*** IKM uke 42! ***

Testet negativt i dag og i går morges. Kjedelig. Men Ikm er først på torsdag så er fremdeles håp. Føler meg ikke gravid så er vel bom denne pp og. Satser på det klaffer snart så det ikke blir for stor aldersforskjell på ungene. Lykke til med testingen alle sammen

Sent from my iPad using BV Forum

Oi oi oi så spennende :) Nå begynner det komme positive tester her :) :) :)
Min test var nok negativ idag og alt håp er borte :/ Tanta kommer nok i morgen. Veldig kort syklus denne gang for el kom ett par dager før beregnet og lutealfasen min er bare 11 dager i tillegg har jeg bare 26 dagers syklus.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Håpet er aldri borte før tanta faktisk har kommet på besøk. Vi venter og ser litt til. :)

Tror det blir juni,med min beregning så blir termin 25 juni:) men litt vanskelig siden jeg ikke har hatt tr siden siste SA,men vet sånn ca eggløsningsdatoen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da får du kanskje ekstra oppfølging og tidlig UL da? :) Det skal bli sommebaby på deg nå!

Så gøy at du ser den svake streken min! :) Det er veldig spennende, men jeg liker ikke at streken kommer etter tidsfristen. For det kan bety at det bare er noe smårart med testen også. Nå teller jeg minutter til leggetid, så det er ikke helt sunt å teste tidlig. :p
Med mi første så tok æ en test 8 dpo som va negativ, meeeen etter nån tima så va den faktisk positiv...d va sånne billigtesta.... Ååååå,d her e speinnanes :)

1381664649417.jpg

Dere ser ingenting her sant?? Både testen igår kveld og denne fra i morgest er liksom "noe" på men klarer ikke få det på bildet.

SA 7 juli 2013

Med mi første så tok æ en test 8 dpo som va negativ, meeeen etter nån tima så va den faktisk positiv...d va sånne billigtesta.... Ååååå,d her e speinnanes :)

:) Takk for svar!

1381664798861.jpg

Samme testen
SA 7 juli 2013

Da får du kanskje ekstra oppfølging og tidlig UL da? :) Det skal bli sommebaby på deg nå!
Ja,vi er under utredning på sykehuset så har fått ett nr jeg skal ringe hvis jeg blir gravid underveis:) Får regelmessig kontroll med ultralyd:) Så blir nok en telefon dit i morgen..
Klarer ikke helt å håpe noe enda kjenner jeg,å livredd når jeg må på do..men men vi får håpe på det beste:)

Ja,vi er under utredning på sykehuset så har fått ett nr jeg skal ringe hvis jeg blir gravid underveis:) Får regelmessig kontroll med ultralyd:) Så blir nok en telefon dit i morgen..
Klarer ikke helt å håpe noe enda kjenner jeg,å livredd når jeg må på do..men men vi får håpe på det beste:)

Så bra du har ett nummer å ringe til. Vi håper selvfølgelig på det beste. :-)

Seriøst? ?? Såvidt jeg jlarer se den selv og tolker den egentlig som negativ.

SA 7 juli 2013

Jeg så den ikke på PC'en, men jeg har flere ganger sett at jeg må se på forumet på mobilen når det gjelder de svake testene. Så da gikk jeg over på mobilen og der var det lett å se at du har en svak strek. Synes den minnet om min jeg. :)

Begynner å få lyst til å teste jeg også når jeg ser dere andre har begynt, men har ikke ikm før i slutten av uka.

Denne kroppen min gjør det spennende for meg..

IKM i morgen.
Dersom tanta skal komme i morgen, burde jeg har begynt å spotte nå.
Det har jeg ikke.
Men har heller ikke fått positiv test.
Dersom jeg vrir og vender på testen jeg tok i morges kunne jeg kanskje skimte en strek, men anser testen som negativ, og anser streken som en skyggestrek.

Jeg er så spent på uka som kommer,håper det strømmer inn med positive tester her <3

Jeg er så spent på uka som kommer,håper det strømmer inn med positive tester her <3

Det håper jeg også. Veldig spent nå, vanskelig å vente. Legger meg vel veldig tidlig i kveld. :p

Her var det kommet mange under kategorien "kanskje":) Håper testene blir med tydelig til uken!
Jeg har ca 30 billigtester liggende, så kanskje jeg smeller til med en test hver morgen frem til IKM på søndag ;)

Back
Topp