IKM uke 40

For min del hadde det vært greit hvis det var slik som dette:
Murringer: gravid
Ikke murringer: ikke gravid :p
Mine murringer gjør at jeg går med innlegg da jeg ikke har helt kontroll på syklusen denne gangen (pleier å ha el cd13, ikke overbevist om at el har vært og er på cd28 idag), jeg føler at tr skal komme :wacky:
Håper det går bra med deg oppi alt :Heartred
Synes det er så rart , har el på CD 17 og jeg har hatt det etter begge MA så her stabiliserer det seg relativt fort . Men ja skulle hvert litt sånn murring er gravid og ikke murring gravid … det murrer så får late som jeg er preggis noen dager . :Heartred

Gjett hvem som gikk på en testesmell i ettermiddag :hello2 blenda selvfølgelig:hilarious: Skulle sjekke om jeg hadde nok tester og når jeg kom til 19 strimler så tenkte jeg hvorfor ikke svi av en nå. Da skal jeg klare å holde meg til fredag 9 dpo nå:hilarious:
Fikk 15 tester i posten idag haha tenkte at denne runden skal jeg ikke være test tøs . :laughing025Fikk 15 strimler og to digitale CB:bag: måtte inn å sjekke om jeg virkelig hadde bestillt 15 og at det ikke var EL tester jeg skulle ha , men skjønte jo at det var det ikke . Bestillte jo 100stk før sommern haha… er DPO3 så testing er håpløst uansett enda …

Tror første testen min ryker i morgen kveld jeg, folkens. Måtte kjempe mot for å unngå testing idag, men det er jo altfor tidlig 7 dpo. For så vidt alt for tidlig i morgen og, men da er jeg liksom i gang :shy:

Når begynner dere? Og hva er tidligste dere har fått positiv test tidligere? 10 dpo er tidligste her, men tipper jeg hadde fått positiv om jeg hadde testa 9 dpo også.
Tidligste er vel 11DPO her , er 3DPO idag så 100 år til testing :nailbiting:

Fikk 15 tester i posten idag haha tenkte at denne runden skal jeg ikke være test tøs . :laughing025Fikk 15 strimler og to digitale CB:bag: måtte inn å sjekke om jeg virkelig hadde bestillt 15 og at det ikke var EL tester jeg skulle ha , men skjønte jo at det var det ikke . Bestillte jo 100stk før sommern haha… er DPO3 så testing er håpløst uansett enda …
Haha! Godt å være forberedt da :hilarious: Jeg har nå 18 strimler og 2 digitale. Vi har noen spennende dager i vente!

Haha! Godt å være forberedt da :hilarious: Jeg har nå 18 strimler og 2 digitale. Vi har noen spennende dager i vente!
Ja det er spennende dager , også blir man super skuffa om de er blenda . Snart ser vi skygger og streker overalt haha

Ja det er spennende dager , også blir man super skuffa om de er blenda . Snart ser vi skygger og streker overalt haha
Ja, det er noe med det. Jeg er faktisk flink til å droppe tyding, enten er det strek eller ikke. Kunne sikkert sett streker på alt av tester bare man legger godviljen til :bag: Vet jo hvor man skal lete etter den

Har også 11 tidlig strimler og 3 digitale i hus. Så nå har jeg overtalt meg selv til at det sikkert er lurt å ta en 8 dpo - for å forsikre meg om at den faktisk er heeelt blenda etter MA :laughing002

Ja, det er noe med det. Jeg er faktisk flink til å droppe tyding, enten er det strek eller ikke. Kunne sikkert sett streker på alt av tester bare man legger godviljen til :bag: Vet jo hvor man skal lete etter den
Ja det er sant

Har også 11 tidlig strimler og 3 digitale i hus. Så nå har jeg overtalt meg selv til at det sikkert er lurt å ta en 8 dpo - for å forsikre meg om at den faktisk er heeelt blenda etter MA :laughing002
Det hørtes ut som en god plan spør du meg! :hello2 :laughing002

Er så kvalm, hormonell og oppblåst i dpo land. Følte det ikke ble klaff denne mnd. , men plutselig i ettermiddag kjente jeg så stikninger i magen - det pleier jeg ikke å kjenne på i dpo land. Så nå gikk håpet litt opp igjen :wideyed:

Men må også dele… mannen er så klar for nr 2 nå. Jeg og egentlig. Men noen dager håper jeg på at det ikke klaffer, føler livet er så hektisk nå. Men har jo kjempe lyst på et barn til…. Føler så skyldfølelse da jeg føler første barnet var mer ønsket…..

Mannen min skulle hjelpe meg med å helle av vannet av grønnsakene, når jeg sa jeg hadde vært kvalm hele dagen og sovet på sofaen. Han mistet gulrøttene ut av kjelen :hilarious: :hilarious:

Er så kvalm, hormonell og oppblåst i dpo land. Følte det ikke ble klaff denne mnd. , men plutselig i ettermiddag kjente jeg så stikninger i magen - det pleier jeg ikke å kjenne på i dpo land. Så nå gikk håpet litt opp igjen :wideyed:

Men må også dele… mannen er så klar for nr 2 nå. Jeg og egentlig. Men noen dager håper jeg på at det ikke klaffer, føler livet er så hektisk nå. Men har jo kjempe lyst på et barn til…. Føler så skyldfølelse da jeg føler første barnet var mer ønsket…..
Ikke tenk sånn, det er helt meningsløst. Finnes en hel haug av høyt elskede barn der ute som ikke aner hvor uplanlagte og kanskje lite ønskede de var i begynnelsen av svangerskapet. Du kommer til å føle deg like mye mamma til neste :)

Fikk en skikkelig kvalmebyge over meg i kveld. Og det var nesten komisk, for jeg satt og tenkte gjennom middagen, har jeg spist for lite, drukket for lite, men nei. Det slo meg etter kanskje en halvtime med ubehag og tanker at jeg har hatt det sånn her TO ganger før 7 dpo når jeg har vært gravid. Det kan ikke være mulig. Hvis jeg ikke er gravid, så skjønner jeg faktisk ingenting og da kommer jeg til å gå skikkelig i kjelleren…

Jeg har jobbet for å gå ned i vekt, og den ene dongribuksa var blitt romslig. Men har vært så oppblåst at i dag var den trang :hilarious:
Håper sånn dette er et godt tegn… føles en evighet å vente til lørdag med å teste, men denne gangen skal jeg holde meg :smiley-angelic001

Er det virkelig sant?! :hilarious: jeg så aldri en ende på denne syklusen :bag: jaja, da blir det visst full testing i dk denne gangen også ( jeg regnet med å være ferdig med tr når vi dro). Ikm blir jo da 6. istedenfor 3. :) el 25/9, ikm 6/10.

Vedlegg

• Screenshot_20230928-063352.png
    Screenshot_20230928-063352.png
    268,6 KB · Visninger: 70
Er det virkelig sant?! :hilarious: jeg så aldri en ende på denne syklusen :bag: jaja, da blir det visst full testing i dk denne gangen også ( jeg regnet med å være ferdig med tr når vi dro).
HURRAAAA!!!! :happy093

Idag våknet jeg sliten og ble skikkelig kvalm når jeg vasket meg i dusjen. Jeg har aldri reagert på den tidligere, ikke ved migrene heller. Jeg er var på lukt. 5 dpo, det er vel væl tidlig å kjenne symptomer. Og jeg kjenner ikke noe i bekkenet, det er der det setter seg hos meg- fra start :hilarious:

Jeg prøver å være realistisk. Jeg er ofte kvalm i lutealfasen. Det trenger ikke betyr noe som helst. Egget har vel ikke festet seg en gang.

Last edited:
Idag våknet jeg sliten og ble skikkelig kvalm når jeg vasket meg i dusjen. Jeg har aldri reagert på den tidligere, ikke ved migrene heller. Jeg er var på lukt. 5 dpo, det er vel væl tidlig å kjenne symptomer. Og jeg kjenner ikke noe i bekkenet, det er der det setter seg hos meg- fra start :hilarious:

Jeg prøver å være realistisk. Jeg er ofte kvalm i lutealfasen. Det trenger ikke betyr noe som helst. Egget har vel ikke festet seg en gang.
Håper det er tegn på spire! Jeg ble også ekstremt kvalm av lukten av såpe når jeg var gravid :joyful:

Håper det er tegn på spire! Jeg ble også ekstremt kvalm av lukten av såpe når jeg var gravid :joyful:
Det husker jeg at jeg var også. Men symptomer før det går an å teste positivt er litt farfetched :hilarious:

Back
Topp