Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om jeg er helt enig med FF der, men.Ikke helt enig her altsåVis vedlegget 389068
Vis vedlegget 389072
Klarte ikke å la vær å ta en til. Skygge her også, kanskje enda tydeligere enn i sted. One step sine tester, og har hørt mye ymse om de. Har babyplan også, men bare 25 mlU/ml...
Noen her som bruker wild yam etter el?![]()
Nei, er litt skeptisk selv! Tar babyplan også, men har ikke tidligtest derfraSer! Men stoler ikke på de testene..Hvis det er noe, bør streken utvikle seg senere i alle fall.
Nei er ikke enigVet ikke om jeg er helt enig med FF der, men.
FF trodde jeg hadde eggløsning på cd 10 denne syklusen. Men da hadde jeg *en* høy temp pga sykdom, så måtte bare discarde, så var jeg og FF enige igjen.
Når tar man wJ eventuelt? Jeg husker ikke. Har noe liggende jeg ogsåTror jeg har noe liggende, usikker på om jeg skal ta eller ikke etter EL..
Bruker babyklister da.
Ingen utslag på BP?Nei, er litt skeptisk selv! Tar babyplan også, men har ikke tidligtest derfraSpennende dager i vente!
Nei er ikke enighaha! Jeg tror el var i går
Men vi får se i morgen
Ja derfor lønner det seg og fortsette tempingen tross positive testerCd 13 hadde vært litt tidlig selv for meg
![]()
2-3 dpo til ikm (men gjerne nedtrapping mot ikm, siden man ikke skal gå på det noe særlig etter evt positiv test).Når tar man wJ eventuelt? Jeg husker ikke. Har noe liggende jeg ogsåBrukte den en syklus jeg mistet i 2019. Men da har de vel gått ut på dato
![]()
Haha huff ja håper du slipper prøve i flere år da som megHar tatt EL-tester og graviditetstester hver dag i noen dager nå, og de er har vært like svake hele veienDette går fullstendig til hodet på meg, allerede! Tar sikkert 3-4 tester hver dag
Klarer ikke å la være...

Haha trodde det var en eltest du la utHar tatt EL-tester og graviditetstester hver dag i noen dager nå, og de er har vært like svake hele veienDette går fullstendig til hodet på meg, allerede! Tar sikkert 3-4 tester hver dag
Klarer ikke å la være...

Bruker wild yam krem greierNoen her som bruker wild yam etter el?![]()
Ville lagt inn i dag også, om dere kan.Typisk at eggløsningen kom tidligere denne syklusen daMannen har vært bortreist og kom hjem nå, og eggløsning var nok i går. Litt seint å satse på at egget fortsatt tar i mot besøk?
Hvor har du fått tak i babyklister?Tror jeg har noe liggende, usikker på om jeg skal ta eller ikke etter EL..
Bruker babyklister da.
Kan se ut som du misset toppen, men den forrige var veldig nesten da. så sikkert EL i dag da.?
Kan se ut som om du misset toppen da??Håper tempen viser noe fornuftig
![]()