*** IKM uke 42! ***

Syns jeg skimter den ja.
Så spennende, krysser alt jeg har for deg og gleder meg til å se en sterkere test fra deg i morgen

Åh, så gøy at du ser noe du og.

Nå forstår jeg hvorfor alle sier: "Den er lettere å se i virkeligheten enn på bilde", for det synes jeg og den er, selv om den er supersvak. Det viktigste punktet for meg foreløpig er at den kom etter tidsfristen. Så jeg feirer absolutt ingenting enda, men jeg klarer jo ikke roe meg helt ned heller. For nå håper jeg plutselig veldig mye mer enn i går. :p

Jeg håper også jeg får en sterkere strek de neste dagene en gang. Åhhh.. Tiden går så sakte nå, det er jo egentlig fortsatt bare søndags morgen. :eek:

Last edited:
Æ ser begge strekan :) Va så svak med mi første å 9 dpo,å no sett hu å kjike disney foran mæ ;)

Gler mæ t å sjå neste test, regne med dein streken e mytji sterkar :)

Her er streken som kom etter tidsfristen på morgenurin i dag, 9 dpo. Vis vedlegget 34846
Skimter noe jeg også, har tatt ett par slike også,men de er svakere enn streken jeg får på stavene:)
Dette blir spennende,krysser fingrene for sterkere test i morgen:)
Dette skal være vår uke;)

Min test fra i dag:)
ImageUploadedByBV Forum1381653396.244755.jpg
ImageUploadedByBV Forum1381653438.878897.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Æ ser begge strekan :) Va så svak med mi første å 9 dpo,å no sett hu å kjike disney foran mæ ;)

Så gøy at du ser den svake streken min! :) Det er veldig spennende, men jeg liker ikke at streken kommer etter tidsfristen. For det kan bety at det bare er noe smårart med testen også. Nå teller jeg minutter til leggetid, så det er ikke helt sunt å teste tidlig. :p

Skimter noe jeg også, har tatt ett par slike også,men de er svakere enn streken jeg får på stavene:)
Dette blir spennende,krysser fingrene for sterkere test i morgen:)
Dette skal være vår uke;)

Jeg har mange strimler, ingen staver, og én CB digital med ukeindikator. Den sparer jeg til jeg "vet" at jeg er gravid, så det er mer for å ha en test jeg kan gi til mannen. :p Så jeg får vel holde meg til strimlene og se om det skjer noe med streken de neste dagene. Jeg krysser fingrene.

Fikk du strekene innen tidsfristen på de første testene?

Tenk så gøy om vi kan flytte til terminforum samtidig! :D

Jeg syntes både Lykkeliten_86 og Loca79 sine tester ser positive ut! :D

Jeg har mange strimler, ingen staver, og én CB digital med ukeindikator. Den sparer jeg til jeg "vet" at jeg er gravid, så det er mer for å ha en test jeg kan gi til mannen. :p Så jeg får vel holde meg til strimlene og se om det skjer noe med streken de neste dagene. Jeg krysser fingrene.

Fikk du strekene innen tidsfristen på de første testene?

Tenk så gøy om vi kan flytte til terminforum samtidig! :D
På stavene kom den innen tidsfristen, men strimlene kom etter..
Har inntrykk av at de er litt trege i oppfattelsen:D
Jeg har to digitale, så vurderer å svi av en i morgen..

Har vært fantastisk hvis vi kunne flyttet inn i samme forum:)

Venter spent og krysser alt jeg har for din test i morgen:)

Jeg syntes både Lykkeliten_86 og Loca79 sine tester ser positive ut! :D

:love017 Jeg håper så sterkt at det er sant. Så gøy at dere ser den ultrasvake streken min.

Som om ikke dagen kunne bli verre......svigermor kan drepe stemningen i etthvert rom. Er det muuulig. Makan til trasigt menneske. Så negativ og problemorientert på alle områder..... Godt hun dro nå. Jeg blir så deppa og irritert av å ha henne her, hun trykker på alle mine knapper. Hun tok seg ikke bryet med å si hade til meg engang.

Sent from my iPad using BV Forum

På stavene kom den innen tidsfristen, men strimlene kom etter..
Har inntrykk av at de er litt trege i oppfattelsen:D
Jeg har to digitale, så vurderer å svi av en i morgen..

Har vært fantastisk hvis vi kunne flyttet inn i samme forum:)

Venter spent og krysser alt jeg har for din test i morgen:)

Ja, jeg synes flere som har lagt ut bilder av tidlige billigstrimmeltester har skrevet at det er etter tidsfristen. Blir litt mer optimistisk når du også opplevde det. Skal du til juni eller juli da eventuelt? Jeg vurdere å flytte inn i juli om jeg får positiv test, for termin blir helt i slutten av juni, og da er sannsynligheten større for å gå over termin siden jeg er førstegangs (statistisk sett så er egentlig termin til førstegangsfødende ca. 4 dager over temin, og da blir det juli for meg). Åh. Tør egentlig ikke snakke om dette når det gjelder meg, men vil vite hvor du skal - for du er jo gravid! :D Du kan vel ta en digital i morgen? Det ville jeg gjort med dine tester. Særlig når du har to liggende. ;)

Som om ikke dagen kunne bli verre......svigermor kan drepe stemningen i etthvert rom. Er det muuulig. Makan til trasigt menneske. Så negativ og problemorientert på alle områder..... Godt hun dro nå. Jeg blir så deppa og irritert av å ha henne her, hun trykker på alle mine knapper. Hun tok seg ikke bryet med å si hade til meg engang.

Sent from my iPad using BV Forum

Oj? Huffda, det hørtes jo ikke bra ut. Det virker utrolig kjedelig når man må forholde seg til forferdelige svigerforeldre, jeg kjenner flere som har det. Jeg har det heldigvis ikke selv, og priser meg lykkelig for det hver gang vi skal på ferie sammen osv. Sender over en klem, det var mye kjedelig på en gang for deg. Godt hun har dratt nå, selv om det hørtes utrolig ufint ut å dra uten å ta farvel først. :eek:

Oj? Huffda, det hørtes jo ikke bra ut. Det virker utrolig kjedelig når man må forholde seg til forferdelige svigerforeldre, jeg kjenner flere som har det. Jeg har det heldigvis ikke selv, og priser meg lykkelig for det hver gang vi skal på ferie sammen osv. Sender over en klem, det var mye kjedelig på en gang for deg. Godt hun har dratt nå, selv om det hørtes utrolig ufint ut å dra uten å ta farvel først. :eek:
Må bli en lang løpetur idag, for å få opp endorfinnivået. :)

Jeg har tenkt til å flytte Loca79 over på "Gravid" i morgen jeg. ;)

Litt skummelt kjenner jeg.. :)

Neida! Det kommer til å gå så bra. Men du svarte ikke på hvilket terminforum du er på vei over til nå snart? :D

Oi oi oi så spennende :) Nå begynner det komme positive tester her :) :) :)
Min test var nok negativ idag og alt håp er borte :/ Tanta kommer nok i morgen. Veldig kort syklus denne gang for el kom ett par dager før beregnet og lutealfasen min er bare 11 dager i tillegg har jeg bare 26 dagers syklus.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Neida! Det kommer til å gå så bra. Men du svarte ikke på hvilket terminforum du er på vei over til nå snart? :D
Tror det blir juni,med min beregning så blir termin 25 juni:) men litt vanskelig siden jeg ikke har hatt tr siden siste SA,men vet sånn ca eggløsningsdatoen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp