IKM uke 40

Hadde el smerte i helgen og klarte ikke la være med en el test, skulle egentlig ikke teste før etter mens fordi det er to uker siden MA . El nådde toppen lørdag (hcg testene er negative ) . Idag har jeg hatt super menssmerter , ikke sånn at jeg har trengt Paracet . Noen som har hatt lignende ?

El testen var synkende og nede i 0,31 på mårran , testa etter jobb da var den 0,55. Ikke opplevd stigning . Ved forrig MA var den også tjapt tilbake og ble gravid pp2. Ikke opplevd stigning etter topp.

Vedlegg

• IMG_4770.jpeg
    IMG_4770.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 68
Tenkte i går kveld at jeg var 6 dpo og ville være 7 dpo idag. Men det er idag jeg er 6 dpo… plutselig føltes dagene veldig lange :hilarious: håper jeg klarer å holde meg til tidligst fredag 9 dpo før første testen ryker, vil helst vente til lørdag :shy:

Tenkte i går kveld at jeg var 6 dpo og ville være 7 dpo idag. Men det er idag jeg er 6 dpo… plutselig føltes dagene veldig lange :hilarious: håper jeg klarer å holde meg til tidligst fredag 9 dpo før første testen ryker, vil helst vente til lørdag :shy:
Ånei:arghh::hilarious:
Disse dagene er ikke lette altså:bag:

3-4 dpo. Har så lyst til å vente med å teste til jeg er minst 10 dpo denne gangen. Har tidligere testet positivt 9 dpo, men den streken er uansett så svak at jeg ikke tør å tro at det er noe «nytt». Hadde MA i august og testene ble først negative rundt 15/9.

Men er veldig usikker på om jeg faktisk klarer å vente så lenge :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_1854.jpeg
    IMG_1854.jpeg
    685 KB · Visninger: 62
Å nei, det er en kjedelig følelse! Ventetiden trenger ikke å bli lenger enn den allerede er og føles :hilarious:

Hvordan er den kvalmen du har nå da? Jeg våkna med kvalme i dag, noe jeg kun har gjort når jeg har vært gravid, så jeg er så spent :smiley-angelic001
Kommer i blaff, gjerne når jeg er sulten eller sliten. Det begynte som dpo-land symptom for meg etter at jeg fikk tilbake syklus etter amming. Sved av mange tester før jeg fant utav det:hilarious:
Det er definitivt ikke noe annet ennå desverre for jeg er bare 4 dpo.
Hvordan er din kvalme? Du er noen dager foran meg i løypa, 6 dpo? Kan jo være noe:smiley-angelic001

Kjenner jeg har fått en liten knekk idag. Er så positiv til denne runden, men er så redd kroppen tuller med meg. Jeg blir lett veldig lei meg av å tenke på sånt, etter to MA hvor jeg føler kroppen burde skjønt det og ordna opp. Har liksom en evig tanke om at jeg ikke kan stole på kroppen og om jeg er heldig å bli gravid, så mister jeg sikkert… Huff, bare noen tanker som måtte ut :shy: Murrer godt der nede om ikke annet! Måtte resten av uka gå fort så en får noen svar…

Kjenner jeg har fått en liten knekk idag. Er så positiv til denne runden, men er så redd kroppen tuller med meg. Jeg blir lett veldig lei meg av å tenke på sånt, etter to MA hvor jeg føler kroppen burde skjønt det og ordna opp. Har liksom en evig tanke om at jeg ikke kan stole på kroppen og om jeg er heldig å bli gravid, så mister jeg sikkert… Huff, bare noen tanker som måtte ut :shy: Murrer godt der nede om ikke annet! Måtte resten av uka gå fort så en får noen svar…
Kjenner igjen disse tankene! Jeg har også veldig troen denne runden, men er livredd for å bli skuffet og livredd for å miste… vi får bare ta en dag om gangen :Heartpink

Deilig å dele sånne tanker også, skjønner at du tenker sånn også etter to MA..
Jeg kjenner meg delvis igjen. Forhåpningene er så høye denne pp’en at fallhøyden blir så stor om det ikke går.. Vi er bare på pp 2, men har så sykt god følelse for denne runden at det er litt skummelt :wideyed:

Kommer i blaff, gjerne når jeg er sulten eller sliten. Det begynte som dpo-land symptom for meg etter at jeg fikk tilbake syklus etter amming. Sved av mange tester før jeg fant utav det:hilarious:
Det er definitivt ikke noe annet ennå desverre for jeg er bare 4 dpo.
Hvordan er din kvalme? Du er noen dager foran meg i løypa, 6 dpo? Kan jo være noe:smiley-angelic001
Er 5 dpo. Svak kvelme når jeg våkner. Bruker egentlig aldri ha det til vanlig, ikke når jeg er sulten en gang.

Deilig å dele sånne tanker også, skjønner at du tenker sånn også etter to MA..
Jeg kjenner meg delvis igjen. Forhåpningene er så høye denne pp’en at fallhøyden blir så stor om det ikke går.. Vi er bare på pp 2, men har så sykt god følelse for denne runden at det er litt skummelt :wideyed:
Vet hvordan det føles… tenker det samme.. er pp etter MA, og ønske om å bli gravid blir bare større og større for hver pp :angelic: Men så er jeg også litt redd for å bli gravid for å så miste igjen, en evig berg og dalbane :Heartred

Back
Topp