Ææææ! Ser streken godt her9 DPO, PP 11
Ser dere det jeg ser? (For samboeren ser det ikke. Eller, jo, han ser, men han sier at det ikke trenger bety at jeg er gravid) Vis vedlegget 471448Vis vedlegget 471449

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææ! Ser streken godt her9 DPO, PP 11
Ser dere det jeg ser? (For samboeren ser det ikke. Eller, jo, han ser, men han sier at det ikke trenger bety at jeg er gravid) Vis vedlegget 471448Vis vedlegget 471449

Samme DPO som meg, krysser fingrene for degSå gøy å se positive tester
Jeg har selv lang tid å vente før jeg kan begynne å teste. Med sykdom i hus, har vi ikke fått lagt inn alle aksjene som jeg ønsket, så jeg er ikke veldig optimistisk denne runden.
Men men. Det er uansett spennendeVis vedlegget 471414
Når tenker du å teste?Gratulerer så myeDa måtte jeg seff teste liiiitt tilHar drukket litt kaffe og saft, men synes det ser ut som testene stiger okei
![]()

Jeg har ikke tidlig tester i hus, så sikkert ikke vits i å teste før 12 DPO. Men jeg blir nok å ta en test 10 DPO uansettSamme DPO som meg, krysser fingrene for degNår tenker du å teste?

Se der, ja! Det var fin økning!![]()

Ser denJeg har ikke tidlig tester i hus, så sikkert ikke vits i å teste før 12 DPO. Men jeg blir nok å ta en test 10 DPO uansett
Når tenker du å begynne?
Tenker litt det samme, 11 DPO kanskje. Har du noe feeling?Vi må bare håpe det!Håper det holder hele veien til målstreken![]()
![]()

Nei, har ikke detSer denTenker litt det samme, 11 DPO kanskje. Har du noe feeling?
Har ikke noe tro på at det har gått. Men nå er det veldig tidlig, så jeg vet den troa fort kan snu mange ganger på en uke 

Herregud så utrolig braDet er mulig jeg bare er 8 dpo faktisk
Ææh, dette er så spennende at jeg ikke får sove. Jeg har lagt meg tidlig siden vi har hatt en lang dag med tidlig opp og reising og alt mulig, men nå ligger jeg her og hodet spinner.
Unner deg det så veldig!Ja, det er noe med det. Er fornøyd med egeninnsatsen hvertfallNei, har ikke detHar ikke noe tro på at det har gått. Men nå er det veldig tidlig, så jeg vet den troa fort kan snu mange ganger på en uke
Jeg skal håpe for oss begge![]()

Velkommen inn hitMelder meg inn her jeg! som junibarn selv, ønsker jeg meg en liten junibaby
helleoglykke – 24 – b1 – pp 1 etter MA – EL 23.09 – IKM 08.10
Håper det klaffer på første forsøk etter MA 
Tusen takk, kjære degHerregud så utrolig braUnner deg det så veldig!