Så og si fraværende..Spennende med svak strek. Hvordan var testen i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så og si fraværende..Spennende med svak strek. Hvordan var testen i dag?![]()
Elleren, jeg ser på en måte en strek etter 5 minutter på den hcg testen.. Men det kan men kanskje alltid se?
Bilde? Du kan noen ganger se en skyggestrek i testen. Noen av testene blir sånn. Da er streken grå. Om du ser at den er rosa så er det hcg. Det kan ta mange dager å bygge opp nok hcg til å få tydelig strek når du begynner med skyggestreker. Dette høres veldig positivt ut.![]()
det.Du kan ikke be om at IKM skal komme,
hvis du skjønner hva jeg mener. Og tr vil du ikke ha besøk av.
Ok!! Trodde ikm var innkommende mens jegHehe.. Se på bildet jeg legger ut nå!! Hva tror du? Vis vedlegget 36497
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ok!! Trodde ikm var innkommende mens jegHehe..
Tror du den er positiv?? Crazy!!! Jeg E i utlandet og skal være det noen uker til.. Kan ikke tro det hvis dette er sant.. Må kjøpe meg en digital..Nei, IKM er fordi vi håper mensen ikke kommer, derfor ikke kommende mens.![]()
Tror du den er positiv?? Crazy!!! Jeg E i utlandet og skal være det noen uker til.. Kan ikke tro det hvis dette er sant.. Må kjøpe meg en digital..
Ja, Off.. Jeg kjøper en digital senere idag! Men må jeg ente til i morgen tidlig å ta den da? Eller kan jeg ta den senere i dag?
Tror du den er positiv?? Crazy!!! Jeg E i utlandet og skal være det noen uker til.. Kan ikke tro det hvis dette er sant.. Må kjøpe meg en digital..
Kan du Skrive meg opp på 18 okt
Ja dette var en bra ukeGratulerer til Mommo
12 gravide!!!![]()
![]()
Det var litt av en IKM-uke.
Ja dette var en bra ukeog jeg tippa 7 gravid og tenkte at jeg tok litt i da. Jeg telte vel 23 på IKM lista så over 50% gravide.
For min del for jeg forrsatt ikke sterke tester og cb digital viser fortsatt 1-2 uker. Skal være 5 uker i morgen etter mens og 5+3 etter el. Legetime nå klokken 14.
Men har mye smerter på venstre siden. Vondt å sitte og ellers mange tegn som tyder på exu. Eneste som "mangler" er blødning
♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen
SA 7 juli 2013