IKM uke 41

5!! Dpo.. Ser dere det jeg ser?? :eek:

Heeelt blenda test:hilarious: hvem hadde trodd :hilarious:
:facepalm:

Vedlegg

• IMG_20200929_092032.jpg
    IMG_20200929_092032.jpg
    9 KB · Visninger: 101
Jeg har faktisk så langt ingen testetrang-håper det fortsetter :wacky:

Jeg hadde ikke det i går jeg heller :hilarious:
Forrige mnd svei jeg av alle testene mine på veldig tidlige dpo dager, hadde en igjen, og DEN fikk en svak strek. Så måtte av gårde å bruke masse penger på apotek de påfølgende dagene. Prøver hardt å ikke gå i den fella igjen :hilarious:

Forrige mnd svei jeg av alle testene mine på veldig tidlige dpo dager, hadde en igjen, og DEN fikk en svak strek. Så måtte av gårde å bruke masse penger på apotek de påfølgende dagene. Prøver hardt å ikke gå i den fella igjen :hilarious:
Ååneii så kjipt :facepalm::facepalm::arghh:

Noen som skal teste snart? Kjenner at det klør i fingrene:joyful:

Jeg har begynt. 9dpo i dag, begynte i går. Blenda på babyplan, skygge på onestep (men bestilt fra Kina, så har ingen tro på at det er noe mer enn skygge).

Jeg har faktisk så langt ingen testetrang-håper det fortsetter :wacky:
Helt enig. Denne gangen er jeg veldig avslappet. Jeg er 7 DPO og ingen trang til testing.
Håper å vente til 13 DPO, første pp kom mens 12 DPO og det er søndag. Så tenker det er fint å gå forbi den dagen i alle fall

Jeg klarte ikke å vente og testet i går med kveldsurin (8dpo) , selvfølgelig blenda test. Hadde svake mensmurringer tidligere i dag, og disse får jeg alltid ca en uke før forventet mens. :(

Når vi først er inne på å være litt koko og i overkant ivrig - er det noen som har kjent noen symptomer?

Jeg står på crinone denne gangen, og det er jo umulig å skille bivirkninger fra graviditetssymptomer :wtf:

Når vi først er inne på å være litt koko og i overkant ivrig - er det noen som har kjent noen symptomer?

Jeg står på crinone denne gangen, og det er jo umulig å skille bivirkninger fra graviditetssymptomer :wtf:

Hah! Litt vondt i korsryggen, stikking, murring og litt press i magen og er kvalm på kveldene. Kan realistisk være alt mellom 4-11 dpo, men går ut fra 4 dpo. Man legger jo merke til "symptomer", selvom man vet det er for tidlig til å kjenne det og mest sannsynlig er ting man kjenner etter hver EL uten å tenke over det:rolleyes::hilarious:

Hah! Litt vondt i korsryggen, stikking, murring og litt press i magen og er kvalm på kveldene. Kan realistisk være alt mellom 4-11 dpo, men går ut fra 4 dpo. Man legger jo merke til "symptomer", selvom man vet det er for tidlig til å kjenne det og mest sannsynlig er ting man kjenner etter hver EL uten å tenke over det:rolleyes::hilarious:

"Vondt i tåa ja - må være gravid" :hilarious::hilarious:

Jeg aner jo ikke hvor jeg er, men tar utgangspunkt i 7 dpo. Testesmell og bruker opp babyplan testene jeg har igjen. Har fått skygger på strimlene tidligere og fått det nå også. Syns dårlig på bilder også :rolleyes: skal prøve å holde meg til 9 dpo før jeg tester mer:rolleyes:

Jeg veit jo det er for tidlig å teste, men gjør det likevel...:wacky:

Vedlegg

• Screenshot_20200929-150828_Gallery.jpg
    Screenshot_20200929-150828_Gallery.jpg
    17 KB · Visninger: 91
7 DPO i dag og hadde et kjempe temphopp etter den lille dippen i går og dagen før. Nå har jeg vært skeptisk til å stole på tempen min pga junior forstyrrer, men både i dag og i går fikk jeg målt etter flere timer sammenhengende søvn, og tempet ca til samme tid.

men hoppet var på en hel grad, er det vanlig?
Skal sies at jeg har litt sår hals, men 37.22 er ikke feber, så tror ikke det er det.

Har aldri hatt hopp på en hel grad, tror haøb grad er det største jeg har hatt, så kan dessverre ikke si noe om det. Men jeg har temp opp til 37.3 hver måned (målt under armen, så det er vel nesten småfebrilt). Men om du aldri har hatt så høy temp før kan det jo bety noe da :D krysser fingrene!

Her har jeg gitt opp håpet for måneden, bare 8 dpo :wtf:

Får alltid temp dipp på 7 eller 8 dpo, så når den kom som vanlig i dag så tenker jeg at det nok ikke har gått denne måneden heller! Neste måned blir den forhåpentligvis iui da :smiley-angelic001

Back
Topp