Nå må dere tagge meg om jeg misset noen i oversikten! Denne ikmgruppa er blitt stor!
Svær gjeng som skal inn i juni!
Svær gjeng som skal inn i juni!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svær gjeng som skal inn i juni!
håper jeg klarer å holde meg til tidligst fredag 9 dpo før første testen ryker, vil helst vente til lørdag 
ÅneiTenkte i går kveld at jeg var 6 dpo og ville være 7 dpo idag. Men det er idag jeg er 6 dpo… plutselig føltes dagene veldig langehåper jeg klarer å holde meg til tidligst fredag 9 dpo før første testen ryker, vil helst vente til lørdag
![]()

Haha!Ånei
Disse dagene er ikke lette altså![]()
Nei, de er ikke lette! Hodet er fullt av tanker og håp om å bli gravid. Umulig å konsentrere seg på jobb er det også

Håper den går over i gravidkvalme
Å nei, det er en kjedelig følelse! Ventetiden trenger ikke å bli lenger enn den allerede er og følesTenkte i går kveld at jeg var 6 dpo og ville være 7 dpo idag. Men det er idag jeg er 6 dpo… plutselig føltes dagene veldig langehåper jeg klarer å holde meg til tidligst fredag 9 dpo før første testen ryker, vil helst vente til lørdag
![]()

Heier på dere andre!Hvordan er den kvalmen du har nå da? Jeg våkna med kvalme i dag, noe jeg kun har gjort når jeg har vært gravid, så jeg er så spentOg der var dpo-land kvalmenHåper den går over i gravidkvalme
![]()

Nei, ikke sant. Den er lang nok som den erÅ nei, det er en kjedelig følelse! Ventetiden trenger ikke å bli lenger enn den allerede er og føles![]()

Kommer i blaff, gjerne når jeg er sulten eller sliten. Det begynte som dpo-land symptom for meg etter at jeg fikk tilbake syklus etter amming. Sved av mange tester før jeg fant utav detHvordan er den kvalmen du har nå da? Jeg våkna med kvalme i dag, noe jeg kun har gjort når jeg har vært gravid, så jeg er så spent![]()

Murrer godt der nede om ikke annet! Måtte resten av uka gå fort så en får noen svar…Kjenner igjen disse tankene! Jeg har også veldig troen denne runden, men er livredd for å bli skuffet og livredd for å miste… vi får bare ta en dag om gangenKjenner jeg har fått en liten knekk idag. Er så positiv til denne runden, men er så redd kroppen tuller med meg. Jeg blir lett veldig lei meg av å tenke på sånt, etter to MA hvor jeg føler kroppen burde skjønt det og ordna opp. Har liksom en evig tanke om at jeg ikke kan stole på kroppen og om jeg er heldig å bli gravid, så mister jeg sikkert… Huff, bare noen tanker som måtte utMurrer godt der nede om ikke annet! Måtte resten av uka gå fort så en får noen svar…

Deilig å dele sånne tanker også, skjønner at du tenker sånn også etter to MA..Kjenner jeg har fått en liten knekk idag. Er så positiv til denne runden, men er så redd kroppen tuller med meg. Jeg blir lett veldig lei meg av å tenke på sånt, etter to MA hvor jeg føler kroppen burde skjønt det og ordna opp. Har liksom en evig tanke om at jeg ikke kan stole på kroppen og om jeg er heldig å bli gravid, så mister jeg sikkert… Huff, bare noen tanker som måtte utMurrer godt der nede om ikke annet! Måtte resten av uka gå fort så en får noen svar…

Er 5 dpo. Svak kvelme når jeg våkner. Bruker egentlig aldri ha det til vanlig, ikke når jeg er sulten en gang.Kommer i blaff, gjerne når jeg er sulten eller sliten. Det begynte som dpo-land symptom for meg etter at jeg fikk tilbake syklus etter amming. Sved av mange tester før jeg fant utav det
Det er definitivt ikke noe annet ennå desverre for jeg er bare 4 dpo.
Hvordan er din kvalme? Du er noen dager foran meg i løypa, 6 dpo? Kan jo være noe![]()
Vet hvordan det føles… tenker det samme.. er pp etter MA, og ønske om å bli gravid blir bare større og større for hver ppDeilig å dele sånne tanker også, skjønner at du tenker sånn også etter to MA..
Jeg kjenner meg delvis igjen. Forhåpningene er så høye denne pp’en at fallhøyden blir så stor om det ikke går.. Vi er bare på pp 2, men har så sykt god følelse for denne runden at det er litt skummelt![]()
Men så er jeg også litt redd for å bli gravid for å så miste igjen, en evig berg og dalbane