**** IKM UKE 43 ****

Gratulerer til alle med postitive tester :) Tok to i går, som var negative. IKM i dag... så venter vel bare på tr...

Da lager jeg ny IKM liste for uke 43 :)
Skriv dere opp så oppdaterer jeg så fort jeg kan :)

♡☆♡ Mandag 19 Oktober ♡☆♡

HaRemamma pp 2

Forevermamma pp 1

Vårblomst

♡☆♡ Tirsdag 20 Oktober ♡☆♡

Prøvere

♡☆♡ Onsdag 21 Oktober ♡☆♡

Belle pp 1

Smily pp 11

Smileguri PP 10

Jordbærmamma pp 10

Mangomamma pp 2

MamMaritaTilNoah

♡☆♡ Torsdag 22 Oktober ♡☆♡

Utolmodigemeg pp 2

Bkno1019872 pp 2

Emilie89 pp 2

Minti pp 6

Loftet

♡☆♡ Fredag 23 Oktober ♡☆♡

Edm pp3

3lisab3th PP 1

Lolo pp 20

Fairylove pp 3

Håpefull85 pp 19

Hepe pp 2

Anines pp 2

Girl1990

Maramo

♡☆♡ Lørdag 24 Oktober ♡☆♡

Ccmil pp 1

Plokkfisk

Babystøv

MissOddsteen pp 2

Annabell00 pp 13

Tothamon pp 2

♡☆♡ Søndag 25 Oktober ♡☆♡

Ana88 pp 5

Victoria H

Knask pp 31

Gravid :)

*blenda*

Storkene

Cascida

Tante rød :(

Limitless

Amahel

SoulCla13

Ikke oppdatert :meh:

Husk å gi beskjed i oppropstråden om du blir gravid og flytter over i termingruppene :)
Jeg kan settes opp på TR. Har ikke fått TR, men er hvertfall ikke gravid. Slag i trynet etter å ha snakket med gynekolog i dag. Har IKKE hatt EL denne mnd :( Så nå er jeg på nippet til å bare gi opp. Orker snart ikke flere pillekurer...sjokket går sikkert over etterhvert, og kanskje kommer lysten tilbake om noen uker/mnd.
Så alle symptomer jeg har hatt er bare syklus og hormonkluss :(
Lykke til alle sammen!

Jeg kan settes opp på TR. Har ikke fått TR, men er hvertfall ikke gravid. Slag i trynet etter å ha snakket med gynekolog i dag. Har IKKE hatt EL denne mnd :( Så nå er jeg på nippet til å bare gi opp. Orker snart ikke flere pillekurer...sjokket går sikkert over etterhvert, og kanskje kommer lysten tilbake om noen uker/mnd.
Lykke til alle sammen!

Ikke det vi ville høre :-/

Dagens ikm damer :-) Hvordan ser testene deres ut? Der er noen som allerede er skrevet opp på gravid :-D

HaRemamma pp 2

Forevermamma pp 1

Vårblomst

Lykke til alle sammen!

Nei nei :( Det var leit.. Føler veldig med deg. Om magefølelsen min er rett så havner nok jeg i samme båt som deg etter blodprøven etterpå.. ❤️

jeg er skeptisk til de svake testene mine, før har jeg hatt knall positive tester dagene før IKM..

Kan det ha noe negativ betydning?

Jaja, enten går det bra eller så går det over..
Jeg kan jo ikke gjøre noe med det uansett.. Naturen går sin gang den..

Såå spennende når vi er inne i ikm uken vår:D
Mange som skal ta test i morgen? Og blir d i så fall første testen denne pp? :)

Jeg skal teste! :) 10 dpo imorgen. Testet idag også, føøølte jeg kunne skimpte noe :P

Synes d ser ut som hvertfall halv strek på testen din (klarer ikke helt å se toppen på en måte), men spennende er det uansett:) Gleder meg til å se morgendagens test;)

Dagens ikm damer :) Hvordan ser testene deres ut? Der er noen som allerede er skrevet opp på gravid :-D

HaRemamma pp 2

Forevermamma pp 1

Vårblomst
Jeg glemte å spørre om å bli ført opp på denne, men IKM var i dag, og her er dagens test:

Vedlegg

• DSC_5077.JPG
    DSC_5077.JPG
    849,8 KB · Visninger: 112
Ja håper det er endring! Men veldig skummelt når en begynner så tidlig.
Hvor mange dpo er du? :)

Ja, skummelt, men veeeeldig spennende:o ;)
Er bare 7 dpo i dag, men siden jeg har lutealfase på bare 11 dager er d jo ikke så mange dager igjen av min syklus. Spørs bare om jeg ryker på en test i morgen selv om d bare er 8 dpo da:p

Ja, skummelt, men veeeeldig spennende:o ;)
Er bare 7 dpo i dag, men siden jeg har lutealfase på bare 11 dager er d jo ikke så mange dager igjen av min syklus. Spørs bare om jeg ryker på en test i morgen selv om d bare er 8 dpo da:p

Det synes jeg du skal gjøre, hihi :D
Hvilke PP er du på?

Back
Topp