NogM24
Flørter med forumet
Er bare 5 dpo så derfor er jeg veldig sikker på at det er skyggeBlir spennende å se om det er noe som utvikler seg! Hvor mange dpo er du i dag?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare 5 dpo så derfor er jeg veldig sikker på at det er skyggeBlir spennende å se om det er noe som utvikler seg! Hvor mange dpo er du i dag?

Bladde meg tilbake i gruppa her nå, og ser at du fikk maksimal på monitor på mandag. Kan du ha fått eggløsning samme dag som det, sånn at du er 6 dpo nå? Har hørt om noen som har fått positiv test 6 dpo, men 5 var kanskje litt tidlig, ja. Blir uansett spennende å se hvordan det utvikler seg de nærmeste dagene!Er bare 5 dpo så derfor er jeg veldig sikker på at det er skygge![]()
Er selvfølgelig en mulighet! Men redd for å håpe for mye også så jeg får bare vente å se litt om det utvikler seg til en rosa strekBladde meg tilbake i gruppa her nå, og ser at du fikk maksimal på monitor på mandag. Kan du ha fått eggløsning samme dag som det, sånn at du er 6 dpo nå? Har hørt om noen som har fått positiv test 6 dpo, men 5 var kanskje litt tidlig, ja. Blir uansett spennende å se hvordan det utvikler seg de nærmeste dagene!

Ja, det kan jo selvsagt ha vært en defekt test også. Men krysser fingrene for deg for de neste dagene!Er selvfølgelig en mulighet! Men redd for å håpe for mye også så jeg får bare vente å se litt om det utvikler seg til en rosa strek![]()

Vil gjerne ha et nick og føres opp på liste, men hvordan gjør man det?Har du lyst til å lage deg et nick og føres opp på lista? Eller har du lyst til å bare være med på praten uten å føres opp (som selvfølgelig også er helt greit)?
Her er en link til «oppskrift»:Vil gjerne ha et nick og føres opp på liste, men hvordan gjør man det?
Her er også info om skjult forum for prøvere, hvis du ikke skulle være så heldig å bli gravid raskt:Vil gjerne ha et nick og føres opp på liste, men hvordan gjør man det?
Takk! Har nå forespurt endring.Her er en link til «oppskrift»:
Thread 'Slik endrer du kallenavnet ditt'
https://forum.babyverden.no/threads/slik-endrer-du-kallenavnet-ditt.1995621/
Så i oppskriften at man ikke selv kan endre fødselsdato, men at du må kontakte administrator hvis den er feil. (Og hvis du ikke vil ha fødselsdagen din liggende ute her, så kan du redigere innlegget ditt og fjerne det).Takk! Har nå forespurt endring. Jeg så også at min fødselsdato var feil. Kan den endres av deg? Det er
Mariehøne - 27 -B1 - PP1 - EL ca 30/09Velkommen til IKM uke 42!
Hodet mitt er allerede godt inni neste prøveperiode, så klarte ikke å vente med å opprette gruppe for uke 42
For å bli med, kan du skrive:
Nick – alder – barnet du prøver på – prøveperiode – EL – IKM
Eksempel:
Irrgrønn - 41 - B1 - PPX - EL 5/10 - IKM 19/10
Håper denne gruppa vil sette rekord i andel graviditeter!
Mandag 13/10
Babybel26 - 29 - B3 - PP1- EL 28/9
Ine81 - B2 - PP5 (MA PP1/Kjemisk PP4) - EL 27/9
Ønskebarn4 - 29 - B4 - PP4 - El 29/9
Tirsdag 14/10
Mel - 36 - B3 - PP18 - EL 30/9
Onsdag 15/10
Nammen - 32 - B2 - PP6 - EL 1/10
NogM24 - 36 - B2 - PP5 - EL 1/10
Babyønske95 - 30 - B1 - PP13 - EL 1/10
Kliss - 39 - B1 - PP2 etter MA i juli - EL 1/10
Torsdag 16/10
LiljeS - 25 - B1 - PP2 med Letrozol - EL 2/10
TulleTrille - 34 - B1 - P10 - EL 2/10
Marrengs - B3 - PP1 - EL 1/10
Tuuli - 24 - B2 - PP 24+ - EL 1/10
Polly93 - 32 - B2 - PP3 - EL 1/10
fix - 38 - B1 - PP siste før vi starter opp igjen med ivf-forsøk nr5 - EL 1/10
Pjusken91 - 33 - B3 - PP3 - EL 2/10
Fredag 17/10
hattivatti911 - B2 - PP4 (PP2 etter kjemisk) - EL ca. 5/10
Lørdag 18/10
altjegønsker91 - 33 - B1 - PP3 - EL ca. 6/10
Søndag 19/10
Irrgrønn - 41 - B1 - PPX - EL 5/10
GRAVID
TR![]()
Jeg tok maaaase tester sist pp og fikk så mye skygger at jeg holdt på å bli gal, så håper jeg klarer å vente jeg også!Håper jeg klarer å vente til 10-11 dop hvertfall. Såå fredag eller lørdag kanskje
Har drukket så mye vann i dag når jeg endelig har gitt opp LH testing, og ikke ennå kan teste for graviditet. Det er kanskje på grensa til galskap men 
Haha jeg måtte le litt fordi jeg er helt likEn ting jeg setter veldig pris på i tidlig DPO land er å kunne drikke så mye vann jeg bare vil, fordi jeg ikke stresser med å ikke skulle vanne ut tisset for myeHar drukket så mye vann i dag når jeg endelig har gitt opp LH testing, og ikke ennå kan teste for graviditet. Det er kanskje på grensa til galskap men
![]()
drikker så lite når jeg skal teste etter el at det sikkert ikke er bra for kroppen 
det er vanligvis ikke et symptom jeg får i dpo-land så det er vanskelig å ikke håpeDet er typisk det.. Tusen takk!Da tar jeg deg vekk fra lista. Blir på hengende håret at jeg selv kommer med i denne IKM-gruppa også. Hadde forventet positiv LH-test for en dag eller to siden, men den kom ikke før i dag. Så eggløsning enten i kveld eller i morgen. Lykke til i uke 43!
Masse lykke til til deg og