IKM uke 40

CD 16, og er alt fra 0-6 dpo. EL-tester og graviditetstester er fortsatt negative, men jeg har fortsatt litt høy temp, veldig murringer i magen, er svimmel, har hodepine og hadde litt brun utflod i dag, etter den lille friske blødningen i går. Enten spiller kroppen min meg et stort puss, ellers er jeg gravid.

Tipper el er i morgen og at jeg får positiv el test senere i dag. Denne som jeg tok akkurat nå er ikke så langt unna positiv :) Da blir isåfall el forsinket med en dag denne syklusen. Skikkelig irriterende at jeg ikke fikk tatt temp til vanlig tid i dag :( Den ble tatt på under 5 timer søvn og ca 1,5 time før jeg pleier å tempe…

Vedlegg

• F2E0AEA9-944A-4DC8-8858-0408888D46B5.png
    F2E0AEA9-944A-4DC8-8858-0408888D46B5.png
    451,8 KB · Visninger: 101
  • 2DA4AECD-074B-418E-A61D-352A897BED0D.jpeg
    2DA4AECD-074B-418E-A61D-352A897BED0D.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 102
Tipper el er i morgen og at jeg får positiv el test senere i dag. Denne som jeg tok akkurat nå er ikke så langt unna positiv :) Da blir isåfall el forsinket med en dag denne syklusen. Skikkelig irriterende at jeg ikke fikk tatt temp til vanlig tid i dag :( Den ble tatt på under 5 timer søvn og ca 1,5 time før jeg pleier å tempe…
Eltesten er såpass positiv at du kan regne en i morgen ja. :) hurra :) (evt sent i kveld ?? Prøv å kjenn etter på smertene og så ser man jo tempen an i morgen :) )

Eltesten er såpass positiv at du kan regne en i morgen ja. :) hurra :) (evt sent i kveld ?? Prøv å kjenn etter på smertene og så ser man jo tempen an i morgen :) )
Har hatt mye el smerter både i går og i dag, så tror el blir i natt/morgen tidlig kanskje ja :) Da er isåfall el forsinket med en dag.
Håper jeg får tempet riktig i morgen!

Tar uansett en ny el test i kveld :)

Herlig!!
Kjedelig med feil måling, men, haha, du skulle sett min chart..... :P

Klarer aldri se på tempen selv NÅR el er, ser ikke før 3 dager Etter el at el Har vært ? :)
Pleier å få et litt tydeligere dropp den dagen el er så ble litt overrasket, jeg forventer el i dag, og tror den har vært❤️ Jeg ser vel noe mere i morgen ❤️ Da forventet jeg at den er høyere:p

CD 12, og har litt svakt rosa blod i utflod igår og idag. Noen flere som har hatt det? Har ikke merket at jeg har hatt det før, men så har jeg ikke vært så oppmerksom heller før vi begynte å prøve.. Er det vanlig?

Tenker jeg rett? Positiv tirsdag, og negativ tirsdag kveld. Da blir onsdag eggløsningsdagen, og i dag 1 dpo? :)

Vedlegg

• 4C7BEB15-61B1-41E0-B89A-4E652AE7DE54.jpeg
    4C7BEB15-61B1-41E0-B89A-4E652AE7DE54.jpeg
    184,5 KB · Visninger: 102
Når mannen jobber natt i denne pp, sendte vi jentungen på butikk for å kjøpe seg noe godt på en torsdag, 10 raske minutter i køya, da snakker vi pliktsex:laughing025
Lol, skikkelig pliktsex da :p

Hmm, ganske sterk i dag også og kjenner det godt i magen. Når ville dere tenkt EL er da?

26E5154C-4B43-4159-BBFC-6B2F900E8303.jpeg

Typisk at eggløsningen kom tidligere denne syklusen da :facepalm: Mannen har vært bortreist og kom hjem nå, og eggløsning var nok i går. Litt seint å satse på at egget fortsatt tar i mot besøk?

Typisk at eggløsningen kom tidligere denne syklusen da :facepalm: Mannen har vært bortreist og kom hjem nå, og eggløsning var nok i går. Litt seint å satse på at egget fortsatt tar i mot besøk?
Skal jo være mulig i 24 timer etter slipp, så verdt forsøket :happy:

Back
Topp