Gøy!!!Enten 7 eller 9 dpo i morgenTipper 7 så jeg er med uansett
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy!!!Enten 7 eller 9 dpo i morgenTipper 7 så jeg er med uansett
![]()
Litt etter jeg skrev innlegget så fikk jeg ømme pupperHåper lite symptomer er et godt tegn for deg da
Eller så kanskje jeg må prøve wild yams selv
Jeg er 8 dpo i dag og har kjent på murringer og vond korsrygg daglig siden dagen før el. Etter 3pp med samme symptomer så har jeg skjønt at dette er
Men har vært deilig med mindre symptom hittilSånn hadde jeg det da jeg var gravid med første (visste ikke at jeg var gravid da). Men var ca 14-16 dpo da. Hun er 5,5 år nå![]()
Synes det er litt snodig at jeg fikk de smertene på natten, og ellers har jeg null symptomJeg har fått stikninger i magen de gangene jeg har vært gravid.![]()
Skjønner jeg godt, ja har veldig lyst å prøve i morgen, men tom for strimler, så må nok ut å kjøpe. Testa jo svakt positivt 7dpo sist gang, og tydelig 8dpo, så håper det denne gangen og.Hadde egentlig tenkt å vente til lørdag…. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg har lyst å prøve en i morgen , 7dpo. Vet ikke om det kanskje er altfor tidlig men har jo mange strimler liggende så går jo an å ofre en sånn i tilfelle?enn du??? Noen som vil prøve teste sammen i morgen ??
![]()
![]()
![]()
Skal på bygdefest på fredag så hadde vært greit å hatt en pekepinn med tanke på at det blir alkohol derSynes det er litt snodig at jeg fikk de smertene på natten, og ellers har jeg null symptommen klarer liksom ikke overbevise meg selv om at det kanskje har klaffet, har vært så symptomløs hele denne syklusen. Men kanskje jeg er det av og til? Uten at jeg har tenkt over det (tenker over alt nå når vi prøver). Men syklusen min er iallefall ganske regelmessig, og tror aldri jeg ikke har fått mens før. Så symptom eller ei, eggløsningen må nå vært tilstede en eller annen gang denne pp, spørsmålet er bare når
![]()
Er jo litt tidlig, men lov å håpe!Hatt litt murringer og ekstremt hormonell i dag merker jeg... hehe. Var ikke hormonell i det hele tatt med minsta, så hvis jeg skulle blitt gravid nå og det fortsetter i denne duren syntes jeg synd på mannen![]()
Er jo litt tidlig, men lov å håpe!
Håper du får sove godtFøler det har gått en evighet siden i morges, og jeg er fremdeles bare 5dpo ><
Masse stress i dag, så .. laaang dag. På en måte ikke lang nok, men på en annen måte; greit å være ferdig.

Håper du får sove godt![]()
Hvordan vet du at det skjedde sent?Negativ test 7dpo. Skuffende, men vet jo også det er tidlig og vet eggløsning skjedde veldig sent på kvelden/ natten så sånn sett er jeg jo bare 6,5 dpo, men hvem vet. Skuffende uansett. Tar nok en ny lørdag. Hvordan var dere andres tester i dag?![]()
Negativ test 7dpo. Skuffende, men vet jo også det er tidlig og vet eggløsning skjedde veldig sent på kvelden/ natten så sånn sett er jeg jo bare 6,5 dpo, men hvem vet. Skuffende uansett. Tar nok en ny lørdag. Hvordan var dere andres tester i dag?![]()
Jeg også. Negativ. Aner ikke om jeg er 7 eller 9. har veldig symtomer så jeg får holde ut en uke tilNegativ test 7dpo. Skuffende, men vet jo også det er tidlig og vet eggløsning skjedde veldig sent på kvelden/ natten så sånn sett er jeg jo bare 6,5 dpo, men hvem vet. Skuffende uansett. Tar nok en ny lørdag. Hvordan var dere andres tester i dag?![]()
Spennende! Krysser fingreneSånn ser tempen min ut nå. Den stiger sakte men sikkert. Så el har nok vært. Spørsmålet er bare når. Klarer liksom ikke helt å tro på at jeg er 6dpo.
Tror jeg begynner å ta g-tester fra onsdag av, da er jeg i følge ff 12dpo, men tipper jeg kanskje er 10-11 dpo da.