IKM uke 41

Her er plassen for å dele TMI :hilarious:

var det som El-slim konsistens? Det sies jo (tror ikke det er forskningsbasert, men hva vet jeg) at man er ekstra fruktbar når man har litt blod i El-slimet.. Håper det er det som skjer til deg :smiley-angelic001

Ja var innom den tanken selv.. Må studere litt nærmere neste dobesøk. Hadde med en liten på badet og gubben kom brasende inn etter nattevakt så rakk ikke studere så mye men det trakk hvertfall ikke inn i papiret:hilarious:
Håper håper:smiley-angelic001

Jeg gjorde også det forrige pp, men da klarte ikke egget å slippe før mye senere.

i dag fikk jeg blinkende smiley :happy: Da er det håp om at El ikke kommer til altfor håpløs tid :smiley-angelic001 spent på hvor mange dager med blinkende smiley jeg får

Ganske sikkee på at egget slapp hos meg sist, for hadde heftige el-smerter og mensen kom 12 dager senere :rolleyes:

Jeg tester med cb på morningen og så billigtester ut over dagen..:p

CD12
Tolker dere dette som positiv ELtest? Er litt usikker.
Hva tenker dere??

Vedlegg

• 20200919_093803.jpg
    20200919_093803.jpg
    9 KB · Visninger: 104
CD11 her, og tom sirkel på cb. Tester dere morgen og kveld? Egentlig håper jeg det ikke blir positivt før om noen dager, da jeg er pottetett nå og må ut og fly :nailbiting:
Jeg tester bare en gang om dagen... må også si det er første pp jeg bruker el test, så har veeeldig lite erfaring med det :P

Flytter over hit jeg siden eggløsning ikke har kommet enda. Jeg har fått en fryktelig ustabil syklus etter MA i juni.

Fjellfrøken - 25 år - PP3 (etter MA) - B1 - EL 25/9 - IKM 9/10

Egentlig veldig usikker på EL og IKM, men hvis syklusen fortsetter å være like lang som de to siste er vel EL og ikm ca slik...

Last edited:
Ganske sikkee på at egget slapp hos meg sist, for hadde heftige el-smerter og mensen kom 12 dager senere :rolleyes:

Jeg tester med cb på morningen og så billigtester ut over dagen..:p
Da skal du nok være dekket.

Jeg har to barn og har aldri merket El :shy:

Ja var innom den tanken selv.. Må studere litt nærmere neste dobesøk. Hadde med en liten på badet og gubben kom brasende inn etter nattevakt så rakk ikke studere så mye men det trakk hvertfall ikke inn i papiret:hilarious:
Håper håper:smiley-angelic001
Haha, ikke alltid så lett med de små. Min er veldig nysgjerrig på dette, så om jeg stirrer på papiret stirrer han også :hilarious:

Krysser fingrene for at dette blir gullegget for deg :happy:

Kanskje vi blir i samme termingruppe igjen :happy:

CD 8 i dag, og prøvde CB dobbel hormon test for første gang i dag. Aldri prøvd eggløsningstester før. Men fikk tom sirkel, så får prøve igjen i morgen å håpe at ikke syklusen er like lang og rotete som sist :hilarious::shy:

CD 8 i dag, og prøvde CB dobbel hormon test for første gang i dag. Aldri prøvd eggløsningstester før. Men fikk tom sirkel, så får prøve igjen i morgen å håpe at ikke syklusen er like lang og rotete som sist :hilarious::shy:
Første gang vil alltid være tom sirkel med mindre den oppdager LH-er høyt.
Håper denne blir god indikator for deg, og ingen lure- syklus :hilarious:

jeg fikk blinkende første gang i dag på syklusdag 11, så to dager med blankt først.

Første gang vil alltid være tom sirkel med mindre den oppdager LH-er høyt.
Håper denne blir god indikator for deg, og ingen lure- syklus :hilarious:

jeg fikk blinkende første gang i dag på syklusdag 11, så to dager med blankt først.

Å det visste jeg ikke, så det kan bli blinkende i morgen feks ? :happy: Hvis ikke det er for tidlig så klart.
Jeg håper så mye at syklusen nå er bedre enn sist. TMI men merket at mensen var mer tilbake til normal mengde og antall dager denne gangen i forhold til sist. Håper det er et godt tegn på at kroppen holder på å komme seg etter MAen:happy:

Å det visste jeg ikke, så det kan bli blinkende i morgen feks ? :happy: Hvis ikke det er for tidlig så klart.
Jeg håper så mye at syklusen nå er bedre enn sist. TMI men merket at mensen var mer tilbake til normal mengde og antall dager denne gangen i forhold til sist. Håper det er et godt tegn på at kroppen holder på å komme seg etter MAen:happy:
Ja, den kan gå til blinkende i morgen. Det blinkende betyr at den har merket økning i østrogen. Men mengden østrogen varierer fra dame til dame. Første dag vil den derfor registrere hva som er «normen» for deg og bruker de verdiene for å se om det er stigning i østrogen. så den vil aldri starte på blinkende. Men kan starte på fast om den merker lh-nivået er høyt.

østrogen øker før lh-stigning. Rundt tiden med østrogen får man mer utflod. TMI begge gangene jeg har hatt blinkende har jeg sagt dagen før at jeg tror det blinker i morgen for nå kjenner jeg mer utflod.

Så bra! Det lover godt! Dette må bare bli syklusen gullegget fester seg :happy:

Og, de sier man ikke kan lese ut fra testpinnene om man får El snart, men jeg har faktisk følt at jeg har gjort det.

I dag er jeg kjempefertil! EL testene er kjempepositive og eggehvite slim herjer på. Murrer i eggstokkene.... Også er gubben borte! Forbanna gjøk :')

Må se an - ser ut som EL kommer litt for tidlig ift det jeg beregna, så vipper mot at jeg KANSKJE må bytte IKM-gruppe :p

Da skal du nok være dekket.

Jeg har to barn og har aldri merket El :shy:
Jeg kjenner det ikke hver gang, men inni mellom kjenner jeg det skikkelig godt. Da jeg ble gravid med nr 2 hadde jeg ganske heftige smerter husker jeg. Senere ble det oppdaget en cyste i livmoren og, så kan kanskje ha sammenheng med den... o_O

Økende strimler, så tror EL vil finne sted en av de neste dagene :blob3 Passende her man sitter i karantene etter at en nærkontakt har testet positivt.. Mye overskudd :laughing002

Blenda tester og ingen el på vei, dag 13 i dag. Tror kroppen ble litt sint etter hsg, for etter det har kroppen skrudd av alle tegn på el :rolleyes:

Hadde el slim i to dager (cd 6 og 7) rett etter mens denne måneden? Noen som har hatt det før? :confused:Vet at jeg ikke har hatt el enda

Beklager TMI våknet til rosa slim på papiret og litt murring i magen... hadde litt murring og stikking i eggstokkene i går noe som pleier å være tegn på enten eggløsning eller mens nærmer seg her. Men aldri hatt rosa slim annet enn før mens.. ikke tulle nå kroppen min:shifty::wtf:

Jeg har også hatt litt rosa/brun utflod nå.. Håper virkelig ikke det er syklus som tuller :arghh:

Ja, den kan gå til blinkende i morgen. Det blinkende betyr at den har merket økning i østrogen. Men mengden østrogen varierer fra dame til dame. Første dag vil den derfor registrere hva som er «normen» for deg og bruker de verdiene for å se om det er stigning i østrogen. så den vil aldri starte på blinkende. Men kan starte på fast om den merker lh-nivået er høyt.

østrogen øker før lh-stigning. Rundt tiden med østrogen får man mer utflod. TMI begge gangene jeg har hatt blinkende har jeg sagt dagen før at jeg tror det blinker i morgen for nå kjenner jeg mer utflod.

Så bra! Det lover godt! Dette må bare bli syklusen gullegget fester seg :happy:

Og, de sier man ikke kan lese ut fra testpinnene om man får El snart, men jeg har faktisk følt at jeg har gjort det.

åja skjønner! :happy: Tusen takk, det var nyttig! Blir spennende å se i dagene fremover da! :D

Så gøy! Jeg har også merket EL før så blir gøy å se om det stemmer på testen etterhvert med de symptomene jeg får.

Jaa det hadde vært så herlig! :happy:

Jeg kjenner det ikke hver gang, men inni mellom kjenner jeg det skikkelig godt. Da jeg ble gravid med nr 2 hadde jeg ganske heftige smerter husker jeg. Senere ble det oppdaget en cyste i livmoren og, så kan kanskje ha sammenheng med den... o_O
Ah, ja det kan nok ha sammenheng da ja. Men hører jo flere som har merket. Også tror jeg man lettere merker når man prøver?

åja skjønner! :happy: Tusen takk, det var nyttig! Blir spennende å se i dagene fremover da! :D

Så gøy! Jeg har også merket EL før så blir gøy å se om det stemmer på testen etterhvert med de symptomene jeg får.

Jaa det hadde vært så herlig! :happy:
Jeg har aldri kjent selve eggløsningen, men har merket endring i utflod - og veldig artig at jeg merker det før utslag på testen :happy:
Dette har jeg imidlertid ikke tenkt på før vi begynte å prøve i sommer.

det blir spennende å se når du får blinkende og i hvor mange dager

Back
Topp