Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Her har jeg masse murringer i livmora og ryggen. Men det får jeg alltid i dpo land.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffja pleier også det …Her har jeg masse murringer i livmora og ryggen. Men det får jeg alltid i dpo land.
Det ser lovende ut!Tempen stadig på vei opp, 5 dpoff satt el til samme dag som jeg fikk positiv test, så tenker det kan ha vært på kveld/natt isåfall. Ikke merket noe symptomer bortsett fra veldig sterk luktesans, sliten og våknet med tett nese idag
Vis vedlegget 389444

10 dpo i dag!Vanskelig å se om det er farge på mobilen min, men det er i hvert fall en tydelig strek

Ja den er jo positiv
Denne ser helt fantastisk utTempen stadig på vei opp, 5 dpoff satt el til samme dag som jeg fikk positiv test, så tenker det kan ha vært på kveld/natt isåfall. Ikke merket noe symptomer bortsett fra veldig sterk luktesans, sliten og våknet med tett nese idag
Vis vedlegget 389444
Gratulerer
Den er positiv ja! Gratulerer

Ser tydelig noe der også ja! SpennendeHer er det også noe? Vis vedlegget 389452Vis vedlegget 389451

Tipper skygge. Er bare 8 dpo tror jegSer tydelig noe der også ja! Spennende![]()
. ganske tydelig positiv, ja!
. ganske tydelig positiv
Oi . Klar strek. Make sure!? De pleier vel ikke få særlig med skygger? Og denne var jo tydelig, trenger ikke skimte liksom.Her er det også noe? Vis vedlegget 389452Vis vedlegget 389451
Ååå jeg håper veldig for degHer er det også noe? Vis vedlegget 389452Vis vedlegget 389451
Testet du i går, 9dpo også?
Ja det er det absolutt !Her er det også noe? Vis vedlegget 389452Vis vedlegget 389451