IKM uke 41

Woopwoop, dag 9 i dag. Forventer el rundt dag 14-15. Har troa på denne pp’en! Nå må det gå!

Vedlegg

• ADD0A7F1-05F1-4598-B76F-542C1745EE1C.jpeg
    ADD0A7F1-05F1-4598-B76F-542C1745EE1C.jpeg
    24,6 KB · Visninger: 113
CD10 ingen øking i LH fremdeles... (forventer EL tidligst på mandag egentlig, så det er ingen overraskelse) Lurer på om jeg skal helst prøve å teste med morgenurin fra helgen av (har testet kl 19 i går og i dag), drikker så mye te på ettermiddagen for å holde meg våken på jobb... umulig å holde seg i flere timer før man tester

HSG, er det forkortelse for sjekk av evt tette eggledere med kontrastvæske?

Ja, det stemmer. Røngten og kontrastvæske :happy:

Jeg tok HSG/HSU før min forrige graviditet. Kan ikke akkurat si det var behagelig, men som du sier - det går fort over! Lykke til! :happy:

Takk! Gikk heldigvis veldig greit, var super nervøs før undersøkelsen. Var skikkelig vondt mens det sto på, men var over på 2 min og alt så veldig fint ut. Så nå begynte vi sengehoppingen i går og venter på el:p

Legen sa også at der var større sjanse for graviditet etter hsg, og spesielt med den type kontrastvæske de bruker (oljebasert over vannbasert). :smiley-angelic001

Cd 10 og fortsatt tom sirkel på cb digital. Betyr jo egentlig ikke så mye, men begynte å tenke tenke om kanskje det blir veldig sen El denne gang også. Litt krisemaksimering på morgenen tydeligvis :hilarious:

Får håpe på blinkende om en dag eller to

Cd 10 og fortsatt tom sirkel på cb digital. Betyr jo egentlig ikke så mye, men begynte å tenke tenke om kanskje det blir veldig sen El denne gang også. Litt krisemaksimering på morgenen tydeligvis :hilarious:

Får håpe på blinkende om en dag eller to

Spørs hva du legger i veldig sen :P
Testene mine er svake osv (ikke nær positiv), men pleier jo ikke ha EL før sånn CD 17-18 uansett. (3-4 dager)

Spørs hva du legger i veldig sen :p
Testene mine er svake osv (ikke nær positiv), men pleier jo ikke ha EL før sånn CD 17-18 uansett. (3-4 dager)
Hehe, jeg vet egentlig ikke :hilarious:

jeg tok ut Spiral cd5 (eller fire) i juli. Da fikk jeg El på dag 16 tror jeg (fast smiley cd15). Blinkende fra dag 10.
Forrige syklus gikk jeg fra blank til fast smiley på cd 10, med da antatt El cd11. Men det vet jeg kroppen ikke fikk til, for mens kom ikke før cd35.

så jeg tror spiral og amming gjør at kroppen tuller mye nå.
Så jeg skal prøve ikke å stresse så mye med EL, og heller legge inn aksjer helt til mens eller positiv test.

men jeg er en kontrollfreak, så vanskelig å la være :hilarious:

Hehe, jeg vet egentlig ikke :hilarious:

jeg tok ut Spiral cd5 (eller fire) i juli. Da fikk jeg El på dag 16 tror jeg (fast smiley cd15). Blinkende fra dag 10.
Forrige syklus gikk jeg fra blank til fast smiley på cd 10, med da antatt El cd11. Men det vet jeg kroppen ikke fikk til, for mens kom ikke før cd35.

så jeg tror spiral og amming gjør at kroppen tuller mye nå.
Så jeg skal prøve ikke å stresse så mye med EL, og heller legge inn aksjer helt til mens eller positiv test.

men jeg er en kontrollfreak, så vanskelig å la være :hilarious:

Er veldig kjekt med full kontroll over syklusen :P Men ikke alltid det lar seg gjøre da. :P får håpe EL kommer snart :)

Er veldig kjekt med full kontroll over syklusen :p Men ikke alltid det lar seg gjøre da. :p får håpe EL kommer snart :)
Hehe, nei noen ganger lurer kroppen deg likevel. Jeg bommet jo på El forrige gang siden den likevel ikke kom da jeg trodde :yuck:

Prøvde meg på cb med dobbelhormon indikator i dag, men glemte den bort under morgenstellet med barn. Satte pinnen inn igjen og da kom det sirkel, så tipper jeg er på lav nå... Spent på når el kommer denne pp, for forrige pp gikk jeg fra lav til maks fra en dag til en annen.

Prøvde meg på cb med dobbelhormon indikator i dag, men glemte den bort under morgenstellet med barn. Satte pinnen inn igjen og da kom det sirkel, så tipper jeg er på lav nå... Spent på når el kommer denne pp, for forrige pp gikk jeg fra lav til maks fra en dag til en annen.
Jeg gjorde også det forrige pp, men da klarte ikke egget å slippe før mye senere.

i dag fikk jeg blinkende smiley :happy: Da er det håp om at El ikke kommer til altfor håpløs tid :smiley-angelic001 spent på hvor mange dager med blinkende smiley jeg får

Beklager TMI våknet til rosa slim på papiret og litt murring i magen... hadde litt murring og stikking i eggstokkene i går noe som pleier å være tegn på enten eggløsning eller mens nærmer seg her. Men aldri hatt rosa slim annet enn før mens.. ikke tulle nå kroppen min:shifty::wtf:

CD11 her, og tom sirkel på cb. Tester dere morgen og kveld? Egentlig håper jeg det ikke blir positivt før om noen dager, da jeg er pottetett nå og må ut og fly :nailbiting:

Beklager TMI våknet til rosa slim på papiret og litt murring i magen... hadde litt murring og stikking i eggstokkene i går noe som pleier å være tegn på enten eggløsning eller mens nærmer seg her. Men aldri hatt rosa slim annet enn før mens.. ikke tulle nå kroppen min:shifty::wtf:
Her er plassen for å dele TMI :hilarious:

var det som El-slim konsistens? Det sies jo (tror ikke det er forskningsbasert, men hva vet jeg) at man er ekstra fruktbar når man har litt blod i El-slimet.. Håper det er det som skjer til deg :smiley-angelic001

CD11 her, og tom sirkel på cb. Tester dere morgen og kveld? Egentlig håper jeg det ikke blir positivt før om noen dager, da jeg er pottetett nå og må ut og fly :nailbiting:
Jeg tester kun morgen.

det står på CB (i alle fall den med dobbel hormon) at man bare skal teste om morgenen, men når man får blinkende så kan man begynne med to om dagen om man vil, men med mindre du har kort lh-topp skal det ikke være nødvendig.

Håper den lar vente litt på seg så du rekker å bli frisk :happy:

Jeg tester kun morgen.

det står på CB (i alle fall den med dobbel hormon) at man bare skal teste om morgenen, men når man får blinkende så kan man begynne med to om dagen om man vil, men med mindre du har kort lh-topp skal det ikke være nødvendig.

Håper den lar vente litt på seg så du rekker å bli frisk :happy:

Jeg har bare den rosa, ikke den blinkende, men kanskje den hadde vært fin for å sjekke når det nærmer seg :happy:

Jeg har bare den rosa, ikke den blinkende, men kanskje den hadde vært fin for å sjekke når det nærmer seg :happy:
Åja, da blir det vel plutselig fast.

Jeg har likt den med dobbel, føler jeg får forberedt meg litt :hilarious: men sist gikk den fra sirkel til fast, men den syklusen var tullete uansett :hilarious:

Åja, da blir det vel plutselig fast.

Jeg har likt den med dobbel, føler jeg får forberedt meg litt :hilarious: men sist gikk den fra sirkel til fast, men den syklusen var tullete uansett :hilarious:

Ja, ser den :happy: jeg opplevde sist at den bare forble blinkende i dagesvis, gikk så tom for testpinner. Kjøpte da den rosa, og da var den smilende med en gang :hilarious: så ble så usikker på om den ville slått ut før på den rosa eller ikke.. Men ble jo gravid, så den funket jo sånn sett :joyful:

Back
Topp