*** IKM uke 42! ***

Er det noen av dere som har erfaring av å ikke få festeblødning når dere blir gravid?

Jeg har ikke hatt festeblødning med noen av mine:) jeg har vært gravid 4 ganger:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm, murrer godt ikveld. Kanskje det er tr som kommer da. Egentlig skulle jeg blitt letta av å kanskje ikke være gravid, men jeg kjenner at en ganske stor del av meg håper at det IKKE er den som kommer.

Murrer hos meg også og sliter med mye slim for tiden.. aner ikke hva det kommer av..
Men jeg har på magefølelsen at jeg ikke er gravid da.. så regner med tanta kommer på lørdag ja

lurte litt på om jeg skal svi av en test i morgen selv om det er tidlig og jeg ikke har følelsen om at jeg er gravid. Er bare så forveten.

Da kan jeg med sikkerhet flyttes over til gravid:)
ImageUploadedByBV Forum1381723995.156449.jpg

Gratulerer sååå masse! !

Dagens test. Det "noe" på testen igår er fortsatt "noe", men janskje litt sterkere??
Ser dere noe?
1381728817103.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Jeg plukket fra hverandre testen i dag (10dpo), og lurer på om jeg ser "noe" (jeg også), men det synes ikke på bildet. Kan for så vidt hende jeg ser syner.. npr burde jeg teste igjen?

-Appen

Jeg plukket fra hverandre testen i dag (10dpo), og lurer på om jeg ser "noe" (jeg også), men det synes ikke på bildet. Kan for så vidt hende jeg ser syner.. npr burde jeg teste igjen?

-Appen

Burde jo egentlig holde seg to dager, men jeg tester hver morgen nå jeg. :p Håpløst tilfelle.

Min test i dag var blendahvit, så da var det nok bare en skyggestrek i går. Den er der fortsatt (jeg tar vare på testene til tr kommer). Så da kan man tolke den som "lest av etter tidsfristen, derfor falsk positiv."

Jeg er bare 10 dpo, så det er jo fortsatt mulig at jeg kan være gravid, bare at jeg ikke har nok hcg. Det var likevel litt kjedelig at det ikke kom en strek i dag og.

Hva i alle dager skjedde her.
Nicket mitt er da virkelig "Foreløpig litt anonym"

Sent from my iPad using BV Forum

Oj. Og det er ikke samme bruker en gang? For Foreløpig litt anonym har jo 3 stjerner? De gamle innleggene dine har ikke det nye nicket, så dette er to forskjellige brukere. Har du logget deg på med en epostadresse du har laget en "tullebruker" på en gang eller på en app du ikke har brukt på en stund? Forsøk å logge deg på og av igjen da? Eller avinstallere og reinstallere app. Veldig rart.

OJ! Men når man trykker på asdfdsa kommer man inn på Foreløpig litt anonym sin profilside. Scary. Send pm til moderator om ingen av de andre tiltakene fungerer!

Back
Topp