Krydder fingeren for deg6 dpo idag og har sterke murringer på venstre side
Hååper det er implantasjonssmerter![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krydder fingeren for deg6 dpo idag og har sterke murringer på venstre side

Så må ta en ny litt senere
Noen erfaringer med at testen blir høyere igjen rundt tiden egget slipper? Eller kan det være hormoner som gir utslag etter det har sluppet? Helt grønn på dette 

Oi, skjønner at du blir forvirret av det. Hadde heller ikke skjønt det helt selv. Men ut fra symptomene så ville jeg nok tenkt at eggløsning var i natt eller igår kveld ja. Veldig forvirrende når det ikke er sånn klart og tydelig fra testene ogsåJeg fikk jo topp på el test i går på morgen, og hadde masse el smerter og press nede i magen. Muring bak i rygg og litt stråling ned i bena (pleier dette hver mnd). El test sank sånn i 16.00 tiden til 0.86. Ut på kvelden avtok smertene og muring og sent kveld fikk jeg pitte litt brunt slim. Tenkte da at egget var sluppet eller slapp nå i natt. I dag er det ingen smerter eller muring, men tok en test på morgen bare for å se om det var sunket mer, og da hadde den steget til 1.12. Kanskje dumt å bruke morgen urinSå må ta en ny litt senere
Men blir ikke helt klokk på de testene! Alle symptom i kroppen sier liksom at det har sluppet. Og har alltid disse symptomene hver mnd. på rundt samme tidNoen erfaringer med at testen blir høyere igjen rundt tiden egget slipper? Eller kan det være hormoner som gir utslag etter det har sluppet? Helt grønn på dette
![]()
Min gikk opp til 1.98 på peak og sank til 0.7 18 timer senere og jeg hadde også murringer når jeg tenkte egget slapp. Jeg var på nattevakt når jeg følte murringene på natten så fikk det «heldigvis» med meg. Satser på at EL testene dine blir svakere nå utover 
Jeg hadde også høye målinger i etterkant. Gikk også utifra at EL smertene var gjeldendeJeg fikk jo topp på el test i går på morgen, og hadde masse el smerter og press nede i magen. Muring bak i rygg og litt stråling ned i bena (pleier dette hver mnd). El test sank sånn i 16.00 tiden til 0.86. Ut på kvelden avtok smertene og muring og sent kveld fikk jeg pitte litt brunt slim. Tenkte da at egget var sluppet eller slapp nå i natt. I dag er det ingen smerter eller muring, men tok en test på morgen bare for å se om det var sunket mer, og da hadde den steget til 1.12. Kanskje dumt å bruke morgen urinSå må ta en ny litt senere
Men blir ikke helt klokk på de testene! Alle symptom i kroppen sier liksom at det har sluppet. Og har alltid disse symptomene hver mnd. på rundt samme tidNoen erfaringer med at testen blir høyere igjen rundt tiden egget slipper? Eller kan det være hormoner som gir utslag etter det har sluppet? Helt grønn på dette
![]()

Ææææ du kan snart starte med testingen!! Når starter du?6 dpo idag og har sterke murringer på venstre side
Åååå kanskje den hopper opp I morgen da? Har du får noe EL slim?Vis vedlegget 470993Jeg venter noe utålmodig på EL tegn. Ser ut til at det kommer sent denne perioden
Vis vedlegget 470994
Jeg har ikke erfaring med å teste etter EL, så jeg vet ikke om jeg kanskje bare har en kort topp?
Men de siste par syklusene har EL kommet på dag 14 og 15
Jeg skal PRØVE å holde meg til tirsdag. Men jeg ryker nok i morgenÆæææ du kan snart starte med testingen!! Når starter du?
Men kroppen kan også lure megAa, så bra du fikk det med degOi, skjønner at du blir forvirret av det. Hadde heller ikke skjønt det helt selv. Men ut fra symptomene så ville jeg nok tenkt at eggløsning var i natt eller igår kveld ja. Veldig forvirrende når det ikke er sånn klart og tydelig fra testene ogsåMin gikk opp til 1.98 på peak og sank til 0.7 18 timer senere og jeg hadde også murringer når jeg tenkte egget slapp. Jeg var på nattevakt når jeg følte murringene på natten så fikk det «heldigvis» med meg. Satser på at EL testene dine blir svakere nå utover
![]()
Det beste er vell sikkert å stole på kroppen og symptomer, og ikke fortsette med å teste, blir jo bare litt nysgjerrig
Men no var det jo første urinen på morgen, så skal vell kanskje ikke helt stole på den, for den sank jo utover ettermiddagen i går. Så får ta en ny senere i dag 
Klarte jo ikke å la vær å spørre chatgpt, og da var svaret at testene kan få en etterslepp eller noe å være høy etter elJeg hadde også høye målinger i etterkant. Gikk også utifra at EL smertene var gjeldendeKan jo hende jeg har bommet en dag og at jeg bare er 7 dpo i dag da. Men ja, veldig forvirrende. Viktigste er bare å få inn aksjer i forkant og gjerne på selve EL dagen
Blir du gravid blir du jo korrigert på ultralyd i 2. Trimester![]()
Men ja, rammet hardt av sykdom her i hus, så litt begrenset med aksjer, men fikk inn på CD12, så om el skjedde i går på CD14, er vell det innafor. Men skader no hvertfall ikke å prøve å få lagt inn litt ekstra aksjer i dag tilfelle 

Haha ja, jeg testet også positivt 7 dpo forrige gang. Derfor er fristelsen til å teste tidlig så utrolig høy haha.Jeg skal PRØVE å holde meg til tirsdag. Men jeg ryker nok i morgen
Med datteren min fikk jeg positiv test 7DPO sååååSist måned ble den ikke positiv før 10DPO
Jeg har begynt å få merkelige drømmer også, ekstremt merkelige. Og det var også et tegn i august nå når jeg mistaMen kroppen kan også lure meg
Hvordan går det med deg?

Jeg fikk lave tester på 0.2 cd13, og plutselig i går på cd14, formiddag var den på 0.94. Så kan jo hende den plutselig stiger senere i dag eller i morgenVis vedlegget 470993Jeg venter noe utålmodig på EL tegn. Ser ut til at det kommer sent denne perioden
Vis vedlegget 470994
Jeg har ikke erfaring med å teste etter EL, så jeg vet ikke om jeg kanskje bare har en kort topp?
Men de siste par syklusene har EL kommet på dag 14 og 15
Ingen erfaring her heller, har prøvd å lese meg opp litt, og det sies jo at man kan «miste» toppen på eks. natten, type urin/lys/tidpunkt kan spille inn 
Nei, det har jeg ikke. Men fikk vannete utflod i gårÅååå kanskje den hopper opp I morgen da? Har du får noe EL slim?

Såpass fort?Jeg fikk lave tester på 0.2 cd13, og plutselig i går på cd14, formiddag var den på 0.94. Så kan jo hende den plutselig stiger senere i dag eller i morgenIngen erfaring her heller, har prøvd å lese meg opp litt, og det sies jo at man kan «miste» toppen på eks. natten, type urin/lys/tidpunkt kan spille inn
Det er hvertfall ganske forvirrende, og kanskje det beste er å kjenne på kroppen hvis man får symptomer. Kjenner du noe til el?

Torsdag og i dag men ikke i går? Hmmmm vanskelig vanskelig. Siden peak var i går ville jeg antatt EL var i dag siden du hadde EL smerter da? Men ja, aksjer i morgen så er du good frem til minst onsdag i teorien da
Hva skjer hvis du starter med progesteron for tidlig?

Da regner jeg med at det bare ikke har noen hensikt å starte for tidlig med det men at det eller ikke er noe farlig?Godt spørsmål. Vet egentlig ikke om det har så mye og si og jeg starter på EL-dagen fremfor 2 dager etter (som er anbefalt).![]()
Ja, jeg testet kveld sånn 20.30 tiden cd13, så skjedde fortSåpass fort?
Jøss. Jeg får være flink med tester fremover.
Nei, jeg har ikke kjent noe. Men vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter annet enn EL slim![]()
Jeg får vondt nede i siden, muring (litt svake mensensmerter), og litt sånn ubehagelig følelse i underlivet
Men er jo helt vanlig å ikke kjenne noe og da skjønner jeg det er litt vanskelig å forstå når det skjer. Håper testene dine blir sterkere snart
Det regner jo fertilityfriend som et positivt tegn da iallfallNei, det har jeg ikke. Men fikk vannete utflod i går![]()

Krysser fingrene for beggeHaha ja, jeg testet også positivt 7 dpo forrige gang. Derfor er fristelsen til å teste tidlig så utrolig høy haha.
Jeg er (tror jeg) 8 dpo og har startet testingen, men foreløpig ikke noen positiv test hehe. Ingen symptomer på noe heller![]()