IKM uke 41

CJ21 - 29 år - PP3 (etter MA) - B2 - EL 25/9 (usikker) - IKM 10/10

Blir med her :happy: Hadde veldig lang syklus, så litt usikker på EL, men håper kroppen er litt mer i orden denne gangen:happy:

Skal noen av dere prøve noe nytt denne gang? Jeg har aldri brukt så lang tid på å bli gravid som nå, så nå skal jeg prøve å øke sjansene ekstra denne måneden.

Jeg skal prøve conceive plus, temping og kanskje også grapefruktjuice. Jeg Burde startet tidligere med grapefrukt, men har ikke rukket meg på butikk for å kjøpe det enda.
Vi prøver oss på conceive plus vi også :) tempet forrige pp med nyinnkjøpt basaltermometer fra make sure, men opplevde en del tull med det.. men orker ikke våkne til temping, så da blir det bare el-tester denne pp:)

Vi prøver oss på conceive plus vi også :) tempet forrige pp med nyinnkjøpt basaltermometer fra make sure, men opplevde en del tull med det.. men orker ikke våkne til temping, så da blir det bare el-tester denne pp:)
Hva slags tull? Jeg har tempet noen dager, men ser det svinger veldig. Men jeg har en toåring som våkner, så tror ikke det blir konsekvent nok.

når har jeg satt på alarm til 02:30. Som regel har han ikke våknet enda da, så da skal jeg ha uforstyrret søvn og fata tidspunkt. Samtidig føler jeg det kanskje er litt over-kill. Så er ikke sikkert jeg holder ut med det

Marengsviss - 30 - PP2 - B1 - EL 23.09 - IKM 07.10

Nettopp ferdig med PP1 som ble lang, med sen EL og kort lutealfase, håper denne PP blir mer stabil. Fortsetter med monitor fra forrige periode, har i tillegg bestilt strimmeltester slik at jeg kan teste morgen og ettermiddag :rolleyes:

Hva slags tull? Jeg har tempet noen dager, men ser det svinger veldig. Men jeg har en toåring som våkner, så tror ikke det blir konsekvent nok.

når har jeg satt på alarm til 02:30. Som regel har han ikke våknet enda da, så da skal jeg ha uforstyrret søvn og fata tidspunkt. Samtidig føler jeg det kanskje er litt over-kill. Så er ikke sikkert jeg holder ut med det

Med termometeteret altså.. det vil ikke skru seg på, og så plutselig er det bare en "T" i vinduet osv. Skjedde flere av gangene. Jeg er så B-menneske også, så temping passer nok ikke helt for meg :rolleyes: tempet i munn og det ble store svingninger, orker hvertfall ikke å tempe nedentil :p

Med termometeteret altså.. det vil ikke skru seg på, og så plutselig er det bare en "T" i vinduet osv. Skjedde flere av gangene. Jeg er så B-menneske også, så temping passer nok ikke helt for meg :rolleyes: tempet i munn og det ble store svingninger, orker hvertfall ikke å tempe nedentil :p
Ah skjønner :hilarious:
Her har allerede tempen variert med en hel grad. Tror nok ikke søvnmønsteret med min lille er godt nok for temping :hilarious: selv om jeg er a-menneske :shy:

God søndag:chicken:

Her var planen å ta den aller siste kuren med Letrozol, men ombestemte meg. Har gått på det siden april.. så nå skal kroppen få en pause. Blir spennende å se når EL dukker opp denne gang :bag:
EL testene ligger klare i skapet, begynner å teste på CD 13 ca.

Har aldri prøvd EL-tester her. Erfaringer?? (Noe som er billig men som virker?)

Make sure sine er billige og har godt fargestoff. De gir tydelige resultat på EL og G tester, er min erfaring. De får man i 10pkn på meny for 119kr. :)

Har aldri prøvd EL-tester her. Erfaringer?? (Noe som er billig men som virker?)

Bestill fra billige-tester.no, da får du dem relativt raskt og billig. Evt kan det bestilles billig fra eBay - de funker, men noen av dem kan ha lavere sensitivitet og ikke bli helt positive f.eks. Jeg har bestilt begge deler atm :p håper de kommer ila de neste dagene.

Jeg vil gjerne henge med dere:happy: selv om jeg har ikm på siste dagen og kommer til å bli sprø av og vente når det popper opp bilder av tester her inne:hilarious:

Mammatiltogutter987 - 31 - PP2- B4- EL 27.09 - IKM 11.10

Jeg har to bestillinger jeg venter på fra billige-tester. Men de er så trege nå. Normalt leverer de så raskt .

på onsdag eller torsdag begynner El-testing. Spent på når El kommer denne syklusen

Jeg har bestilt denne! Gleder meg til å prøve denne gangen :D hvilken dag starter du å teste med den?
Sist startet jeg på CD7, men det var jo fordi syklusen før var på 27 dager.. men vel det var jo ikke den siste syklusen nå :hilarious:

Jeg tenker å starte på CD8 eller 9. Håper jeg treffer på El denne gangen.

ble det til at du skal tempe?

Jeg har startet. Mindre prakk en jeg trodde, men usikker på om jeg får gode kok mål, lille våkner fortsatt på natta så blir litt ujevnt.

Takk for tips! Til slutt har jeg kjøpt meg noen ELtester fra billige tester, men mulig jeg går en tur innom Meny hvis ikke de har kommet til helgen. Spent. :eek:

Back
Topp