*** IKM uke 42! ***

Elleren, jeg ser på en måte en strek etter 5 minutter på den hcg testen.. Men det kan men kanskje alltid se?

Elleren, jeg ser på en måte en strek etter 5 minutter på den hcg testen.. Men det kan men kanskje alltid se?

Bilde? Du kan noen ganger se en skyggestrek i testen. Noen av testene blir sånn. Da er streken grå. Om du ser at den er rosa så er det hcg. Det kan ta mange dager å bygge opp nok hcg til å få tydelig strek når du begynner med skyggestreker. Dette høres veldig positivt ut. :)

Og IKM betyr ikke-kommende-mens, så det at den ikke kommer og ikke kommer, det er IKM det. :p Du kan ikke be om at IKM skal komme, hvis du skjønner hva jeg mener. Og tr vil du ikke ha besøk av.

Bilde? Du kan noen ganger se en skyggestrek i testen. Noen av testene blir sånn. Da er streken grå. Om du ser at den er rosa så er det hcg. Det kan ta mange dager å bygge opp nok hcg til å få tydelig strek når du begynner med skyggestreker. Dette høres veldig positivt ut. :)
det. :p Du kan ikke be om at IKM skal komme,
hvis du skjønner hva jeg mener. Og tr vil du ikke ha besøk av.

Ok!! Trodde ikm var innkommende mens jeg :p Hehe.. Se på bildet jeg legger ut nå!! Hva tror du?
ImageUploadedByBV Forum1382441075.955476.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ok!! Trodde ikm var innkommende mens jeg :p Hehe..

Nei, IKM er fordi vi håper mensen ikke kommer, derfor ikke kommende mens. :p

Nei, IKM er fordi vi håper mensen ikke kommer, derfor ikke kommende mens. :p
Tror du den er positiv?? Crazy!!! Jeg E i utlandet og skal være det noen uker til.. Kan ikke tro det hvis dette er sant.. Må kjøpe meg en digital..

Tror du den er positiv?? Crazy!!! Jeg E i utlandet og skal være det noen uker til.. Kan ikke tro det hvis dette er sant.. Må kjøpe meg en digital..

Jeg synes den ser positiv ut, men du kan gjerne ta bilde i litt klarere lys. For nå var det veldig "gult" bilde. :) Den ser rosa ut, og streken er tydelig. Ville tatt en digital jeg. Regner med at du skal flyttes over på gravid-listen når du har fått kjøpt deg test! :)

Ja, Off.. Jeg kjøper en digital senere idag! Men må jeg ente til i morgen tidlig å ta den da? Eller kan jeg ta den senere i dag?

Ja, Off.. Jeg kjøper en digital senere idag! Men må jeg ente til i morgen tidlig å ta den da? Eller kan jeg ta den senere i dag?

Har du flere strimler? Da kan du jo teste med en strimmel først. Samle urin i en kopp og bruke strimmelen. Dersom du får en tydelig strek (sånn som den du la ut bilde av), innen tidsfristen, så har du nok hcg til at det sannsynligvis vil slå ut på en digital test også. Så kan du bruke samme urinen på nytt med en gang (så ikke tøm koppen når du har tatt strimmel-testen). Prøv å holde deg noen timer, og la være å drikke den siste timen før du tisser. Så får du konsentrert urinen litt.

Har du tatt en digital??? :)

Gratulerer til Mommo:)

12 gravide!!! :) :) :D Det var litt av en IKM-uke.

Gratulerer til Mommo:)

12 gravide!!! :) :) :D Det var litt av en IKM-uke.
Ja dette var en bra uke :D og jeg tippa 7 gravid og tenkte at jeg tok litt i da. Jeg telte vel 23 på IKM lista så over 50% gravide. :)

For min del for jeg forrsatt ikke sterke tester og cb digital viser fortsatt 1-2 uker. Skal være 5 uker i morgen etter mens og 5+3 etter el. Legetime nå klokken 14.
Men har mye smerter på venstre siden. Vondt å sitte og ellers mange tegn som tyder på exu. Eneste som "mangler" er blødning :(

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Ja dette var en bra uke :D og jeg tippa 7 gravid og tenkte at jeg tok litt i da. Jeg telte vel 23 på IKM lista så over 50% gravide. :)

For min del for jeg forrsatt ikke sterke tester og cb digital viser fortsatt 1-2 uker. Skal være 5 uker i morgen etter mens og 5+3 etter el. Legetime nå klokken 14.
Men har mye smerter på venstre siden. Vondt å sitte og ellers mange tegn som tyder på exu. Eneste som "mangler" er blødning :(

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Hvordan gikk det hos legen? Krysser virkelig fingrene hardt for deg!!

Back
Topp