4pper, da begynner det bli ganske kjedelig, ja. Man vil jo helst bli gravid med en gang.
Jeg har blitt gravid med uhell, men tror det måtte ha vært veldig "flaks" (.. hvor flaks det er å bli gravid som 16 kan diskuteres, men likevel). Var ikke noe påvist galt med hverken meg eller eksen da det tok 18pp'er. Og da var det ikke noe SA eller lignende i mellom heller. (Mulig 1-2 kjemiske, men testene var så svake, så.. litt usikker).
Med nr3 ble det IVF. Mannlig faktor; men tror min kropp er en god medvirkende årsak.
Har heldigvis egg på lager, så får satt inn egg når gubben er klar. I mellomtiden, så "prøver" vi selv.
Men, altså.. med baby i hus, gubbe som overarbeider og litt sykdom opp i alt, så er det litt begrenset med aksjer som blir lagt inn også.
Så ja, alt man må gjennom.

Før man begynner å prøve, så tror man jo nesten det bare er å ha sex én gang på rett tid. Men jaggu skal det være mer avansert enn som så, for de fleste. Men likevel, flesteparten får det til innen 4-6 måneder. Det er ganske kjedelig å være av dem hvor man VET at det ikke går så fort uansett. Så, selv om vi i teorien er på pp2-3 (tredje faktiske forsøk, men PP1 ble uten EL), så er jeg litt der at jeg er lei av å prøve allerede; for jeg ser ikke helt for meg at det skal gå denne gangen heller.
Sånn, på bakgrunn av tidligere erfaringer.
Nå skrev jeg helt usannsynlig langt...
><
Woops.