~ IKM uke 40 ~

10 dpo, og Min test er BLENDA idag:( så da er det vel bare å vente på tanta da.. jeg som trodde det var noe på gang i går.. er så skuffa at jeg vil grine :smiley-angry017

øverste fra i går, nederste fra idag.. ser sikkert ikke noe her pga kvaliteten, men:sorry:

Vedlegg

• 29E09471-7E61-44C3-9CF7-F0CD5495AEAD.jpeg
    29E09471-7E61-44C3-9CF7-F0CD5495AEAD.jpeg
    19,9 KB · Visninger: 123
Last edited:
10 dpo, og Min test er BLENDA idag:( så da er det vel bare å vente på tanta da.. jeg som trodde det var noe på gang i går.. er så skuffa at jeg vil grine :smiley-angry017

samme her! 10dpo og heeeelt hvit test. Med de to forrige så fikk jeg positiv fra 7dpo. Så da regner jeg med at jeg er ute! Nå skal det sies at jeg hadde en kjemisk i starten av måneden og ikke har fått mensen etter den, så kan jo være at alt er litt klusset til.. nå spørs det hva du har opplevd før - men vet det er mange som ikke får positive før nærmere IKM eller etter! Og det er visst forskjellig fra graviditet til graviditet.. Spørs når egget fester seg. Kan være alt fra 5-12 dager etter el! Så jeg gir heller ikke 100% opp før tr kommer :) selv om jeg ikke føler jeg har noen særlig symptomer da.. ønsker deg lykke til!

Sier forsiktig takk, er så tidlig ennå, så må la det synke inn litt før jeg tror på det her :nailbiting::angel8:Heartred:Heartred Hvordan går det med dere idag?
3 dpo idag og har vel ein dårlig dag, der eg føler me ikkje har fått lagt inn nok aksjer :-/ sjøl om me la inn aksjer når eg fikk fast smiley på EL test og nokon dagar før positiv test. Influensaen har satt ein liten stopper for alt her i huset siste veka .

Sist eg vart gravid så testa eg negativt 12dpo, med digital test. Men 2 dagar etter var testen positiv, altså 14dpo ☺️ Endte desverre i SA, så er nå 3 dpo. Ikkje gi opp håpet enda ❤️

samme her! 10dpo og heeeelt hvit test. Med de to forrige så fikk jeg positiv fra 7dpo. Så da regner jeg med at jeg er ute! Nå skal det sies at jeg hadde en kjemisk i starten av måneden og ikke har fått mensen etter den, så kan jo være at alt er litt klusset til.. nå spørs det hva du har opplevd før - men vet det er mange som ikke får positive før nærmere IKM eller etter! Og det er visst forskjellig fra graviditet til graviditet.. Spørs når egget fester seg. Kan være alt fra 5-12 dager etter el! Så jeg gir heller ikke 100% opp før tr kommer :) selv om jeg ikke føler jeg har noen særlig symptomer da.. ønsker deg lykke til!
Opplevde sjøl å teste negativt 12 dpo sist gang, men fikk positiv test 2 dager seinere (14dpo) ☺️ Så ikkje gi opp enda ❤️ Egget har muligens festa seg seinare enn først antatt ☺️

Fort gjort å sammenlignes, selvom det kan være såå forskjellig! :( Jeg tror jeg venter ett par dager med å teste nå. Ikke kult da det var strek i går og ikke idag.. så får vi se. Alt håp er ikke ute før mensen. Har fått positivt så seint som 17 dpo og så tidlig som 9... styrkeklem til deg fra meg:smiley-angelic003

Opplevde sjøl å teste negativt 12 dpo sist gang, men fikk positiv test 2 dager seinere (14dpo) ☺️ Så ikkje gi opp enda ❤️ Egget har muligens festa seg seinare enn først antatt ☺️

Takk for oppmuntrende ord:smiley-angelic003 jeg skal prøve å være positiv, var bare ett slag i trynet at det ikke er noen strek der idag:smiley-ashamed005

øverste fra i går, nederste fra idag.. ser sikkert ikke noe her pga kvaliteten, men:sorry:

Men er den helt blenda, da.....?:confused004

Jeg testa svakt positivt søndag kveld. I går kveld var der omtrent ingenting. I dag er streken tilbake :)

og jeg synes jo jeg skimter noe på testen din.

Men er den helt blenda, da.....?:confused004

Jeg testa svakt positivt søndag kveld. I går kveld var der omtrent ingenting. I dag er streken tilbake :)

og jeg synes jo jeg skimter noe på testen din.

Jeg synes ikke jeg ser noe på den fra idag:p selvom jeg lyser med lommelykt. Den fra igår ble veldig dominant iallefall... men det er en ting jeg ikke skjønner! Har tatt disse eBay testene som alltid gir strek idag også. Og idag er den sterkere enn i går:bored:

Vedlegg

• E7FC8151-CD99-4A86-8437-8A9173A94292.jpeg
    E7FC8151-CD99-4A86-8437-8A9173A94292.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 106
  • C0C769CE-2DE4-448E-8730-6B6F1C974B2B.jpeg
    C0C769CE-2DE4-448E-8730-6B6F1C974B2B.jpeg
    14,9 KB · Visninger: 113
Jeg synes ikke jeg ser noe på den fra idag:p selvom jeg lyser med lommelykt. Den fra igår ble veldig dominant iallefall... men det er en ting jeg ikke skjønner! Har tatt disse eBay testene som alltid gir strek idag også. Og idag er den sterkere enn i går:bored:

Jeg ville i allefall ikke gitt opp her!!!:) Har du andre tester du kan ta? Evt få tak i i dag?

Må prøve å få tak i noen på apoteket:) hvilken anbefaler du til tidlig testing?

Nå skal ikke jeg leke ekspert her, men fikk jo bra klaff på digital tidlig (clearblue) selv..! Har vanligvis brukt babyplan til tidlig testing jeg også, så har ikke så veldig mye erfaring :rolleyes:

Ja, forrige gang testa jeg positivt 10 dpo.. Så dette var tidlig, streken synes jo såpass godt at jeg tviler på det er skygge altså. Ser tydelig rosa ut i virkeligheten også...! Svir av en digital tidligtest i morgen, tenker jeg :) Selv om jeg ser at digital tidligtest til Clearblue har en følsomhet på 25.. disse har jo følsomhet på 10..
Nei, CB har også følsomhet på 10. ;)

Hmmm, det har jeg aldri hørt om faktisk... sist testet jeg tydelig positivt 12 dpo, så tenkte liksom at jeg kom til å gjøre det nå og :banghead:
Egget kan feste seg så sent som 12, i noen sjeldne tilfeller til og med 13, Dpo. Eggene pleier å feste seg mellom 6 og 12 dpo med vanligste dag 9 dpo for festing. ;)

Ny test på morgenurin idag. Usikker på dpo fremdeles. Enda sterkere idag :nailbiting: Dette er ikke en tidligtest. Tok den hos legen. Regnet meg til 3+5. Vet ikke om jeg klarer å tro på dette?!? :nailbiting:

Vedlegg

• 4BC4780F-50DE-4B97-8579-508C9B2FCAD9.jpeg
    4BC4780F-50DE-4B97-8579-508C9B2FCAD9.jpeg
    32,3 KB · Visninger: 134
  • E07C2844-0E8E-4A45-B19B-AC2EA01C7BAC.jpeg
    E07C2844-0E8E-4A45-B19B-AC2EA01C7BAC.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 132
8 dpo og kom en skygge idag også, men svakere enn igår. Så får den ikke med på bildet. Gir ikke opp helt ennå, men nei, tror ikke det klaffet denne mnd her:)

Barna har høstferie nå, så har minimal tid til å stå å studere tester:hilarious: kan hende jeg ryker på en kveldstest:smiley-angelic006

Back
Topp