Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes opp på TR. Har ikke fått TR, men er hvertfall ikke gravid. Slag i trynet etter å ha snakket med gynekolog i dag. Har IKKE hatt EL denne mndDa lager jeg ny IKM liste for uke 43
Skriv dere opp så oppdaterer jeg så fort jeg kan![]()
♡☆♡ Mandag 19 Oktober ♡☆♡
HaRemamma pp 2
Forevermamma pp 1
Vårblomst
♡☆♡ Tirsdag 20 Oktober ♡☆♡
Prøvere
♡☆♡ Onsdag 21 Oktober ♡☆♡
Belle pp 1
Smily pp 11
guri PP 10
Jordbærmamma pp 10
Mangomamma pp 2
MamMaritaTilNoah
♡☆♡ Torsdag 22 Oktober ♡☆♡
Utolmodigemeg pp 2
Bkno1019872 pp 2
Emilie89 pp 2
Minti pp 6
Loftet
♡☆♡ Fredag 23 Oktober ♡☆♡
Edm pp3
3lisab3th PP 1
Lolo pp 20
Fairylove pp 3
Håpefull85 pp 19
Hepe pp 2
Anines pp 2
Girl1990
Maramo
♡☆♡ Lørdag 24 Oktober ♡☆♡
Ccmil pp 1
Plokkfisk
Babystøv
MissOddsteen pp 2
Annabell00 pp 13
Tothamon pp 2
♡☆♡ Søndag 25 Oktober ♡☆♡
Ana88 pp 5
Victoria H
Knask pp 31
Gravid
*blenda*
Storkene
Cascida
Tante rød
Limitless
Amahel
SoulCla13
Ikke oppdatert
Husk å gi beskjed i oppropstråden om du blir gravid og flytter over i termingruppene![]()
Jeg kan settes opp på TR. Har ikke fått TR, men er hvertfall ikke gravid. Slag i trynet etter å ha snakket med gynekolog i dag. Har IKKE hatt EL denne mndSå nå er jeg på nippet til å bare gi opp. Orker snart ikke flere pillekurer...sjokket går sikkert over etterhvert, og kanskje kommer lysten tilbake om noen uker/mnd.
Så alle symptomer jeg har hatt er bare syklus og hormonkluss
Lykke til alle sammen!
Jeg kan settes opp på TR. Har ikke fått TR, men er hvertfall ikke gravid. Slag i trynet etter å ha snakket med gynekolog i dag. Har IKKE hatt EL denne mndSå nå er jeg på nippet til å bare gi opp. Orker snart ikke flere pillekurer...sjokket går sikkert over etterhvert, og kanskje kommer lysten tilbake om noen uker/mnd.
Så alle symptomer jeg har hatt er bare syklus og hormonkluss
Lykke til alle sammen!
Takk <3Nei neiDet var leit.. Føler veldig med deg. Om magefølelsen min er rett så havner nok jeg i samme båt som deg etter blodprøven etterpå..
![]()
Jeg skal teste!10 dpo imorgen. Testet idag også, føøølte jeg kunne skimpte noe
![]()
Synes d ser ut som hvertfall halv strek på testen din (klarer ikke helt å se toppen på en måte), men spennende er det uansettGleder meg til å se morgendagens test
![]()
Ser strekVis vedlegget 141797
etter nøye studering føler jeg at jeg kan se en begynnende strek?? Menskramper hele dagen idag, men kun 9 dpo. Andre som liker å tyde tester som vil se?ikke døm meg, jeg ER gal i denne perioden
![]()
Jeg glemte å spørre om å bli ført opp på denne, men IKM var i dag, og her er dagens test:Dagens ikm damerHvordan ser testene deres ut? Der er noen som allerede er skrevet opp på gravid :-D
♡☆♡ Mandag 19 Oktober ♡☆♡
HaRemamma pp 2
Forevermamma pp 1
Vårblomst
Gratulerer
Jeg glemte å spørre om å bli ført opp på denne, men IKM var i dag, og her er dagens test:
Takk <3
Håper historien ender bedre hos deg![]()
Ja håper det er endring! Men veldig skummelt når en begynner så tidlig.
Hvor mange dpo er du?![]()
Ja, skummelt, men veeeeldig spennende![]()
Er bare 7 dpo i dag, men siden jeg har lutealfase på bare 11 dager er d jo ikke så mange dager igjen av min syklus. Spørs bare om jeg ryker på en test i morgen selv om d bare er 8 dpo da![]()
Det synes jeg du skal gjøre, hihi
Hvilke PP er du på?