IKM uke 41

Ååja.. Samme testene jeg gikk 5 på forrige pp :yuck: :(

Ja, I know. Men, kikket tilbake på dine, og du fikk jo skimtestrek på babyplan tidlig og. Så, for alt man vet, så KAN det jo ha vært en "streifer". Sånne ting skjer jo.
Brukte disse testene forrige gang jeg prøvde og, og de eneste gangene jeg fikk streker var da jeg var gravid. (Ene gangen mener jeg at jeg fikk svake streker - dog rosa strek, på de der, og så verdens mest heavy og smertefulle blødning etterpå).
Men skyggene jeg ser på disse, er såpass svake at jeg ikke kan se om de har farge eller ikke.

Ååh, jeg hater når man sender spørsmål via mail til kundeservice eller lignende, også.. leser de ikke mailen din, de bare sender et svar på generelt grunnlag.
Jeg sendte mail til kontoret for politiattest og spurte, på generelt grunnlag, hvor mye ekstra ventetid det er på attester sendt pr post. Sendte en forklaring på hvorfor jeg spurte (pga gubben som ikke ordnet Digipost før etter søknaden). Jeg fikk til svar; "din søknad er behandlet og ligger på din Digipost".
Eh. Joda. Takk for svar, men det var ikke det jeg spurte etter.

Jeg sendte ny mail og spesifiserte det på nytt.
Og fikk svar i det jeg skrev nå;
De sa de skulle ordne det, og sende til hans digitale postkasse ♥️♥️

Ja, I know. Men, kikket tilbake på dine, og du fikk jo skimtestrek på babyplan tidlig og. Så, for alt man vet, så KAN det jo ha vært en "streifer". Sånne ting skjer jo.
Brukte disse testene forrige gang jeg prøvde og, og de eneste gangene jeg fikk streker var da jeg var gravid. (Ene gangen mener jeg at jeg fikk svake streker - dog rosa strek, på de der, og så verdens mest heavy og smertefulle blødning etterpå).
Men skyggene jeg ser på disse, er såpass svake at jeg ikke kan se om de har farge eller ikke.
Hmm ja kanskje det var en kjemisk.. Fikk faktisk skimtestrek på cb early også....

Får håpe det betyr noe da <3

Hmm ja kanskje det var en kjemisk.. Fikk faktisk skimtestrek på cb early også....

Får håpe det betyr noe da <3

Det antas jo at omlag 50% av alle svangerskap går til grunne (men de aller fleste av disse før kvinnen i det hele tatt vet om det - og det virker bare som helt ordinær mens. Er vel 15-20% av alle kjente svangerskap. Tror ikke tallene uansett blir helt eksakte, for de færreste melder fra om kjemiske), så.. det er jo ikke så usannsynlig.

Det antas jo at omlag 50% av alle svangerskap går til grunne (men de aller fleste av disse før kvinnen i det hele tatt vet om det - og det virker bare som helt ordinær mens. Er vel 15-20% av alle kjente svangerskap. Tror ikke tallene uansett blir helt eksakte, for de færreste melder fra om kjemiske), så.. det er jo ikke så usannsynlig.
Det kan jo forklare hvorfor jeg fikk brått mensen :blackeye:

Det kan jo forklare hvorfor jeg fikk brått mensen :blackeye:

Nuvel. Det gikk jo ikke uansett da, men det var bare en mulig forklaring til gjentatte skygger.
Also - jeg har veldig lyst til at skyggene mine skal bety noe, selv om jeg ikke tror på at det er noe mer enn skygger :P
Fått litt ømme pupper, og blir uggen av å ligge på magen - men trenger ikke bety noe som helst det heller :p

Kjenner dagen i dag er virkelig blærh .... føler det IkKE har klaffet denne mnd ved tanke på null symptomer... er ikke mer enn 8 DPO o i dag, så vet at håpet ikke er ute enda uansett ... men alikevel vanskelig å være positiv ved slike dager som denne :(:wtf:

Kjenner dagen i dag er virkelig blærh .... føler det IkKE har klaffet denne mnd ved tanke på null symptomer... er ikke mer enn 8 DPO o i dag, så vet at håpet ikke er ute enda uansett ... men alikevel vanskelig å være positiv ved slike dager som denne :(:wtf:

Kjenner på det samme i dag! Tror ikke det har gått veien. Er jo bare 7DPO, og klarte ikke la være teste. Den var jo helt blendahvit såklart.
IMG_20200930_135227.jpg

Vedlegg

• IMG_20200930_135227.jpg
    IMG_20200930_135227.jpg
    18,9 KB · Visninger: 74
Last edited:
7 dpo her. Ømme bryster(noe som er vanlig før mens også), økt utflod, økt sult og har blitt kvalm på bussen i går og i dag. Jeg er forsiktig optimist:angelic: tenkter at jeg ryker på en testesmell i morgen:nailbiting:

10 dpo i dag. Null symptomer, unntatt veldig svake mensmurringer som kommer og går siden mandag. MEN jeg har ikke mistet alt håp ennå. Skal vente et par dager til med å teste igjen.

8 dpo (muligens, kanskje..)

Hatt en del murringer og litt kvalme, men sånn blir jeg før tr også.. negativ test i dag, og skjønner fortsatt hvorfor jeg ikke venter med å teste :rolleyes::oops:

Vedlegg

• 20200930_124554.jpg
    20200930_124554.jpg
    30,8 KB · Visninger: 105
Tiden går så saaakte!
6 el 7 dpo i dag og jeg er så spent på om wild yam kapslene jeg tar nå vil gjøre den bittelille forskjellen. Lever på tro, håp og kjærlighet :hilarious:
Vil jo helst klare selv og slippe hele ICSI kjøret.
Kan vi ikke bare hoppe fort en uke frem og få strekene vi drømmer om alle sammen :smiley-angelic001

Nuvel. Det gikk jo ikke uansett da, men det var bare en mulig forklaring til gjentatte skygger.
Also - jeg har veldig lyst til at skyggene mine skal bety noe, selv om jeg ikke tror på at det er noe mer enn skygger :p
Fått litt ømme pupper, og blir uggen av å ligge på magen - men trenger ikke bety noe som helst det heller :p

Jeg har bare fått skyggestreker på one step fra ebay en gang før (tre dager på rad), testet så med en frer, svsk strek der også, neste dag kom en skikkelig smertefull mensen.

Vet ikke om det var en streifer, men det er hvert fall eneste gang jeg har sett noe på de utenom blenda blenda blenda :hungry: krysser fingrene for deg!!:smiley-angelic001

Begynner å angre på valget om å ikke kjøpe tidligtester... :angelic::hilarious:

Jaja, på prøvekjøret her også nå :banghead: første test i dag (tror) 7dpo, hvit som et laken såklart :joyful:

Jeg har faktisk svidd av to tester, 7DPO :banghead: Like blanke begge to. Hvor teit kan man bli?! :shy:
Haha, nei hvorfor gidder vi :hilarious:. Men førstemann prøvde vi ikke sånn aktivt, så prøver å tenke når jeg «merket» at noe var annerledes da! Skulle nesten ønske det var samme situasjon nå, blir så opptatt av å «kjenne etter»:bag::joyful:

Back
Topp