Ja denne prøvingen er altoppslukendeVet, tror mange av våre kjære hadde stangnert litt om de hadde sett og hørt om alt som blir diskutert her inne. Så er også veldig gla for at man kan ha noe for kun oss damer. Man blir jo litt «besatt» til tider![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja denne prøvingen er altoppslukendeVet, tror mange av våre kjære hadde stangnert litt om de hadde sett og hørt om alt som blir diskutert her inne. Så er også veldig gla for at man kan ha noe for kun oss damer. Man blir jo litt «besatt» til tider![]()

Nå skal jeg vente til i hvert fall 9-10 dpo.Kjenner meg igjen i detJeg er så vanvittig svak! Testet selvfølglelg HELT blenda i dag 6 dpoNå skal jeg vente til i hvert fall 9-10 dpo.
Er også 6 dpo i dag
tenker å holde meg i skinnet til ihvertfall 8 dpo
Jeg hadde ikke det i går jeg hellerJeg har faktisk så langt ingen testetrang-håper det fortsetter![]()

Forrige mnd svei jeg av alle testene mine på veldig tidlige dpo dager, hadde en igjen, og DEN fikk en svak strek. Så måtte av gårde å bruke masse penger på apotek de påfølgende dagene. Prøver hardt å ikke gå i den fella igjenJeg hadde ikke det i går jeg heller![]()

sist gang var vi ikke prøvere..testet positivt ved forsinket mens.Ååneii så kjiptForrige mnd svei jeg av alle testene mine på veldig tidlige dpo dager, hadde en igjen, og DEN fikk en svak strek. Så måtte av gårde å bruke masse penger på apotek de påfølgende dagene. Prøver hardt å ikke gå i den fella igjen![]()

Noen som skal teste snart? Kjenner at det klør i fingrene![]()
Helt enig. Denne gangen er jeg veldig avslappet. Jeg er 7 DPO og ingen trang til testing.Jeg har faktisk så langt ingen testetrang-håper det fortsetter![]()
Når vi først er inne på å være litt koko og i overkant ivrig - er det noen som har kjent noen symptomer?
Jeg står på crinone denne gangen, og det er jo umulig å skille bivirkninger fra graviditetssymptomer![]()

Hah! Litt vondt i korsryggen, stikking, murring og litt press i magen og er kvalm på kveldene. Kan realistisk være alt mellom 4-11 dpo, men går ut fra 4 dpo. Man legger jo merke til "symptomer", selvom man vet det er for tidlig til å kjenne det og mest sannsynlig er ting man kjenner etter hver EL uten å tenke over det![]()

7 DPO i dag og hadde et kjempe temphopp etter den lille dippen i går og dagen før. Nå har jeg vært skeptisk til å stole på tempen min pga junior forstyrrer, men både i dag og i går fikk jeg målt etter flere timer sammenhengende søvn, og tempet ca til samme tid.
men hoppet var på en hel grad, er det vanlig?
Skal sies at jeg har litt sår hals, men 37.22 er ikke feber, så tror ikke det er det.