IKM UKE 43❤️

Babydrømmen87

Elsker forumet
Hei på dere❤️

Da setter jeg opp ikm uke igjen. Nå begynner det å gå mot slutten for vår prøving, men vi gir det i første omgang ut dette året.

Derfor prøver jeg meg på en siste uke…kanskje det sitter nå? Hvem vet…

Ønsker dere masse lykke til❤️

Legg inn disse opplysningene, så skal jeg få deg på lista :)

Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eksempel:
Babydrømmen87 - 37 - B1 - PP71 - EL 6/10 - IKM 21/10


Mandag 21.oktober
Avocado89 - 35 - B3 - PP2 - EL 7/10 - IKM 21/10
Tauriel - 34 - B3 - PP4 - EL 6/10 - IKM 21/10
Tubbie93 - 30 - B1 - PP3 (etter SA) - EL 07/10 - IKM 21/10
2njee - B2 - PP5 - EL 11/10? - IKM 21/10?

Tirsdag 22.oktober
Behbiønske- 24 - B1 - PP4(PP2 etter kjemisk) - EL 8/10 - IKM 22/10
Solstråla94 - 30 - B3 - PP3 - EL 08/10 - IKM 22/10
Babynummer2- 31 - B2- PP20 - El 11/10 (ovitrelle 10.10) - IKM 22/10
Pippi23 - 36 - B1 - PP1 (har prøvd i forhold tidligere. Nå ivf og solomor) - EL/egguttak 7/10 - IKM 22/10

Onsdag 23.oktober
førsteprøvebaby- 38 - B1- PP10 - EL 9/10 - IKM 23/10
Sukkerungen - 35 - B4 - PP1 - EL 8/10 - IKM 23/10

Torsdag 24.oktober
Ranunkel - 31 - B2 - PP6 - EL 10/10 - IKM 24/10
Wishtobebabymama - 25 - B1 - PP1 - EL 09/10 - IKM 24/10

Fredag 25.oktober


Lørdag 26.oktober

Ari<3 - 33 - B3 - PP3 - EL 13/10 - IKM 26/10

Søndag 27.oktober
Mel - 35 - B3 - PP6 - EL rundt 12/10 - IKM 27/10
Havstjerne - 37 - B2 - PP1 - EL 12/10 - IKM 27/10


Byttet uke:


Gravid:love7


TR:yuck:

Babydrømmen87 - 37 - B1 - PP71 - EL 6/10 - IKM 21/10
 
Last edited:
Solstråla94 - 30 - B3 - PP3 - EL 08.10 - IKM 22.10

Hopper inn i ny runde så snart TR er over. Er veldig spent på hvor lang tid denne runden skal ta, eller om vi i det hele tatt vil være heldig å få et tredje barn.

Første tok 37 PP, andre tok 8 PP, og tredje får tiden vise :dead:
 
Tubbie93 - 30 - B1 - PP3 (etter SA) - EL 07.10 - IKM 21.10

Melder meg inn her :) Gikk på første PP etter pilleslutt, men endte i SA. Nå begynner jeg å bli utålmodig :banghead:
Samboer reiser mye for tiden, så usikker på om det blir en reell prøveperiode eller ikke. Men håper vi får til noe!
 
Hiver meg inn i ny prøveperiode da TR kom i dag. Satser på at EL kommer til forventet tid, og at vi får lagt inn godt med aksjer denne gangen.
Jeg begynner i alle fall med Letrozol på søndag, så håper jeg at ting ligger godt til rette.
 
Skrive her jeg å da :happy090

Sukkerungen - 35 - B4 - PP1 - EL 8.10 - IKM 23.10

Dette blir spennende. Vi trodde det var nok med tre barn men når minste nå er straks 9 år så fant vi ut at vi slett ikke er ferdig med småbarn. Vi har blitt lett gravid med de tre andre men kjenner jeg er litt engstelig mtp at jeg nå er 35 , kanskje det ikke blir like lett denne gangen.
 
Hei. Melder meg inn her for prøve måneden nr 6 på knøtt nr 3

Mel - 35 - B3 - PP6 - EL rundt 12/10 - IKM 27/10.

Ikm å El varierer ut fra hvilken app jeg bruker så kan bli skøy
 
Hei :shy:
Ari<3 - 33 - B3 - PP3 - EL 13/10 - IKM 26/10

Hvis alle gode ting er 3, ser tallrekka her lovende ut :happy093Skuffa etter PP2, det så lovende ut et øyeblikk. Oktober er min favoritt-måned, håper på litt ekstra oktober-magi ❤️
 
Hvordan går det med dere? Noen som nærmer seg EL? Jeg er bare på CD4, så det er noen dager før jeg begynner å teste for å finne EL. Må få bestilt nye tester asap, men usikker på hvilke jeg skal gå for denne gang :happy:
 
Hvordan går det med dere? Noen som nærmer seg EL? Jeg er bare på CD4, så det er noen dager før jeg begynner å teste for å finne EL. Må få bestilt nye tester asap, men usikker på hvilke jeg skal gå for denne gang :happy:
Er på dag 8, så starter nok ikke å teste før om lørdagen tenker jeg
 
Hvordan går det med dere? Noen som nærmer seg EL? Jeg er bare på CD4, så det er noen dager før jeg begynner å teste for å finne EL. Må få bestilt nye tester asap, men usikker på hvilke jeg skal gå for denne gang :happy:
Er på CD10, så vil tro det nærmer seg, estimert EL på mandag:happy:
Tester ikke for EL, satser på at kjerringråd om sex annenhver dag gjør susen, i kombinasjon med å drikke grapefruktjuice fra endt mens frem til ca. EL:happy: Var det som var oppskriftene oss på våre to søte små :Heartred
 
Hvordan går det med dere? Noen som nærmer seg EL? Jeg er bare på CD4, så det er noen dager før jeg begynner å teste for å finne EL. Må få bestilt nye tester asap, men usikker på hvilke jeg skal gå for denne gang :happy:
Jeg er på CD6. Tar siste pille Letrozol i morgen, og så begynner jeg å teste etter EL i helgen. Andre runde med letrozol, så tester for å bli kjent med hvordan syklusen fungerer nå. Forventet EL neste torsdag eller fredag. Håper det stemmer, siden jeg skal reise bort neste helg.
 
Etter planen skal EL komme søndag eller mandag. Har egentlig ikke tenkt å teste noe denne PP da den pleier å være ganske presis uansett :confused005 Samboer kommer heldigvis hjem i helgen fra jobbreise :DJeg reiser igjen på mandag, så vi får bare få lagt inn så gode aksjer som vi kan i helgen og håpe på at det kan holde!
Mi søster anbefalte Prefert. Hun hadde gode erfaringer da det funker for dem da de prøvde. Noen har som har testet?
 
Hvordan går det med dere? Noen som nærmer seg EL? Jeg er bare på CD4, så det er noen dager før jeg begynner å teste for å finne EL. Må få bestilt nye tester asap, men usikker på hvilke jeg skal gå for denne gang :happy:
Begynner å teste EL på lør/søn tenker jeg. Så langt har jeg hver måned fått positiv EL test dagen før appen sier jeg ska ha eggløsning (denne gang på tirsdag) så regner med den er positiv på mandag :D
 
Spennende dager i vente. Håper dere vil dele EL-tester også, gøy å se mens man selv venter :love017
Jeg har nettopp hatt et raid på Amazon og klikket hjem nye eggløsningstester (fra Premom for første gang) og noen graviditetstester jeg har hatt lyst til å prøve lenge, såkalte FRER, eller first response early result, som de egentlig heter. Ekspresslevering 10. oktober burde gå fint, har noen andre EL-tester jeg kan bruke først. Spent og håper veldig at alle gode ting er 3 :shy:
 
Back
Topp