Tusen takk for detMasse lykke til videre i neste ppKrysser fingrene for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for detMasse lykke til videre i neste ppKrysser fingrene for deg!
Festeblødning?Var på do for en time siden å tissa og da kom det litt slim med lyserosa «blod».... Er det mensen på vei da? Flere dager til IKM.... Murringer i ryggen, ømme pupper og stikninger i brystene
Kanskje det? Oj, har ikke tenkt i de baner. Men var ikke «ordentlig» blod da.... «må» det være det? Har noen vært borti festeblødning før?Festeblødning?![]()
Ikke jeg heller, leser meg bare gal på GoogleKanskje det? Oj, har ikke tenkt i de baner. Men var ikke «ordentlig» blod da.... «må» det være det? Har noen vært borti festeblødning før?![]()

Hahaha, da er vi to. Leser og tester er 2 ting jeg er god på i disse tiderIkke jeg heller, leser meg bare gal på Google![]()

Fiiiin positiv test jaTok denne i dag! 12 dpo. Nå syns i alle fall streken på bildet?Eller?
![]()
GratulererSer streken, gratulererTok denne i dag! 12 dpo. Nå syns i alle fall streken på bildet?Eller?
![]()

Det er babystrekTok denne i dag! 12 dpo. Nå syns i alle fall streken på bildet?Eller?
![]()
Gratulerer!
Har så høye forhåpninger liksom. Håper dere andre har det bra
Krysser fingrene for positive tester fremover 

Syns det ser ut som en bra stigningHva tenker dere om denne stigningen? Den svakeste er tatt lørdag kveld, den sterkeste nå i morges..
Testes på torsdag med blodprøve, tørr ikke før tilfelle falsk positiv pga hormoner!