IKM uke 41

Ah, ja det kan nok ha sammenheng da ja. Men hører jo flere som har merket. Også tror jeg man lettere merker når man prøver?
Hmm, man kjenner jo oftere mer etter når man prøver. Jeg kjenner derimot neste alltid på høyre side, så tipper de gangebe jeg ikke kjenner er det på venstre.. o_O

Haha, ikke alltid så lett med de små. Min er veldig nysgjerrig på dette, så om jeg stirrer på papiret stirrer han også :hilarious:

Krysser fingrene for at dette blir gullegget for deg :happy:

Kanskje vi blir i samme termingruppe igjen :happy:
Høres veldig kjent ut:hilarious:

Håper det blir junitermin på oss begge! :happy:

Hmm, man kjenner jo oftere mer etter når man prøver. Jeg kjenner derimot neste alltid på høyre side, så tipper de gangebe jeg ikke kjenner er det på venstre.. o_O
Artig at du kan kjenne det i blant. Hvordan kjennes det ut?

Så jeg hadde tenkt å ikke tenke så mye på prøvinga før ikm eller positv test denne PP. Men mannen serverte meg kaffe, før han tar den tilbake og sier "eller du kan vel ikke drikke kaffe nå:p". Ser ut som det blir fult fokus fra hans side :hilarious:

Artig at du kan kjenne det i blant. Hvordan kjennes det ut?
Hm, vet ikke hvordan jeg skal forklare, men kjenner det i siden der eggstokkene er og det kjennes ut som stikkinger-ish. Kan vare i alt fra et par timer til en halv dag, en sjelden gang flere dager.

Vedlegg

• 20200919_130638.jpg
    20200919_130638.jpg
    27,7 KB · Visninger: 95
Du hadde vel rett, den ble positiv senere på kvelden :)
Den testen er positiv ja :-) måtte snu telefonen for å lese det av riktig. Ingen El ennå her. Ifølge Premom er det om 3 dager, men tror det er et par dager til før jeg har positiv test :-)

Jeg har aldri kjent selve eggløsningen, men har merket endring i utflod - og veldig artig at jeg merker det før utslag på testen :happy:
Dette har jeg imidlertid ikke tenkt på før vi begynte å prøve i sommer.

det blir spennende å se når du får blinkende og i hvor mange dager

Jeg har egentlig mest merket EL på diverse symptomer jeg har dagen (og dagen før/etter), ikke sånn dirkete at nå har jeg eggløsning :happy: men har hatt vondt i ene siden, som kan ha vært eggløsning.

fikk forresten tom sirkel på test i dag og, så prøver igjen i morgen :happy::p hvordan går det med eggløsnings testing hos deg?:D

Jeg har egentlig mest merket EL på diverse symptomer jeg har dagen (og dagen før/etter), ikke sånn dirkete at nå har jeg eggløsning :happy: men har hatt vondt i ene siden, som kan ha vært eggløsning.

fikk forresten tom sirkel på test i dag og, så prøver igjen i morgen :happy::p hvordan går det med eggløsnings testing hos deg?:D
Spennende - håper det blinker snart til deg :happy:

Jeg er på dag to med blinkende, men synes linjen som jeg tror er for LH blir sterkere og i dag og i går oppdaget jeg kle El-slim. Så jeg håper. Temping funker dårlig med lille, grafen går opp og ned, men litt mer stabil siste dager :hilarious:

Håper på fast smiley i morgen eller tirsdag :smiley-angelic001

Spennende - håper det blinker snart til deg :happy:

Jeg er på dag to med blinkende, men synes linjen som jeg tror er for LH blir sterkere og i dag og i går oppdaget jeg kle El-slim. Så jeg håper. Temping funker dårlig med lille, grafen går opp og ned, men litt mer stabil siste dager :hilarious:

Håper på fast smiley i morgen eller tirsdag :smiley-angelic001

Så spennende at du har blinkende smiley :D Håper du får fast ja!! Og håper jeg får blinkene i morgen eller snart. Orker ikke en syklus til på 40 dager :hilarious::wtf:

ja jeg og har to streker på de blå strekene i testen men den ene er så klart sikkert for svak enda :happy:

Så spennende at du har blinkende smiley :D Håper du får fast ja!! Og håper jeg får blinkene i morgen eller snart. Orker ikke en syklus til på 40 dager :hilarious::wtf:

ja jeg og har to streker på de blå strekene i testen men den ene er så klart sikkert for svak enda :happy:
Håper det blir kortere for deg nå :happy:

Jeg håper egget mitt faktisk slipper nå, og ikke må prøve igjen sist.

her er utviklingen på mine, dag 11 og 12 hadde blinkende. Man skal egentlig ikke lese de av manuelt, men noe gøy må man ha :hilarious: så disclaimer: dette er ikke vitenskap :hilarious:

Sist innlegg blir rot, slik er testene mine nå. 38F44BF6-A5B4-4A61-9FD3-7E06E8DE22A6.jpeg 62CBDD3F-D768-45E0-B517-3BDF4E73943A.jpeg C8883D12-BEB0-4E8C-BB9D-420CB8656C4B.jpeg FA1E72DD-C1E8-4FEC-9B6C-C9D865F13244.jpeg

Noen her som bruker babyplan sine el-tester? Syns teststreken er så tynn i forhold til kontrollstreken.

Noen her som bruker babyplan sine el-tester? Syns teststreken er så tynn i forhold til kontrollstreken.
Ja, jeg bruker babyplan testene. Syns ikke streken er noe tynnere. Kan det være en dårlig batch med tester?? :-/

Vedlegg

• Screenshot_20200920_211617_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200920_211617_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    21,8 KB · Visninger: 79
Ja, jeg bruker babyplan testene. Syns ikke streken er noe tynnere. Kan det være en dårlig batch med tester?? :-/
Hmm.. jeg har sendt de mail..

Sånn ser noen av mine ut.. en syltynn fargesterk strek og så ser det nesten ut som fargen fader ut.. vanskelig å se her da, med så dårlig kvalitet på bildene:sour:

Vedlegg

• 20200919_132534.jpg
    20200919_132534.jpg
    17,5 KB · Visninger: 88
Back
Topp