Woho! Bare å sette i gang

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho! Bare å sette i gang

Kan du jaggu gjøra, helvettes mannfolka som tror så mye dumt også har de ikke greie på detTakk for tips! Det skal jeg si til han, for han tror det er min feil at jeg (og dermed vi) får sopp!

Syns det er fascinerende også. Var hos gynekologen i går.Nå begynner dpo-land.
DPO 1 i dag!
Krysser fingre og håper![]()

Han sa at han ikke bruker vanlig såpe, han bruker visst intimsåpa miKan du jaggu gjøra, helvettes mannfolka som tror så mye dumt også har de ikke greie på det
Sopp får man om man vasker seg for ofte og hvertfall hvis det og er med parfyme-såpe! Det gjelder jo spesielt oss kanskje men absolutt dem og![]()

Så gøy! Jeg skjønner ikke at de klarer å tyde noe som helst på den ultralydskjermenSyns det er fascinerende også. Var hos gynekologen i går.
"Å, ja. Kan du sjekke eggløsningen min også? Fikk positive tester hjemme"
Gynekologen; Ja, ser du har det på høyre side og egget slipper i kveld eller mprgen tidlig.
Imponerende at de kan se sånt!![]()
Alt er jo bare grå masse!Haha, enig!Så gøy! Jeg skjønner ikke at de klarer å tyde noe som helst på den ultralydskjermenAlt er jo bare grå masse!

Kan være parfyme i de også, og vi er jo forskjellige i huden rett og slett, jeg tåler jo ingenting og får sopp hvis jeg bruker intimsåpe (lactacyd har gått fint) eller så fort jeg får antibiotikaHan sa at han ikke bruker vanlig såpe, han bruker visst intimsåpa mi![]()
uansett da så går det fint, kan jo komme av at man vasker for ofte og liksom

Wow! Jeg har ingen sånne tegn. Dvs jeg får veldig fort bekkensmerterHåper jeg ikke kjenner noe mer til el-smerter idag sånn at jeg kan kalle meg 1 dpo. Elsker å være i dpo-land, da kan jeg slappe av i både kropp og hode
Fra tidligere har jeg visst fra 2 dpo om jeg er gravid eller ikke. Det er helt sprøtt! Får jeg ømme brystknopper fra 2 dpo - ikke gravid. Får jeg det ikke - gravid!
Det har skjedd tre ganger, så jeg kan ikke skjønne at det er tilfeldig. Så da blir det spennende å se i morgen eller lørdag![]()

Nei, føler det nesten ikke er til å tro. Men det kan vel ikke være tilfeldig når det har skjedd tre ganger? Vært gravid fire ganger (et barn), og når 3/4 ganger har vært helt likt, så må det være noe i det. Den fjerde gangen visste jeg ikke at jeg var gravid før rundt uke 6-7, så da tenkte jeg ikke over det.Wow! Jeg har ingen sånne tegn. Dvs jeg får veldig fort bekkensmerter![]()

Jeg håper jeg er 1 dpo i morgenNå begynner dpo-land.
DPO 1 i dag!
Krysser fingre og håper![]()

Han har hviletid lørdag, men ikke sikkert vi får tid til sex, da vi har noe annet som må gjøres. Da blir det mandag som er neste mulighet. Tror denne pp blir bare tull.
Så kjedelig! Forrige syklus fikk mannen omgangssyke da el-testen ble positiv, sååå frustrerendeHar tiiiidenes EL slim, og mannen er på jobb....Han har hviletid lørdag, men ikke sikkert vi får tid til sex, da vi har noe annet som må gjøres. Da blir det mandag som er neste mulighet. Tror denne pp blir bare tull.
![]()

Jeg måtte bare se om symptomene mine stemte!Åh,heldig! Du tok meg igjenJeg har hatt elsmerter idag og jaggu skjer det ikke noe på testen også! Hilsen hu som ikke skulle teste etter el denne månedenJeg måtte bare se om symptomene mine stemte!
Vis vedlegget 415310
Jeg gjorde visst detÅh,heldig! Du tok meg igjen![]()
Det var ikke meningen!Jeg gjorde visst detDet var ikke meningen!