Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har noen opprettet innlegg i juni gruppa - dit skal alle vi flytte inn![]()

Jaaa!!vi måååå det![]()
HSG, er det forkortelse for sjekk av evt tette eggledere med kontrastvæske?

Jeg tok HSG/HSU før min forrige graviditet. Kan ikke akkurat si det var behagelig, men som du sier - det går fort over! Lykke til!![]()

Cd 10 og fortsatt tom sirkel på cb digital. Betyr jo egentlig ikke så mye, men begynte å tenke tenke om kanskje det blir veldig sen El denne gang også. Litt krisemaksimering på morgenen tydeligvis
Får håpe på blinkende om en dag eller to
Hehe, jeg vet egentlig ikkeSpørs hva du legger i veldig sen
Testene mine er svake osv (ikke nær positiv), men pleier jo ikke ha EL før sånn CD 17-18 uansett. (3-4 dager)

Hehe, jeg vet egentlig ikke
jeg tok ut Spiral cd5 (eller fire) i juli. Da fikk jeg El på dag 16 tror jeg (fast smiley cd15). Blinkende fra dag 10.
Forrige syklus gikk jeg fra blank til fast smiley på cd 10, med da antatt El cd11. Men det vet jeg kroppen ikke fikk til, for mens kom ikke før cd35.
så jeg tror spiral og amming gjør at kroppen tuller mye nå.
Så jeg skal prøve ikke å stresse så mye med EL, og heller legge inn aksjer helt til mens eller positiv test.
men jeg er en kontrollfreak, så vanskelig å la være![]()
Hehe, nei noen ganger lurer kroppen deg likevel. Jeg bommet jo på El forrige gang siden den likevel ikke kom da jeg troddeEr veldig kjekt med full kontroll over syklusenMen ikke alltid det lar seg gjøre da.
får håpe EL kommer snart
![]()

Jeg gjorde også det forrige pp, men da klarte ikke egget å slippe før mye senere.Prøvde meg på cb med dobbelhormon indikator i dag, men glemte den bort under morgenstellet med barn. Satte pinnen inn igjen og da kom det sirkel, så tipper jeg er på lav nå... Spent på når el kommer denne pp, for forrige pp gikk jeg fra lav til maks fra en dag til en annen.
Da er det håp om at El ikke kommer til altfor håpløs tid
spent på hvor mange dager med blinkende smiley jeg får

Her er plassen for å dele TMIBeklager TMI våknet til rosa slim på papiret og litt murring i magen... hadde litt murring og stikking i eggstokkene i går noe som pleier å være tegn på enten eggløsning eller mens nærmer seg her. Men aldri hatt rosa slim annet enn før mens.. ikke tulle nå kroppen min![]()

Jeg tester kun morgen.CD11 her, og tom sirkel på cb. Tester dere morgen og kveld? Egentlig håper jeg det ikke blir positivt før om noen dager, da jeg er pottetett nå og må ut og fly![]()

Jeg tester kun morgen.
det står på CB (i alle fall den med dobbel hormon) at man bare skal teste om morgenen, men når man får blinkende så kan man begynne med to om dagen om man vil, men med mindre du har kort lh-topp skal det ikke være nødvendig.
Håper den lar vente litt på seg så du rekker å bli frisk![]()

Åja, da blir det vel plutselig fast.Jeg har bare den rosa, ikke den blinkende, men kanskje den hadde vært fin for å sjekke når det nærmer seg![]()
men sist gikk den fra sirkel til fast, men den syklusen var tullete uansett 
Åja, da blir det vel plutselig fast.
Jeg har likt den med dobbel, føler jeg får forberedt meg littmen sist gikk den fra sirkel til fast, men den syklusen var tullete uansett
![]()
jeg opplevde sist at den bare forble blinkende i dagesvis, gikk så tom for testpinner. Kjøpte da den rosa, og da var den smilende med en gang
så ble så usikker på om den ville slått ut før på den rosa eller ikke.. Men ble jo gravid, så den funket jo sånn sett