*** IKM uke 42! ***

El i dag. Pos. El test i går. Slim og smerter i dag. Har lagt inn aksjer hver dag siden tr stopp... Og fortsetter til tr kommer( noe den gjør om 9mnd håper jeg) så får vi se. Har ikke planer om å teste før ikm er passert.

Prøver på en skatt til <3

Appen<3

Har glemt el testene denne gangen. Hehe. Men i følge kalenderen skal el være i dag. Vi la inn aksjer i går og i dag, (les: midt på natten begge to. Hihi)
Og blir sikkert noen flere i dag/natt/imorgen. Håper vi treffer!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Etter kalenderen el idag. Men mannen var så trøtt at han orket ikke igår/inatt. Men eltesten var neeeeesten positiv ogår så satser på at den er positiv idag og vi rekker det. Han lovet levere idag:D:D

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Positiv eggløsningstest i dag på cd 22, en uke forsinket. :-P Så regner med ikm er onsdag 16. Oktober :-) pp4

Oppdatert. :)

I dag var strekene like tydelige, og kom opp samtidig. Igår var teststreken svakere. Det vil vel si at jeg har eggløsning i morgen kanskje? :-D Bare å kjøre på da. ENDELIG!

Vedlegg

• 20131002_081546.jpg
    20131002_081546.jpg
    452 KB · Visninger: 117
I dag var strekene like tydelige, og kom opp samtidig. Igår var teststreken svakere. Det vil vel si at jeg har eggløsning i morgen kanskje? :-D Bare å kjøre på da. ENDELIG!

Det ser ut som testen din er våt der strekene er? Du må passe på at du ikke dypper den lenger ned enn max-linjen? Kan være at det bare ser sånn ut på bilde da. :p

Du kan få eggløsning 48 timer etter positiv test, du burde se om du får positiv i morgen også. Når du får negativ test nærmer det seg at EL sannsynligvis er over. :) Happy humping!

Min test var positiv i dag morges også,så håper den er negativ når jeg kommer hjem i ettermidag:)
Nå vil at egget skal slippes løs:D

Min test var positiv i dag morges også,så håper den er negativ når jeg kommer hjem i ettermidag:)
Nå vil at egget skal slippes løs:D

Selv om du får negativ test så kan egget slippes i opptil 48 timer etter positiv test. Det betyr bare at LH toppen er forbi og da slippes egget etter det en eller annen gang. Håper du får negativ test snart så du vet at LH toppen din er over og egget sannsynligvis slippes i nærmeste fremtid. :) Tester du på morgen og kveld kan du også miste hele LH toppen, så det sier egentlig ikke noe om progresjonen, bare om dagsvariasjonen din.

1380721659141.jpg

Positiv (?) test idag :) Mannen har lovet å levere gullsvømmere ikveld :D:D

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Last edited:
Selv om du får negativ test så kan egget slippes i opptil 48 timer etter positiv test. Det betyr bare at LH toppen er forbi og da slippes egget etter det en eller annen gang. Håper du får negativ test snart så du vet at LH toppen din er over og egget sannsynligvis slippes i nærmeste fremtid. :) Tester du på morgen og kveld kan du også miste hele LH toppen, så det sier egentlig ikke noe om progresjonen, bare om dagsvariasjonen din.
Nå et det akkurat 48 timer siden første test ble positiv,tror du egget er sluppet??:D

Nå et det akkurat 48 timer siden første test ble positiv,tror du egget er sluppet??:D

Tja, man kan ha individuell variasjon med LH topp i flere døgn. Se på grafen her (fra wikipedia). Den blå toppen er LH-toppen vi prøver å finne med EL-tester. Den rød streken er gjennomsnitlig tidspunkt for eggløsning, men hvis du ser på de røde pilene øverst så ser du at det kan variere. Det grønne området rundt den blå toppen viser variasjonen i LH-toppen. Så, alt kan variere en god del og i opptil flere dager. For sikkerhetsskyld: alltid happy humping i dagene med positiv EL-test og i dagene etterpå. Eventuelt følg med på temperaturstigning ved å tempe også. :)

Luteinizing_hormone_%28LH%29_during_menstrual_cycle.png

Tja, man kan ha individuell variasjon med LH topp i flere døgn. Se på grafen her (fra wikipedia). Den blå toppen er LH-toppen vi prøver å finne med EL-tester. Den rød streken er gjennomsnitlig tidspunkt for eggløsning, men hvis du ser på de røde pilene øverst så ser du at det kan variere. Det grønne området rundt den blå toppen viser variasjonen i LH-toppen. Så, alt kan variere en god del og i opptil flere dager. For sikkerhetsskyld: alltid happy humping i dagene med positiv EL-test og i dagene etterpå. Eventuelt følg med på temperaturstigning ved å tempe også. :)

Luteinizing_hormone_%28LH%29_during_menstrual_cycle.png
Takk for info:)
De to gangene jeg har blitt gravid så har vi humpet samme dag og dagen etter positiv test:) Prøver å følge samme oppskrift;)

Tror jeg skal ta en test jeg og! Var jo fært til positive el-tester her i dag! ;) jeg er alene hjemme, så jeg håper egentlig at det kan vente liiiitt! :)
Trivelig onsdagskveld til dere da! ;) :) lykke til! :)

Flere dager med åpen tapp. Jeg syntes dog den er litt mindre myk og åpen i dag. Men den er ikke lukket. Hatt el slim noen dager og vært små øm. Nå har jeg skikkelige el smerter. Lagt inn aksjer både mandag og tirsdag. Tenkte å hoppe over i dag og ta i morgen i steden?

Fortsatt positiv eltest i kveld,aldri hatt positiv test så lenge..bruker å være positiv en dag og negativ neste..

Betyr det at egget ikke vil slippe??

Nå vil høna legge egg,utålmodig!Hehe:D

Back
Topp