**** IKM UKE 43 ****

Hvithvithvit.. kjedelig

Vedlegg

• 1445407249952.jpg
    1445407249952.jpg
    53,7 KB · Visninger: 100
Denna testa eg i dag tidli.. An har tørka og har no nistirra på an veldi lenge..:p Heh.. Trur ikkje eg ser nåke serli so kan tyda på ekstra strek.. :/ men,so e ikm på lørdag/søndag.. Så eg gir ikkje opp endo!:p

Vedlegg

• 1445408589660.jpg
    1445408589660.jpg
    32,8 KB · Visninger: 98
Ingen testing i dag, ny og siste test i morgen:) Ser d står nesten 50/50 på gravid og tr, tenker jeg blir å høyne tr delen av oss. Men gøy så lenge d varer:p

Dagens ikm damer

♡☆♡ Onsdag 21 Oktober ♡☆♡

Smily pp 11

Smileguri PP 10

Jordbærmamma pp 10

Mangomamma pp 2

MamMaritaTilNoah

Jeg skulle hatt mensen i dag men ikke noe ennå. Den kommer nok. Monitoren viser nemlig ikke gravid

Tr på meg, er ikke mye, men det var det ikke sist heller. Livmortappen stole jeg ikke på! For den lever sitt liv :p Skal jo være lav, myk og åpen ved mens, men den er ligger høyt, føles hard, og liten åpning. Regne cd 1 idag , da det var en del blod på papiret. Har på følelsen at pp 3 klaffer :) Lykke til dere andre! :)

Når jeg tenke meg om blir det vel mer riktig at cd 1 var igår, var jo ca. en spiseskje blod på papiret, da er vel det tr?

Last edited:
Denna testa eg i dag tidli.. An har tørka og har no nistirra på an veldi lenge..:p Heh.. Trur ikkje eg ser nåke serli so kan tyda på ekstra strek.. :/ men,so e ikm på lørdag/søndag.. Så eg gir ikkje opp endo!:p

Altså.. Te meir eg ser på an, te bedre ser eg strek nr2!:)) hehe.. Snakk om godt utvikla streksyn! :-P

Tok en billig test nå, mandag var den knapt synlig, så ser at den blir sterkere.
Gratulerer ♡

Takk .
Jeg bare liker ikke at den er så "svak"..
Men jeg kan ha hatt EL senere.
Jeg tok en billig test, og dne var helt klart mye sterkere fra mandag :-)

Jeg kan fjernes fra listen..

Ingen EL så ingen positiv test denne måneden :( :(

Last edited:
Back
Topp