IKM uke 40

Takk for tips! Det skal jeg si til han, for han tror det er min feil at jeg (og dermed vi) får sopp!
Kan du jaggu gjøra, helvettes mannfolka som tror så mye dumt også har de ikke greie på det :hilarious:
Sopp får man om man vasker seg for ofte og hvertfall hvis det og er med parfyme-såpe! Det gjelder jo spesielt oss kanskje men absolutt dem og:smiley-ashamed004

Nå begynner dpo-land.

DPO 1 i dag!

Krysser fingre og håper :dummy1::happy::happy:
Syns det er fascinerende også. Var hos gynekologen i går.
"Å, ja. Kan du sjekke eggløsningen min også? Fikk positive tester hjemme"
Gynekologen; Ja, ser du har det på høyre side og egget slipper i kveld eller mprgen tidlig.

Imponerende at de kan se sånt! :happy::happy:

Kan du jaggu gjøra, helvettes mannfolka som tror så mye dumt også har de ikke greie på det :hilarious:
Sopp får man om man vasker seg for ofte og hvertfall hvis det og er med parfyme-såpe! Det gjelder jo spesielt oss kanskje men absolutt dem og:smiley-ashamed004
Han sa at han ikke bruker vanlig såpe, han bruker visst intimsåpa mi :smiley-ashamed004

Syns det er fascinerende også. Var hos gynekologen i går.
"Å, ja. Kan du sjekke eggløsningen min også? Fikk positive tester hjemme"
Gynekologen; Ja, ser du har det på høyre side og egget slipper i kveld eller mprgen tidlig.

Imponerende at de kan se sånt! :happy::happy:
Så gøy! Jeg skjønner ikke at de klarer å tyde noe som helst på den ultralydskjermen :hilarious: Alt er jo bare grå masse!

Han sa at han ikke bruker vanlig såpe, han bruker visst intimsåpa mi :smiley-ashamed004
Kan være parfyme i de også, og vi er jo forskjellige i huden rett og slett, jeg tåler jo ingenting og får sopp hvis jeg bruker intimsåpe (lactacyd har gått fint) eller så fort jeg får antibiotika :hilarious: uansett da så går det fint, kan jo komme av at man vasker for ofte og liksom:hilarious:

Håper jeg ikke kjenner noe mer til el-smerter idag sånn at jeg kan kalle meg 1 dpo. Elsker å være i dpo-land, da kan jeg slappe av i både kropp og hode :hilarious:

Fra tidligere har jeg visst fra 2 dpo om jeg er gravid eller ikke. Det er helt sprøtt! Får jeg ømme brystknopper fra 2 dpo - ikke gravid. Får jeg det ikke - gravid!
Det har skjedd tre ganger, så jeg kan ikke skjønne at det er tilfeldig. Så da blir det spennende å se i morgen eller lørdag :shy:

Håper jeg ikke kjenner noe mer til el-smerter idag sånn at jeg kan kalle meg 1 dpo. Elsker å være i dpo-land, da kan jeg slappe av i både kropp og hode :hilarious:

Fra tidligere har jeg visst fra 2 dpo om jeg er gravid eller ikke. Det er helt sprøtt! Får jeg ømme brystknopper fra 2 dpo - ikke gravid. Får jeg det ikke - gravid!
Det har skjedd tre ganger, så jeg kan ikke skjønne at det er tilfeldig. Så da blir det spennende å se i morgen eller lørdag :shy:
Wow! Jeg har ingen sånne tegn. Dvs jeg får veldig fort bekkensmerter :hilarious:

Wow! Jeg har ingen sånne tegn. Dvs jeg får veldig fort bekkensmerter :hilarious:
Nei, føler det nesten ikke er til å tro. Men det kan vel ikke være tilfeldig når det har skjedd tre ganger? Vært gravid fire ganger (et barn), og når 3/4 ganger har vært helt likt, så må det være noe i det. Den fjerde gangen visste jeg ikke at jeg var gravid før rundt uke 6-7, så da tenkte jeg ikke over det.
Huff, bekkensmerter ja! Det er noe herk. Var heldig med første barnet, så håper jeg er heldig med det eventuelle andre barnet også :shy:

Da ser det ut til et EL er i morgen :hello2 Vi la inn aksjer i går kveld, i dag jobber mannen overtid, så får håper det blir nok å legge inn aksjer igjen i morgen kveld:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_3136.jpeg
    IMG_3136.jpeg
    498 KB · Visninger: 75
Har tiiiidenes EL slim, og mannen er på jobb.... :arghh: Han har hviletid lørdag, men ikke sikkert vi får tid til sex, da vi har noe annet som må gjøres. Da blir det mandag som er neste mulighet. Tror denne pp blir bare tull.:finger:

Har tiiiidenes EL slim, og mannen er på jobb.... :arghh: Han har hviletid lørdag, men ikke sikkert vi får tid til sex, da vi har noe annet som må gjøres. Da blir det mandag som er neste mulighet. Tror denne pp blir bare tull.:finger:
Så kjedelig! Forrige syklus fikk mannen omgangssyke da el-testen ble positiv, sååå frustrerende :dead:

Jeg har hatt elsmerter idag og jaggu skjer det ikke noe på testen også! Hilsen hu som ikke skulle teste etter el denne måneden :hilarious: Jeg måtte bare se om symptomene mine stemte!
1000010318.jpg

Jeg gjorde visst det :smiley-ashamed004 Det var ikke meningen!
:hilarious:
Jeg lurer litt på å ta en pause fra forumet, og komme tilbake når enn tr/bortfallsblødning dukker opp:)
Prøve å legge bort dette styret litt, ble kjempelei meg tidligere da jeg fortsatt fikk negativ eltest. Jeg har ordentlig vondt i magen mesteparten av dagen, og hva er vitsen med de vondtene når jeg ikke får noe ut av det? :banghead:

Back
Topp