Karinalinami
April 2013s jentemamma!
Tørr ikke helt juble ennå, må rett på apoteket etter jobb å kjøpe digital!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber heldigvis bare 3 timer![]()
Ser en svak strek der![]()
Masse lykke t daTror ikke helt på streksynet mitt ennå, men tenker jeg får vente til tirsdag med videre testing (om jeg klarer)![]()
ganske svakt, men helt tydelig og med en gang selvom det er på kvelden. Kan jeg tenke jeg er gravid nå, eller ville dere ventet til tydeligere? Åååå jeg håper den har tenkt å bli <3<3 IKM i morgen.Testen på morningen i dag virket ikke (skjedde ingen ting på staven, og ingen kontrollstrek dukket opp). Jeg ble driiiitfrustrert, og måtte vente til 15 med å kjøpe på apotek. Fikk kryss med en gangganske svakt, men helt tydelig og med en gang selvom det er på kvelden. Kan jeg tenke jeg er gravid nå, eller ville dere ventet til tydeligere? Åååå jeg håper den har tenkt å bli <3<3 IKM i morgen.
Testen på morningen i dag virket ikke (skjedde ingen ting på staven, og ingen kontrollstrek dukket opp). Jeg ble driiiitfrustrert, og måtte vente til 15 med å kjøpe på apotek. Fikk kryss med en gangganske svakt, men helt tydelig og med en gang selvom det er på kvelden. Kan jeg tenke jeg er gravid nå, eller ville dere ventet til tydeligere? Åååå jeg håper den har tenkt å bli <3<3 IKM i morgen.
TUSEN TAKK!GRTULERER SÅ MYE <3
Jaggu meg fint å se slike kryss..
Testen på morningen i dag virket ikke (skjedde ingen ting på staven, og ingen kontrollstrek dukket opp). Jeg ble driiiitfrustrert, og måtte vente til 15 med å kjøpe på apotek. Fikk kryss med en gangganske svakt, men helt tydelig og med en gang selvom det er på kvelden. Kan jeg tenke jeg er gravid nå, eller ville dere ventet til tydeligere? Åååå jeg håper den har tenkt å bli <3<3 IKM i morgen.
Det er veldig forskjellig fra person til person. Sist svangerskap hadde jeg en venninde som fikk kjempesterke streker på graviditetstesten med en gang på IKM imens jeg fikk en svak svak strek. Noen får ikke positiv før flere dager etter IKM. Lykke tiL!!!Noen av dere som har vært ute for sen Hcg prod?
Klarer ikke helt å gi opp håpet, da all den spottingen jeg hadde frem til fredag, nå har stoppet opp...
Her er streken borte vekkTragisk, etter den fine streken i går kveld......
NeeeiHer er streken borte vekkTragisk, etter den fine streken i går kveld......
Uff, så dumt! :-( Kan jo være testene har forskjellig følsomhet? Utvannet urin? Er vel noen dager til ikm enda?Her er streken borte vekkTragisk, etter den fine streken i går kveld......