***IKM UKE 42***

Et spm bare. Sikkert kjempe teit men har ikke peiling.

Hadde positiv test i går og negativ i dag. Betyr det at egget har sluppet i løpet av døgnet? Lest på nettet og finner forskjellige svar.

Her har jeg fortsatt ikke fått positiv test, så jeg må nok hoppe videre til uke 43. Avventer temp og test i morgen just in case, men det skal nok mye til for at jeg har både tempøkning og positiv test i morgen (pleier å ha positiv test tre dager på rad for tiden) :/

Her har jeg fortsatt ikke fått positiv test, så jeg må nok hoppe videre til uke 43. Avventer temp og test i morgen just in case, men det skal nok mye til for at jeg har både tempøkning og positiv test i morgen (pleier å ha positiv test tre dager på rad for tiden) :/
Hva vil det si når man får positive tester flere dager på rad ? Hva er normalt liksom ? Og hvorfor får man det ? Fikk to positive tester. En onsdag, og en torsdag. Igår var den ikke helt positiv, men fremdeles sterk. Idag har jeg ikke orket å teste :p å tenker at jeg er 1 dpo..

Hva vil det si når man får positive tester flere dager på rad ? Hva er normalt liksom ? Og hvorfor får man det ? Fikk to positive tester. En onsdag, og en torsdag. Igår var den ikke helt positiv, men fremdeles sterk. Idag har jeg ikke orket å teste :p å tenker at jeg er 1 dpo..
Det betyr i alle fall at LH-toppen er lang, men jeg vet ikke om det også har en sammenheng med at egget bruker litt unormalt lang tid på å slippe. Jeg tror ikke positiv i to dager er så unormalt :) Men jeg har en teori om at ting ikke er helt ideelt i min kropp med veldig sen eggløsning, og når LH endelig når sin topp, tar det lang tid før egget faktisk slipper. Det er derfor jeg håper å få noe til å kickstarte EL av gyn i neste pp! :)

Så deilig at du endelig er dpo da :D

Det betyr i alle fall at LH-toppen er lang, men jeg vet ikke om det også har en sammenheng med at egget bruker litt unormalt lang tid på å slippe. Jeg tror ikke positiv i to dager er så unormalt :) Men jeg har en teori om at ting ikke er helt ideelt i min kropp med veldig sen eggløsning, og når LH endelig når sin topp, tar det lang tid før egget faktisk slipper. Det er derfor jeg håper å få noe til å kickstarte EL av gyn i neste pp! :)

Så deilig at du endelig er dpo da :D
Men om man har positiv test i 2 dager, fra hvilken dag skal man da regne utifra at egget slipper (0-48 timer) Den første dagen eller den 2 dagen.. Om jeg regner fra dag 2, betyr jo det at det plutselig kaan være 2 døgn til før egget slipper, og man trenger ennå et aksjeinnlegg :O herregud jeg blir gal av dette :p om jeg tar utgangspunkt i at dag to med positiv test, som var torsdag i mitt tilfelle, da kan i teorien lørdag være dagen egget slapp. Og da kan jo muligens di aksjene som ble lagt inn tirsdag og onsdag være for sent ute eller ? Ble litt innviklet dette her, skjønner du noe av det jeg prøver å si ? :p

Men om man har positiv test i 2 dager, fra hvilken dag skal man da regne utifra at egget slipper (0-48 timer) Den første dagen eller den 2 dagen.. Om jeg regner fra dag 2, betyr jo det at det plutselig kaan være 2 døgn til før egget slipper, og man trenger ennå et aksjeinnlegg :O herregud jeg blir gal av dette :p om jeg tar utgangspunkt i at dag to med positiv test, som var torsdag i mitt tilfelle, da kan i teorien lørdag være dagen egget slapp. Og da kan jo muligens di aksjene som ble lagt inn tirsdag og onsdag være for sent ute eller ? Ble litt innviklet dette her, skjønner du noe av det jeg prøver å si ? :p
Det er dessverre det som er helt umulig å si uten å tempe :/ Egget kan i teorien slippe den første dagen med positiv test, den andre dagen med positiv test, og inntil 48 timer etter det igjen. Vi har til og med eksempler her inne på at egget slipper FØR positiv test. Så ja, det meste er mulig.. :P Det bør helst ikke gå mer enn to dager fra siste aksjeinnlegg til eggløsning, men det er absolutt sjanser hvis det går en dag eller to lenger også :) Jeg ville nok prøvd å få lagt inn et sikkerhetsaksjeinnlegg nå i alle fall (hvis det ellers blir mer enn to dager siden siste aksjeinnlegg i forhold til siste potensielle EL-dag)! :P

Det er dessverre det som er helt umulig å si uten å tempe :/ Egget kan i teorien slippe den første dagen med positiv test, den andre dagen med positiv test, og inntil 48 timer etter det igjen. Vi har til og med eksempler her inne på at egget slipper FØR positiv test. Så ja, det meste er mulig.. :p Det bør helst ikke gå mer enn to dager fra siste aksjeinnlegg til eggløsning, men det er absolutt sjanser hvis det går en dag eller to lenger også :) Jeg ville nok prøvd å få lagt inn et sikkerhetsaksjeinnlegg nå i alle fall (hvis det ellers blir mer enn to dager siden siste aksjeinnlegg i forhold til siste potensielle EL-dag)! :p
Haha, ja får gå å legge meg nå da :p

Haha, ja får gå å legge meg nå da :p
Den prøvingen er så sjarmerende til tider altså.. Blir helt sliten av all sexen noen ganger jeg altså :P Lykke til med siste innspurt! Knis.

Vi har til og med eksempler her inne på at egget slipper FØR positiv test. Så ja, det meste er mulig.. :P

Ja, jeg ødela moroa litt den syklusen der. Og det var liksom ikke tvil heller. Rare rare kroppen. :p

Ja, jeg ødela moroa litt den syklusen der. Og det var liksom ikke tvil heller. Rare rare kroppen. :p
Ja, det var ganske fiffig det der altså. Viser bare at det finnes ingen fasit og kroppen er lunefull :P

Mener egget slipper 0-48 timer fra positiv EL-test:-)

Okay. Følte meg varm i går og er det enda. Normalt ville jeg ha fryst og vært kald. Vet ikke om det er et tegn jeg. Blir helt gal av alt dette. Smertene jeg hadde på fredag er borte så tror egget har sluppet.

Så dumt at du må flytte fra oss:(

ImageUploadedByBV Forum1412501487.311994.jpg

Detta er neeeesten pos ikke sant?? Sånn at jeg har EL sånn ala anyday???

Okay. Følte meg varm i går og er det enda. Normalt ville jeg ha fryst og vært kald. Vet ikke om det er et tegn jeg. Blir helt gal av alt dette. Smertene jeg hadde på fredag er borte så tror egget har sluppet.
På grafene til de som temper ser jeg at tempen går opp etter EL, så da har nok eggløsningen vært, ja:) Så nå må vi bare vente:)

Den prøvingen er så sjarmerende til tider altså.. Blir helt sliten av all sexen noen ganger jeg altså :p Lykke til med siste innspurt! Knis.
Blir helt sliten jeg også :p å for ikke å snakke om LEI :O

Ja, nå blir det spennende :) og dagene kommer nok til å gå tregt.
Hehe, ja, det vil jeg tro! Jeg har fri onsdag-fredag, så må finne på noe å gjøre for å ikke bare vente på IKM:p Jeg har begynt å strikke igjen, så det opptar en del tid. Håper jeg får lyst til å sy litt når jeg har fri:)

Svir i puppene i dag :oops:

Noen som har begynt å merke noe enda eller? :)

Back
Topp