IKM uke 40

Deilig å dele sånne tanker også, skjønner at du tenker sånn også etter to MA..
Jeg kjenner meg delvis igjen. Forhåpningene er så høye denne pp’en at fallhøyden blir så stor om det ikke går.. Vi er bare på pp 2, men har så sykt god følelse for denne runden at det er litt skummelt :wideyed:
Ja, fallhøyden blir så stor når man har så høye forhåpninger. Kanskje derfor jeg fikk en knekk for å dempe forhåpningene litt. Gått rett over til å bli pessimistisk kjenner jeg, jeg som også hadde så god tro på denne pp’en. Krysser fingrene for oss alle :shy:

Flere som er hol-sultne?
Har spist det jeg har kommet over både på kjøkkenet og i hagen; Tørre vaffler, brødskive, syltet gresskar, restechips, umodne pærer og overmodne plommer:eek:
Og nå gleder jeg meg til middag, herlighet:hilarious:
Samme her!! Helt krise matinntak i dag, spiste blant annet 5 knekkebrød med smør etter lunsj :think005 ikke egentlig sulten engang, bare fysen på absolutt alt :hilarious:

Kjenner at jeg synes det er godt å ikke kjenne kvalme . Sist var jeg kvalm fra Dpo 1 til uke 12 som var MA . Og 1mnd før det var det også MA så har gått kvalm siden mars i år . Kjenner at det er fantastisk å leve igjen og ikke være trøtt og uggen . Ha sex med samboern osv . Deilig å vaske hus uten å hvile 700 ganger eller utsette det i 3 uker . Slippe klaging på at jeg bare ligger på soffan osv.

Jeg gruer meg hvis det sniker seg på en kvalme nå og som varer …. Jeg veit ikke om jeg gruer meg mest til kvalme eller MA eller mensen ….nå var jernverkseier mine veldig lave før MA . Så har knasket jern tabletter, C vitamin og antibiotika for skjult blærekatarr . Og som alle vet med jern … så sliter magen mitt med å funke … :bag:

Flere som er hol-sultne?
Har spist det jeg har kommet over både på kjøkkenet og i hagen; Tørre vaffler, brødskive, syltet gresskar, restechips, umodne pærer og overmodne plommer:eek:
Og nå gleder jeg meg til middag, herlighet:hilarious:
Ikke så sulten på mat, men spiste en halv sjokoladeplate alene i går kveld. Har på følelsen at resten ryker i kveld :bag:

3 dpo og jeg har også vært kvalm idag. Men- jeg er alltid kvalm i lutealfasen :hilarious:

Har mer eller mindre konstant menssmurring av og på gjennom dagen … siden søndag . Er det mange som har hatt det etter EL
Jeg hadde EL smerte dagen før og etter toppen gikk den over til tung murringer og litt lettere murring . Føles som et høne egg som skal gjennom eggledern haha

Har mer eller mindre konstant menssmurring av og på gjennom dagen … siden søndag . Er det mange som har hatt det etter EL
Jeg hadde EL smerte dagen før og etter toppen gikk den over til tung murringer og litt lettere murring . Føles som et høne egg som skal gjennom eggledern haha
Jeg har hatt murringer til og fra i noen dager, idag har det vært omtrent konstant. Men jeg vet ikke om jeg har hatt el (cd28, svake positive eltester cd26, sterke positive cd27, temp hoppet littegrann opp idag) :wacky:

Jeg har hatt murringer til og fra i noen dager, idag har det vært omtrent konstant. Men jeg vet ikke om jeg har hatt el (cd28, svake positive eltester cd26, sterke positive cd27, temp hoppet littegrann opp idag) :wacky:
Det er så fælt å gå sånn for svangerskapet jeg hadde i våres så murra det sånn to uker før IKM så jeg var sikker på at mensen kom 2 uker før . Vi planla ikke barn så testa ikke noe heller før IKM skulle hvert og puppa ramla nesten av hehe … så ble jeg gravid i sommer og da var det ikke murring , men uggen kvalm fra EL . Da prøvde vi så fulgte med og ble jo gal av all testing hehe

Det er så fælt å gå sånn for svangerskapet jeg hadde i våres så murra det sånn to uker før IKM så jeg var sikker på at mensen kom 2 uker før . Vi planla ikke barn så testa ikke noe heller før IKM skulle hvert og puppa ramla nesten av hehe … så ble jeg gravid i sommer og da var det ikke murring , men uggen kvalm fra EL . Da prøvde vi så fulgte med og ble jo gal av all testing hehe
For min del hadde det vært greit hvis det var slik som dette:
Murringer: gravid
Ikke murringer: ikke gravid :p
Mine murringer gjør at jeg går med innlegg da jeg ikke har helt kontroll på syklusen denne gangen (pleier å ha el cd13, ikke overbevist om at el har vært og er på cd28 idag), jeg føler at tr skal komme :wacky:
Håper det går bra med deg oppi alt :Heartred

Begynner å få ømme/vonde bryst. Litt av og på, men det merkes mer og mer. Hos meg kan det både være dpo symptom og symptom på graviditet, så tiden får vise :hilarious:

Samme her!! Helt krise matinntak i dag, spiste blant annet 5 knekkebrød med smør etter lunsj :think005 ikke egentlig sulten engang, bare fysen på absolutt alt :hilarious:
Jaaaa :hilarious: :bag:

Ikke så sulten på mat, men spiste en halv sjokoladeplate alene i går kveld. Har på følelsen at resten ryker i kveld :bag:
Samme! Men det blir mat i mangel på sjokolade:hilarious:

Hvilepulsen min har gått opp.. Det  kan være et tegn :smiley-ashamed005

Men kanskje ikke så tidlig :smiley-ashamed004

Last edited:
Er det ikke flott? Lang syklus, manglende/treg (?) eggløsning og nå har jeg feberfølelse med forhøyet temp :wacky: jeg skal virkelig ikke få et ordentlig svar denne syklusen! Håper tempen har roet seg litt til imorgen!
Jeg skjønner ikke kroppen din, men det er kanskje greit å ta det opp med lege/gyn.

Endelig bittelitt stigning i temp :hilarious:

IMG_1511.jpeg

Tror første testen min ryker i morgen kveld jeg, folkens. Måtte kjempe mot for å unngå testing idag, men det er jo altfor tidlig 7 dpo. For så vidt alt for tidlig i morgen og, men da er jeg liksom i gang :shy:

Når begynner dere? Og hva er tidligste dere har fått positiv test tidligere? 10 dpo er tidligste her, men tipper jeg hadde fått positiv om jeg hadde testa 9 dpo også.

3 dpo i dag, og jeg har så god følelse på at det klaffer denne runden, at jeg kommer til å bli knust om det ikke gjør det :dead: Fikk ikke sove før 04 i natt… utrolig irriterende når tiden går mer enn treigt nok fra før:banghead:

Last edited:
Back
Topp