Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi prøver oss på conceive plus vi ogsåSkal noen av dere prøve noe nytt denne gang? Jeg har aldri brukt så lang tid på å bli gravid som nå, så nå skal jeg prøve å øke sjansene ekstra denne måneden.
Jeg skal prøve conceive plus, temping og kanskje også grapefruktjuice. Jeg Burde startet tidligere med grapefrukt, men har ikke rukket meg på butikk for å kjøpe det enda.
Hva slags tull? Jeg har tempet noen dager, men ser det svinger veldig. Men jeg har en toåring som våkner, så tror ikke det blir konsekvent nok.Vi prøver oss på conceive plus vi ogsåtempet forrige pp med nyinnkjøpt basaltermometer fra make sure, men opplevde en del tull med det.. men orker ikke våkne til temping, så da blir det bare el-tester denne pp
![]()
Hva slags tull? Jeg har tempet noen dager, men ser det svinger veldig. Men jeg har en toåring som våkner, så tror ikke det blir konsekvent nok.
når har jeg satt på alarm til 02:30. Som regel har han ikke våknet enda da, så da skal jeg ha uforstyrret søvn og fata tidspunkt. Samtidig føler jeg det kanskje er litt over-kill. Så er ikke sikkert jeg holder ut med det
Ah skjønnerMed termometeteret altså.. det vil ikke skru seg på, og så plutselig er det bare en "T" i vinduet osv. Skjedde flere av gangene. Jeg er så B-menneske også, så temping passer nok ikke helt for megtempet i munn og det ble store svingninger, orker hvertfall ikke å tempe nedentil
![]()

selv om jeg er a-menneske 

Har aldri prøvd EL-tester her. Erfaringer?? (Noe som er billig men som virker?)
Jeg liker clearblue med dobbelt hormonindikator. Men den er dyr. Kjøper du på billige-tester.no så sparer du en del.Har aldri prøvd EL-tester her. Erfaringer?? (Noe som er billig men som virker?)
Har aldri prøvd EL-tester her. Erfaringer?? (Noe som er billig men som virker?)
selv om jeg har ikm på siste dagen og kommer til å bli sprø av og vente når det popper opp bilder av tester her inne
Jeg liker clearblue med dobbelt hormonindikator. Men den er dyr. Kjøper du på billige-tester.no så sparer du en del.
Sist startet jeg på CD7, men det var jo fordi syklusen før var på 27 dager.. men vel det var jo ikke den siste syklusen nåJeg har bestilt denne! Gleder meg til å prøve denne gangenhvilken dag starter du å teste med den?