IKM uke 40

Jeg hadde el slim i dag også. Så da kan jeg vel ikke hatt el ennå? Selv om jeg ikke har hatt el smerter siden onsdag kveld? Hmmm. Jeg skjønner meg ikke på tempingen innimellom :p

Vis vedlegget 389072
Klarte ikke å la vær å ta en til. Skygge her også, kanskje enda tydeligere enn i sted. One step sine tester, og har hørt mye ymse om de. Har babyplan også, men bare 25 mlU/ml...

Ser! Men stoler ikke på de testene.. :p Hvis det er noe, bør streken utvikle seg senere i alle fall.

CD 14 - håper på positiv test i kveld og el i morgen! En del slim
533B56C4-E042-4B2B-BFEB-539BC9FAA2C0.jpeg

Last edited:
CD13 idag, fortsatt ingen EL slim, men mye utflod. Ifølge appen skal EL være om 2 dager:bounce hm. Driver ikke å temper, så kan jo ikke være helt sikker på når den kommer.

Vet ikke om jeg er helt enig med FF der, men. :p
FF trodde jeg hadde eggløsning på cd 10 denne syklusen. Men da hadde jeg *en* høy temp pga sykdom, så måtte bare discarde, så var jeg og FF enige igjen.
Nei er ikke enig ❤️;) haha! Jeg tror el var i går ❤️ Men vi får se i morgen ☺️

Ja derfor lønner det seg og fortsette tempingen tross positive tester ☺️ Cd 13 hadde vært litt tidlig selv for meg ;)

Tror jeg har noe liggende, usikker på om jeg skal ta eller ikke etter EL..
Bruker babyklister da.
Når tar man wJ eventuelt? Jeg husker ikke. Har noe liggende jeg også ❤️ Brukte den en syklus jeg mistet i 2019. Men da har de vel gått ut på dato :p

Nei er ikke enig ❤️;) haha! Jeg tror el var i går ❤️ Men vi får se i morgen ☺️

Ja derfor lønner det seg og fortsette tempingen tross positive tester ☺️ Cd 13 hadde vært litt tidlig selv for meg ;)

Ikke sant, må tempe fortsatt her også. Usikker på om EL blir i dag, morgen eller søndag, men håper i dag. :P

Når tar man wJ eventuelt? Jeg husker ikke. Har noe liggende jeg også ❤️ Brukte den en syklus jeg mistet i 2019. Men da har de vel gått ut på dato :p
2-3 dpo til ikm (men gjerne nedtrapping mot ikm, siden man ikke skal gå på det noe særlig etter evt positiv test).
Og 2dpo fordi man bør være 100% sikker på at EL har vært.

Har tatt EL-tester og graviditetstester hver dag i noen dager nå, og de er har vært like svake hele veien :knegg: Dette går fullstendig til hodet på meg, allerede! Tar sikkert 3-4 tester hver dag :p Klarer ikke å la være...
Haha huff ja håper du slipper prøve i flere år da som meg :joyful:

Har tatt EL-tester og graviditetstester hver dag i noen dager nå, og de er har vært like svake hele veien :knegg: Dette går fullstendig til hodet på meg, allerede! Tar sikkert 3-4 tester hver dag :p Klarer ikke å la være...
Haha trodde det var en eltest du la ut :smiley-bounce022

Typisk at eggløsningen kom tidligere denne syklusen da :facepalm: Mannen har vært bortreist og kom hjem nå, og eggløsning var nok i går. Litt seint å satse på at egget fortsatt tar i mot besøk?
Ville lagt inn i dag også, om dere kan. :) Noen ganger slipper ikke egget før 48t etter positiv EL, også lever det i ca 24t, så... Kan godt hende det klaffet godt det der.

Kan se ut som du misset toppen, men den forrige var veldig nesten da. så sikkert EL i dag da.?
Kan se ut som om du misset toppen da??☺️ Håper tempen viser noe fornuftig ❤️

Jeg har rett og slett ikke peiling. Her er dagens temp og test. Denne syklusen har vært rar fra start og jeg har ikke vært gira på å legge inn askjer heller. Så har allerede mista trua!

Har dog ekstremt mye el smerter i dag… Skal ta ny test i kveld.

Blir så forvirra av disse syklusene mine. Så irriterende at de er ustabile igjen :(

Vedlegg

• B11CFBF5-4BE3-44D4-B094-A87B184CF9F4.png
    B11CFBF5-4BE3-44D4-B094-A87B184CF9F4.png
    462,3 KB · Visninger: 86
  • BA9D3C34-91FC-4BE0-B49C-55A6488ED35C.jpeg
    BA9D3C34-91FC-4BE0-B49C-55A6488ED35C.jpeg
    990,7 KB · Visninger: 78
Back
Topp