IKM uke 40

4pper, da begynner det bli ganske kjedelig, ja. Man vil jo helst bli gravid med en gang.

Jeg har blitt gravid med uhell, men tror det måtte ha vært veldig "flaks" (.. hvor flaks det er å bli gravid som 16 kan diskuteres, men likevel). Var ikke noe påvist galt med hverken meg eller eksen da det tok 18pp'er. Og da var det ikke noe SA eller lignende i mellom heller. (Mulig 1-2 kjemiske, men testene var så svake, så.. litt usikker).
Med nr3 ble det IVF. Mannlig faktor; men tror min kropp er en god medvirkende årsak.
Har heldigvis egg på lager, så får satt inn egg når gubben er klar. I mellomtiden, så "prøver" vi selv.
Men, altså.. med baby i hus, gubbe som overarbeider og litt sykdom opp i alt, så er det litt begrenset med aksjer som blir lagt inn også. :p

Så ja, alt man må gjennom. :p Før man begynner å prøve, så tror man jo nesten det bare er å ha sex én gang på rett tid. Men jaggu skal det være mer avansert enn som så, for de fleste. Men likevel, flesteparten får det til innen 4-6 måneder. Det er ganske kjedelig å være av dem hvor man VET at det ikke går så fort uansett. Så, selv om vi i teorien er på pp2-3 (tredje faktiske forsøk, men PP1 ble uten EL), så er jeg litt der at jeg er lei av å prøve allerede; for jeg ser ikke helt for meg at det skal gå denne gangen heller.

Sånn, på bakgrunn av tidligere erfaringer.

Nå skrev jeg helt usannsynlig langt...
><
Woops.
Høres ut som en god runde med prøvelser ja! Satser på at du lander i et gravidforum snart :happy: Hadde vært fint med et junibarn! Har en i mai og ei i juli fra før! Blir dette din nr.4?

Høres ut som en god runde med prøvelser ja! Satser på at du lander i et gravidforum snart :happy: Hadde vært fint med et junibarn! Har en i mai og ei i juli fra før! Blir dette din nr.4?
Prøver på nr 4 ja :)
Mai-juni høres fint ut ❤️
Mine er juli, oktober og (sen)november. Kunne tenkt meg å prøve april-mai, egentlig, men det skipet er seilt for denne spiren :p

Prøver på nr 4 ja :)
Mai-juni høres fint ut ❤️
Mine er juli, oktober og (sen)november. Kunne tenkt meg å prøve april-mai, egentlig, men det skipet er seilt for denne spiren :p
Ja, vi får satse på sommerbarn! :happy: Koselig med flere barn! Syns du overgangen fra 2-3 var tung?

Ja, vi får satse på sommerbarn! :happy: Koselig med flere barn! Syns du overgangen fra 2-3 var tung?

Får håpe ❤️
2-3 var mye tøffere enn jeg trodde. Men det har egentlig ikke noe med antall å gjøre, tror jeg, men at min nr 3 er en EKSTREMT klengete baby. :P

Ble ikke tidlig eggløsning her likevel, selv om testene ble ganske mørke fram til i går. I dag var testen veeeldig svak, men tempen går opp. Tipper el blir på cd 15. Fått masse el smerter siden i går kveld, og har det fremdeles. Masse el slim og. Har vært dårlig med aksjelegging pga mannen jobber mye overtid denne perioden. Håper vi får lagt inn noe mer de i dag og de neste par tre dagene.

Vedlegg

• 97FF5438-538D-46EE-8F5F-6730A755F8DC.png
    97FF5438-538D-46EE-8F5F-6730A755F8DC.png
    456,6 KB · Visninger: 116
  • A7037268-8AB6-4250-803B-A0BAA76B3831.jpeg
    A7037268-8AB6-4250-803B-A0BAA76B3831.jpeg
    1 MB · Visninger: 108
Ble ikke tidlig eggløsning her likevel, selv om testene ble ganske mørke fram til i går. I dag var testen veeeldig svak, men tempen går opp. Tipper el blir på cd 15. Fått masse el smerter siden i går kveld, og har det fremdeles. Masse el slim og. Har vært dårlig med aksjelegging pga mannen jobber mye overtid denne perioden. Håper vi får lagt inn noe mer de i dag og de neste par tre dagene.
Åh venter masse på el jeg også! Har ikke slim enda men hatt veldige murringer de to siste dagene så trodde kanskje el ville komme snart, men eltest i Morges på cd 14 var enda negativ. Skal ta en ny i kveld. Nå må det vel snart bli..: begynner liksom bli redd el HAR vært og at eltestene har vist feil men det er neppe sånn. Hadde våtere utflod i går enn i dag liksom. Men ikke tempøkning her heller.

CD 15 etter pilleslutt. Sluttet 02. sept, blødde fra 07.-11., og skulle i følge womanlog hatt EL i går. Tatt EL-test i dag og i går, som begge er ganske svake. Jeg har hatt en del murringer og kvalme de siste dagene, og nå nettopp var det litt blodtilblandet slim på papiret da jeg tørket meg. Hatt festeblødning med de andre, og begynner å lure på om dette var det? Lov å håpe i alle fall!

CD 15 etter pilleslutt. Sluttet 02. sept, blødde fra 07.-11., og skulle i følge womanlog hatt EL i går. Tatt EL-test i dag og i går, som begge er ganske svake. Jeg har hatt en del murringer og kvalme de siste dagene, og nå nettopp var det litt blodtilblandet slim på papiret da jeg tørket meg. Hatt festeblødning med de andre, og begynner å lure på om dette var det? Lov å håpe i alle fall!
Festeblødning er for tidlig hvis du hadde EL i går. Men du kan jo ha hatt EL tidligere enn antatt, umulig å si hvis du ikke temper :)

Her tror jeg EL kommer tidlig denne syklusen, får sånn oppblåst følelse i magen den dagen jeg tester positivt, og kjenner veldig på den nå :) Spent på testen i ettermiddag!:happy:

Får melde meg inn her da :)

Mammap - 27 - B3 - pp 2 etter MA. - EL 22/9 - IKM 7/10

Ser ut så noe er på gang her nå:angelic:
Fått lagt inn aksjer på søndag og i går, og skal få til både i kveld og i morgen. Skikkelig kvalm og mye murring i mage og rygg, (veldig typiske eggløsnings smerter for meg)

Vedlegg

• C6E94BD4-96CE-43EF-823F-753B0498A7D8.jpeg
    C6E94BD4-96CE-43EF-823F-753B0498A7D8.jpeg
    239,9 KB · Visninger: 108

Mer aksjelegging der enn her. :P men heller ikke noe EL slim å skryte av. Hadde litt slim og høy tapp for noen dager siden, men det ble liksom med det. Hater å ikke vite når EL kommer... Hvis syklusen er tilbake til sine "normale" 33 dager igjen, så blir det vel EL rundt CD20-22. Er på CD17 nå.

Hei! Jeg tenkte jeg skulle bli med her jeg.. men det er så skummelt- for da blir denne prøvingen så real typ.. og skuffelsen muligens større når det tar tid. Menmen..
Malletulla- 35- B2- PP3- IKM 3.oktover

yaiks. Tror jeg hadde egglsn i helgen.. prøvde med strimler denne perioden.. følte de var positive mange dager jeg. Hvertfall fre og lør.. Når jeg testa mandag var den negativ da.. så kanskje det var søndag ;) Det er det flowappen vil jeg skal tro hvertall!
Fikk kost oss sammen torsdag, fredag og mandag.. Så får vi se da, jenter!

Festeblødning er for tidlig hvis du hadde EL i går. Men du kan jo ha hatt EL tidligere enn antatt, umulig å si hvis du ikke temper :)
Tror jeg kan ha hatt EL tidligere ja, at den kanskje har vært rundt 14 dager etter pilleslutt, og ikke 14 dager etter 1. blødningsdag. Har ikke gått all in denne syklusen, siden det var første pp etter pilleslutt, så har tenkt at jeg skulle ta det litt på gefylen, noe jeg angrer litt på nå :p Har i alle fall hatt negative EL-tester i går og i dag, i tillegg til at tempen ligger litt høyere enn den pleier! Syns allikevel det er rart at jeg ikke har hatt EL-slim, men så kan man jo ha EL uten det. Svaret får jeg uansett ikke før om noen dager! laughing6

Åh venter masse på el jeg også! Har ikke slim enda men hatt veldige murringer de to siste dagene så trodde kanskje el ville komme snart, men eltest i Morges på cd 14 var enda negativ. Skal ta en ny i kveld. Nå må det vel snart bli..: begynner liksom bli redd el HAR vært og at eltestene har vist feil men det er neppe sånn. Hadde våtere utflod i går enn i dag liksom. Men ikke tempøkning her heller.
Cd 14 på meg og i dag og veldig negativt test. Så irriterende! Skal også ta ny i kveld, men tviler på at den blir positiv, ser ikke så ut nå i hvert fall!

Føler med deg altså, jeg og tenkte at el kanskje hadde vært pga testene, men tempen motbeviser det.

Krysser fingrene for oss :Heartred

Mer aksjelegging der enn her. :p men heller ikke noe EL slim å skryte av. Hadde litt slim og høy tapp for noen dager siden, men det ble liksom med det. Hater å ikke vite når EL kommer... Hvis syklusen er tilbake til sine "normale" 33 dager igjen, så blir det vel EL rundt CD20-22. Er på CD17 nå.
Huff da, da er det dårlig med aksjer :p vi har jo bare en som eventuelt teller, den på søndagen.
Får håpe du har normale sykluser igjen da og at el er rett rundt hjørnet! Er veldig spent på når jeg får det selv :p

Ble ikke tidlig el her heller som jeg trodde. Har hatt el smerter i mange mange dager nå. Så tror ikke el er før i morgen egentlig. På cd15. Fortsatt litt el slim men også litt kremet (sorry tmi) men jeg tror ikke den er vært:) jeg håper den kommer snart. Men fikk ikke lagt inn akser i går. Så passer bedre at den er i dag eller morgen ❤️❤️
35C02F2B-7C23-4C19-90D5-A141DC1C274D.jpeg

Cd 14 på meg og i dag og veldig negativt test. Så irriterende! Skal også ta ny i kveld, men tviler på at den blir positiv, ser ikke så ut nå i hvert fall!

Føler med deg altså, jeg og tenkte at el kanskje hadde vært pga testene, men tempen motbeviser det.

Krysser fingrene for oss :Heartred

Huff da, da er det dårlig med aksjer :p vi har jo bare en som eventuelt teller, den på søndagen.
Får håpe du har normale sykluser igjen da og at el er rett rundt hjørnet! Er veldig spent på når jeg får det selv :p

Jepp..! Er vel 9 dager siden sist :banghead:
Men så er ikke EL på nær vei likevel, og jeg hadde nok tatt litt hardere initiativ om jeg hadde fått maks på monitor ila denne tiden. Men, ja. Liiiikevel. -_-

Håper eggløsningen kommer i alle fall! Er den ikke kommet til cd25, så har jeg provera evt.. Har ikke så lyst til å bruke dem, men om jeg må.. ><

Jepp..! Er vel 9 dager siden sist :banghead:
Men så er ikke EL på nær vei likevel, og jeg hadde nok tatt litt hardere initiativ om jeg hadde fått maks på monitor ila denne tiden. Men, ja. Liiiikevel. -_-

Håper eggløsningen kommer i alle fall! Er den ikke kommet til cd25, så har jeg provera evt.. Har ikke så lyst til å bruke dem, men om jeg må.. ><
Aha :arghh:

Nei, nå skal jeg være optimist og tenke at vi får lagt inn nok aksjer i tide og at eggløsningen vår kommer til riktig tid og at du slipper provera :D

Back
Topp