IKM uke 40

Ville også forsøkt, absolutt mulig! Denne PP er mannen mer investert enn noen gang i prøvingen:Heartred tidligere har han vært litt redd pga vi har mistet. Babymaking hver dag nå, og beskjed om å ligge med beina høyt etterpå :hilarious: gøy at han også er motivert!
Tappen er avflatet og myk, EL kommer ila helga:woot:

Ville også forsøkt, absolutt mulig! Denne PP er mannen mer investert enn noen gang i prøvingen:Heartred tidligere har han vært litt redd pga vi har mistet. Babymaking hver dag nå, og beskjed om å ligge med beina høyt etterpå :hilarious: gøy at han også er motivert!
Tappen er avflatet og myk, EL kommer ila helga:woot:

Så herlig!

Min kjenner presset og syns det er litt skummelt, men håper å få ligget i kveld :smiley-angelic001:joyful:

CD 13. Begynte med metformin på tirsdag, håper på en litt mer normal syklus.
Tappen føltes åpen på CD 9, men syns det var litt vel tidlig. :)
Har lite håp til at det blir noe denne mnd, dårlig med aksjer og ikke helt i form. :meh:

Herlig!!
Kjedelig med feil måling, men, haha, du skulle sett min chart..... :p
Skjønner ingenting jeg! Kveldens test. Kanskje jeg gikk glipp av det?! Får se hva tempingen viser i morgen.

Vedlegg

• C97CD07B-9C07-4BF8-81AD-7E25899464CC.jpeg
    C97CD07B-9C07-4BF8-81AD-7E25899464CC.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 107
CD 17, og vil tippe at EL har vært, merkelig nok uten slim. Jeg kan være 7 DPO om jeg har vært heldig og hatt EL tidlig. I natt har jeg lagt med intens migrene frem til jeg ble nødt til å kaste inn håndkle i 3-4 tiden og ta maxalt og treo... fikk til slutt sove, men kjenner at denne dagen blir i senga. Har heldigvis fri fra jobb! Har testet hver dag i noen dager nå, og alt har vært blenda (naturlig nok), men i dag føler jeg faktisk at jeg kan skimte noe svakt om jeg legger godviljen til. Er den tydeligere i morgen, vil jeg tippe at jeg har hatt EL 14 dager etter pilleslutt (02.sept), og ikke 14 dager etter første blødningsdag. Jeg krysser fingrene!
7AC91BEE-93D0-4C74-83B1-6813055B4808.jpeg

Skjønner ingenting jeg! Kveldens test. Kanskje jeg gikk glipp av det?! Får se hva tempingen viser i morgen.
Kan se ut som du misset toppen, men den forrige var veldig nesten da. så sikkert EL i dag da.?

CD 17, og vil tippe at EL har vært, merkelig nok uten slim. Jeg kan være 7 DPO om jeg har vært heldig og hatt EL tidlig. I natt har jeg lagt med intens migrene frem til jeg ble nødt til å kaste inn håndkle i 3-4 tiden og ta maxalt og treo... fikk til slutt sove, men kjenner at denne dagen blir i senga. Har heldigvis fri fra jobb! Har testet hver dag i noen dager nå, og alt har vært blenda (naturlig nok), men i dag føler jeg faktisk at jeg kan skimte noe svakt om jeg legger godviljen til. Er den tydeligere i morgen, vil jeg tippe at jeg har hatt EL 14 dager etter pilleslutt (02.sept), og ikke 14 dager etter første blødningsdag. Jeg krysser fingrene!Vis vedlegget 389067
Jeg ser også noe!

Da legger jeg inn EL i morgen,og IKM den lørdagen da. Pluss minus en dag, men. Rett nok!

Lillafrosk - 29 år - B4 - PP3 - EL 24.09 - IKM 8.10

CD 17, og vil tippe at EL har vært, merkelig nok uten slim. Jeg kan være 7 DPO om jeg har vært heldig og hatt EL tidlig. I natt har jeg lagt med intens migrene frem til jeg ble nødt til å kaste inn håndkle i 3-4 tiden og ta maxalt og treo... fikk til slutt sove, men kjenner at denne dagen blir i senga. Har heldigvis fri fra jobb! Har testet hver dag i noen dager nå, og alt har vært blenda (naturlig nok), men i dag føler jeg faktisk at jeg kan skimte noe svakt om jeg legger godviljen til. Er den tydeligere i morgen, vil jeg tippe at jeg har hatt EL 14 dager etter pilleslutt (02.sept), og ikke 14 dager etter første blødningsdag. Jeg krysser fingrene!Vis vedlegget 389067
Jeg ville fortsatt å teste jeg for etter pilleslutt så blir stort sett dessverre el forsinket :(

Endelig i dpo-land!! :) og sex kvelden før el og på el, føler selv vi traff perfekt og akkurat slik jeg hadde håpt på :)

Og de sykeste elsmerter i går! Helt enormt! Hadde ganske vonde elsmerter forrige gang vi ble gravid også så tror det er er godt tegn. :) men enda vondere i går, egentlig på begge sidene.

Jeg ville fortsatt å teste jeg for etter pilleslutt så blir stort sett dessverre el forsinket :(
Har tatt EL-tester og graviditetstester hver dag i noen dager nå, og de er har vært like svake hele veien :knegg: Dette går fullstendig til hodet på meg, allerede! Tar sikkert 3-4 tester hver dag :p Klarer ikke å la være...

Endelig i dpo-land!! :) og sex kvelden før el og på el, føler selv vi traff perfekt og akkurat slik jeg hadde håpt på :)

Og de sykeste elsmerter i går! Helt enormt! Hadde ganske vonde elsmerter forrige gang vi ble gravid også så tror det er er godt tegn. :) men enda vondere i går, egentlig på begge sidene.
Så bra! Spennende tider i vente :happy: Krysser fingrene for junispire!

Wow fantastisk :)
Når monitoren har sagt høy siden CD8, og jeg nå er på cd19, så ><
Egentlig kunne jeg se øking på testen i går, (på monitorens streker) så jeg håper på at EL blir i kveld, jeg. Får se an tempen de neste dagene. Men så lenge egget slipper, så er jeg fornøyd. :)

87E2DEB4-BAAE-4B36-B8E2-C2566FCD60FE.jpeg

Klarte ikke å la vær å ta en til. Skygge her også, kanskje enda tydeligere enn i sted. One step sine tester, og har hørt mye ymse om de. Har babyplan også, men bare 25 mlU/ml...

Back
Topp