**** IKM UKE 43 ****

Vis vedlegget 141749 Vis vedlegget 141749 Tok visst denne i dag! :happy: Er helt i sjokk!
Vis vedlegget 141750

Ikke i tvil lenger, er nok gravid igjen. Mannen er i sjokk da hans forventinger var at det skulle ta flere måneder før klaff..

Klarer ikke roe meg før jeg har sett ett bankende hjerte på ul, krysser alt jeg har for det <3
Tok cb digital i dag og jeg er gravid! Kan nesten ikke tro det :-) Vis vedlegget 141757

Gratulerer dere:D

Takk Skulle overraske mannen i dag med nyheten, men det var ikke mye nytt for ham. "Tenkte meg det" jaja

Blir med her jeg:) IKM søndag 25/10, pp 31.
Forhåpentligvis siste pp, før 2. Ivf forsøk. Så har vel ikke akkurat troen på at det skal gå, når det ikke har gjort det i de forigående 30 pp;)

Ja ☺ Er kjedelig, men nå får vi bare vente til neste gang! Hvordan går det med deg ? IKM søndag ? ☺

Men da e jo ikkje heilt over og ut me deg Endo denna pp?!..:)
Heh.. Eg testa ein i dag, men kvit so berre juling.. :)) men ja, lenge te søndag endo!.. :p

ImageUploadedByBV Forum1445246844.225970.jpg

Dagens test etter en lang søvn

ImageUploadedByBV Forum1445248297.653402.jpg

etter nøye studering føler jeg at jeg kan se en begynnende strek?? Menskramper hele dagen idag, men kun 9 dpo. Andre som liker å tyde tester som vil se? :P ikke døm meg, jeg ER gal i denne perioden :)

Back
Topp