet :/Kjøpte to CB etter jobb, måtte svi av den første nå. Har holdt meg i nærmere 6 timer, men helt blank test..Vet ikke hva jeg skal tro lenger, skal jo egentlig være 4+3 hvis jeg var gravid. Skal jo være mulig med positiv test på ettermiddag nå...
Samme båt her, venta sia onsdag.. Men det har skjedd før og då kom ikkje TR før to veke etter tia.... Ein blir totalt koko av dette!!!! :-S ser svak strek, men det e meir skyggestrek, og ønskestrek, mistenker dette partiet med bt meir enn graviditet :/